Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen ik moest een tijdje geleden wel fotoows laten maken bij de ortho, en daarop kon je men gebit niej goed zien omdat die piercing derbij in de buurt zit....ach jah jammer dan... |
![]() |
|
![]() |
hihihi ik had hem uitgedaan toen ik naar de tandarts ging en hij had al een hele theorie bedacht dat ik mijn tanden te hard poetste e.d hihihi...maar anyway...je kunt hem wel gewoon inlaten...maar tandartsen vinden die dingen nie zo cool.
7 weken is nie zo lang, en het helpt idd als je er een korter staafje in doet!!! Doen doen!! ![]()
|
![]() |
mijn tandarts zei er niks over *NOG niet..
![]() agja hij zakt vanzelf wel..ofzo...en anders doet die dat lekker niet ![]() En neusbrugpiercing groeit er niet snel uit, een vriend vanme heeft hem al dik 4 jaar en ziet nog perfect! Heb alleen gehoord dat het afgeschaft word? ofzo? omdat er teveel zenuwen lopen daar ofwat.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Misschien wordt je niet zo snel je huis uitgekicked maar je hebt wel dondersvervelende mensen in je huis rondlopen dan!!!!!!!!!
Ontslaan doen ze sowieso wel.....ze zeggen wel dat ze er meerdere ontslaan en dat het helaas niet anders kan blablablabla.....daarom werk ik ook nooit met mensen....je moet er namelijk representatief uitzien bladiebla...ja ja ik en mijn piercing....mijn hele karakter is ook opeens veranderd als dat ding erin geschoten wordt....en het grappige is....de meeste mensen ook ouderen vinden zo'n piercing alleen maar interessant en willen graag weten hoe het in z'n werking gaat.....schattig he???? ![]() ![]() ![]() Mensen zijn zooo leuk af en toe ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
25 piek om me tepels te piercen ![]() ![]() ![]() zo'n aanbod laat je natuurlijk niet liggen ![]() ![]() ![]() Was jij toevallig niet he?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() maar inderdaad een mooi aanbod!! t schijnt trouwens wel pijn te doen... maar ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden he ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() mag ik jou piercen jongetje!? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Heb self een lip, tongpiercing word waarschijnlijk mijn volgende, en die zit er misschien over een maandje of 2/3 ![]()
|
![]() |
Arme jij! Ik ben ook wel bereid enige gaten in u te vervaardigen opdat u niet meer achterloopt, maar auseraarsch willen we daar wel wat voor terugzien want ikzelf heb er ook nog maar 1
![]() Trouwens, ik heb gehoord dat je blind kunt worden van zo'n bruggetje, is dit enkel een fabeltje of kunnen we wel degelijk enkele risico's verwachten? *wil intens een piercing drbij*
||
Citaat:
ja, je kan blind worden van een neusbrugpiercing... als je er te grote balletjes opdraait... (flauw) *lache*
||||||
Citaat:
![]() Tongpierc ben ik zelf ook helemaal fan van… heb er nu sinds juni ’01 een en er alleen de eerste 3 dagen last van gehad ![]() Citaat:
Nummer 827 mag zich begeven naar de pijnbank achter het gordijn ![]() ![]() Citaat:
maar ik vind ook dat jij eerst mag. Eigenlijk MOET je gewoon }: ) Citaat:
![]() Citaat:
![]() Nou mensen dit was mijn spreekuur… *kus voor iedereen*
|
![]() |
Hey!
Piercings... Tja, ze zijn wel cool, maar ook heel erg pijnlijk! Een voorbeeld: Een meisje dat ik ken - maar dat niet bij mij in de klas zit - heeft een navelpiercing. Eerst een staafje, toen een ringetje, en nu heeft ze weer iets anders. Maar over dat ringetje; Ze zat dus op haar stoel, en die piercing zat om de knoop van haar broek. Toen ging ze staan... Auwauwauw, dat doet zeer! ![]() Nog een voorbeeld? Okay! Eén van mijn beste vriendinnen heeft zo'n piercing boven in haar oor, weet je wel? Een simpel, zilveren ringetje. En dat vond ze nogal saai, dus ze besloot een blauw ringetje te nemen. Cool? Ja, best wel, maar haar oor werd zo dik als dat van een olifant en als ze het met haar topje van haar vinger aanraakte, verging ze van de pijn! Pijnlijk hè? Zo'n ding! Ik wil jullie zeker niet afraden om een piercing te nemen, maar dan weten jullie vanaf nú wat de gevolgen kúnnen zijn!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
pijnlijk zo'n piercing??? neej met de nodige alertheid en verzorging heb ik nergens last van ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() dus maar ik wil je ook best piercen ofzo hoor, geen moeite mee ![]()
||
Citaat:
mijne zit ook wel ver vrij naar achteren en ik ben nog niet dood en heb ook nooit een druppeltje bloed gezien daar dus als je het gewoon goed laat doen dan komt alles in orde ze kijk je tong eerst goed na voordat ze het doen en of het uberhaupt wel kan wat wel lastig is dat het balletje onder vies wordt van de plak waardoor je het regelmatig moet schoonmaken met azijn...aangezien ik sinds een paar weken een labret heb moet ik hem dus eruit halen want ik kan niet azijn gaat laten lekken op mijn verse labret.. ik heb verder nooit problemen gehad met die tong..ok in het begin wel moeilijk met eten maar dat gaat in de loop der tijd gewoon wennen en dan als je je piercing eruit haalt dan voelt dat pas raar...echt ik d8 dat mijn halve tong eraf lag ofzo een lichtgevende bal is mooi..als je het juiste licht op je krijgt uiteraard ![]() veel plezier ermee zou ik zeggen en het doet helemaal geen pijn..tong is tenslotte gewoon een dikke spier Rat
|
Verwijderd
|
maar ja nu las ik dit weer
![]() Wij van Lady Di - Body Art, zetten geen tongpiercings meer, om de volgende redenen: * Mocht er tijdens het piercen een ader worden geraakt, dan bestaat de kans dat je kunt doodbloeden, als er niet op tijd wordt ingegrepen. * Na het piercen, kunnen er extreme zwellingen ontstaan, waardoor er een kans bestaat dat je stikt. * Mocht er tijdens de genezingsperiode een ontsteking ontstaan, dan is er een kans dat je er een blijvend spraakgebrek aan overhoudt. * Er bestaat ook een kans dat je tongpiercing het glazuur van je tanden beschadigt. overigens wat me wel opvalt is dat alle mensen die er 1 hebben en daarover hun mening ergens op internet hebben geplaatst nergens last van hebben gehad. |
![]() |
||
Citaat:
glazuur kan er wel afgaan ja als je lekker lomp loopt te klepperen tegen je tanden. dood bloeden via de ton lijkt me we erg sterk dus. net als stikken denk je dat je tong zo groot kan worden als je mondholte????? en als het zou kunne dan adem je toch gewoon door je neus?
||
![]() |
Citaat:
Het zorgt voor je evenwicht volgens die mensen, daar zeuren mijn ouders ook over. Het verstoord je evenwicht en natuurlijke energie stroom.. ![]()
||
Citaat:
![]() Gewoon een rietje naar achter steken en dan leef je nog wel lang genoeg om naar de dokter te rennen.. Daarbij istie niet binnen 3 seconden dik dus je kan al eerder naar de dokter rennen.. Beetje bangmakerij hoor ![]()
|
Verwijderd
|
heb zelf:
- 2 gaatjes in ieder oor, dus 4 in totaal (zijn dit ook pearcings??) - 1 neuspearcing - 1 navelpearcing Met m'n navelpearcing bleef ik heel vaak achter m'n broeken hangen (herkennen meer mensen dit??, maar nu draag ik heupbroeken. Probleem opgelost en het staat ook nog leuk. Ik heb ook nog wel een vraag, kun je met een navelpearcing onder de zonnebank??? Zal toch wel of niet?? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |