Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2002, 12:34
Verwijderd
Citaat:
*tciddacisum* schreef:
Dat vind ik persoonlijk ook errug irritant aanvoelen, maja ik denk dat dat bij jou ook vanzelf wel weg gaat.
Hoelang heb je m al dan???
hmm 7 weken ofzow..jah soms wel irri, maar het zal wel overgaan..en anders moet ik maar es een ander staaffie derin doen...
Advertentie
Oud 06-04-2002, 12:35
Verwijderd
Citaat:
punkyfish schreef:
*vraagt zich af hoe dat gaat bij de tandarts*
Gewoon zoals normaal??
Alleen ik moest een tijdje geleden wel fotoows laten maken bij de ortho, en daarop kon je men gebit niej goed zien omdat die piercing derbij in de buurt zit....ach jah jammer dan...
Oud 06-04-2002, 12:40
*tciddacisum*
*tciddacisum* is offline
hihihi ik had hem uitgedaan toen ik naar de tandarts ging en hij had al een hele theorie bedacht dat ik mijn tanden te hard poetste e.d hihihi...maar anyway...je kunt hem wel gewoon inlaten...maar tandartsen vinden die dingen nie zo cool.
7 weken is nie zo lang, en het helpt idd als je er een korter staafje in doet!!! Doen doen!!
Oud 06-04-2002, 14:29
RozeKimmieJ
RozeKimmieJ is offline
mijn tandarts zei er niks over *NOG niet..*
agja hij zakt vanzelf wel..ofzo...en anders doet die dat lekker niet

En neusbrugpiercing groeit er niet snel uit, een vriend vanme heeft hem al dik 4 jaar en ziet nog perfect!
Heb alleen gehoord dat het afgeschaft word? ofzo? omdat er teveel zenuwen lopen daar ofwat..
Oud 06-04-2002, 14:33
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
punkyfish schreef:

uhm, misschien omdat ik geen zin heb om het huis uitgekickt te worden?

ik wil een labret
Dat mag ook niet zomaar je mag ook niet zomaar ontslagen worden met een piercing dus dat gaat niet op
Oud 06-04-2002, 14:41
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
RozeKimmieJ schreef:

En neusbrugpiercing groeit er niet snel uit, een vriend vanme heeft hem al dik 4 jaar en ziet nog perfect!
Heb alleen gehoord dat het afgeschaft word? ofzo? omdat er teveel zenuwen lopen daar ofwat..
hoop niet dat het waar is.. ik wil er nog een
Oud 06-04-2002, 15:37
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
86dagreed schreef:

Dat mag ook niet zomaar je mag ook niet zomaar ontslagen worden met een piercing dus dat gaat niet op
ik weet ook wel dat mijn ouders mij niet zomaar uit huis mogen gooien, maar stel dat ze het toch doen... ga jij ze dan vertellen dat dat niet mag omdat ik ook niet ontslagen mag worden met een piercing? have fun.
Oud 06-04-2002, 15:57
Verwijderd
Citaat:
86dagreed schreef:

Ze verzinnen altijd wel een ander rotsmoesje en ontslaan je alsnog....
Oud 07-04-2002, 11:17
*tciddacisum*
*tciddacisum* is offline
Misschien wordt je niet zo snel je huis uitgekicked maar je hebt wel dondersvervelende mensen in je huis rondlopen dan!!!!!!!!!
Ontslaan doen ze sowieso wel.....ze zeggen wel dat ze er meerdere ontslaan en dat het helaas niet anders kan blablablabla.....daarom werk ik ook nooit met mensen....je moet er namelijk representatief uitzien bladiebla...ja ja ik en mijn piercing....mijn hele karakter is ook opeens veranderd als dat ding erin geschoten wordt....en het grappige is....de meeste mensen ook ouderen vinden zo'n piercing alleen maar interessant en willen graag weten hoe het in z'n werking gaat.....schattig he????

Mensen zijn zooo leuk af en toe
Oud 07-04-2002, 14:55
Saraï_h
Saraï_h is offline
Citaat:
red_hot_chilli_pieper schreef:
ik wil iig een tongpiercing.
verder wou ik eerst wel andere piercings (labret , wenkbrauw ,neusschot) maar ik vind gezichts piercings bij mij iig niet mooi.

ja meebie dat ik nog ooit een neuspiercing wil (net de piercing waArvan niemand denkt dat ie me staat )
maar ik zie t er niet van komen
ik heb m lekker al MUAHAHhaahahaha......... sorry *grijns*
Oud 08-04-2002, 16:05
PsYGoTHiC
PsYGoTHiC is offline
Citaat:
Black Reina schreef:

keej tenkjoe, denk dak t maar ga probere
that's the spirit baby!!!
Oud 09-04-2002, 09:25
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
PsYGoTHiC schreef:

that's the spirit baby!!!
Een meid die een beetje op je lijkt heeft me laatst een mooi aanbod gedaan.
25 piek om me tepels te piercen
zo'n aanbod laat je natuurlijk niet liggen
Was jij toevallig niet he?
Oud 09-04-2002, 09:33
PsYGoTHiC
PsYGoTHiC is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

Een meid die een beetje op je lijkt heeft me laatst een mooi aanbod gedaan.
25 piek om me tepels te piercen
zo'n aanbod laat je natuurlijk niet liggen
Was jij toevallig niet he?
ghehe nee mocht je willen
maar inderdaad een mooi aanbod!! t schijnt trouwens wel pijn te doen... maar ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden he
Oud 09-04-2002, 12:18
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
86dagreed schreef:

Dat mag dus echt wel. Als jou werk van je eist dat je er representatief uitziet en jij pierct je lip en zij vinden dat niet goed dan vlieg je er echt wel uit. MIsschien win je de rechtszaak wel maar we zijn niet in Ameriak da we om elk akkefietje gaan suen.
Oud 10-04-2002, 00:50
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
PsYGoTHiC schreef:
t schijnt trouwens wel pijn te doen...
dat doet vast pijn.........
Oud 10-04-2002, 11:09
PsYGoTHiC
PsYGoTHiC is offline
Citaat:
Embraced Pale Death schreef:

dat doet vast pijn.........
jaaaaah... hmmm... harharrrr.... rrrrr
mag ik jou piercen jongetje!?
Oud 10-04-2002, 16:09
CryperA
CryperA is offline
Citaat:
PsYGoTHiC schreef:

ghehe nee mocht je willen
maar inderdaad een mooi aanbod!! t schijnt trouwens wel pijn te doen... maar ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden he
Mun broertje lief heeft een tepelpiercing staat wel zwaar geil moet ik zeggen

Heb self een lip, tongpiercing word waarschijnlijk mijn volgende, en die zit er misschien over een maandje of 2/3
Oud 10-04-2002, 19:09
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
PsYGoTHiC schreef:

jaaaaah... hmmm... harharrrr.... rrrrr
mag ik jou piercen jongetje!?

me me me me
Oud 10-04-2002, 23:29
Embraced Pale Death
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

me me me me
tut tut tut... jij hebt er al 3 (?) in je zitten...

ik sta achter, dus ik mag eerst
Oud 10-04-2002, 23:37
Stevill
Stevill is offline
Citaat:

3????????????

plus de rest ja
Oud 10-04-2002, 23:42
Embraced Pale Death
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

3????????????

plus de rest ja
nou, zie je wel hoe ver ik achter sta?
Oud 11-04-2002, 09:01
^Marije^
^Marije^ is offline
Arme jij! Ik ben ook wel bereid enige gaten in u te vervaardigen opdat u niet meer achterloopt, maar auseraarsch willen we daar wel wat voor terugzien want ikzelf heb er ook nog maar 1

Trouwens, ik heb gehoord dat je blind kunt worden van zo'n bruggetje, is dit enkel een fabeltje of kunnen we wel degelijk enkele risico's verwachten? *wil intens een piercing drbij*
Oud 11-04-2002, 11:08
Stevill
Stevill is offline
xieniks meer
Oud 11-04-2002, 13:14
Embraced Pale Death
Citaat:
^Marije^ schreef:
Arme jij! Ik ben ook wel bereid enige gaten in u te vervaardigen opdat u niet meer achterloopt, maar auseraarsch willen we daar wel wat voor terugzien want ikzelf heb er ook nog maar 1

Trouwens, ik heb gehoord dat je blind kunt worden van zo'n bruggetje, is dit enkel een fabeltje of kunnen we wel degelijk enkele risico's verwachten? *wil intens een piercing drbij*
okiedookie... dan gaan we elkaar piercen...
ja, je kan blind worden van een neusbrugpiercing... als je er te grote balletjes opdraait... (flauw)
*lache*
Oud 12-04-2002, 16:22
PsYGoTHiC
PsYGoTHiC is offline
Citaat:
CryperA schreef:

Mun broertje lief heeft een tepelpiercing staat wel zwaar geil moet ik zeggen

Heb self een lip, tongpiercing word waarschijnlijk mijn volgende, en die zit er misschien over een maandje of 2/3
Jaaaah maar ik vind tepelpiercings bij jongens op de een of andere manier leuker dan bij meisjes… vage ikke
Tongpierc ben ik zelf ook helemaal fan van… heb er nu sinds juni ’01 een en er alleen de eerste 3 dagen last van gehad

Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

me me me me
u mag een nummertje trekken en achteraansluiten in de rij.
Nummer 827 mag zich begeven naar de pijnbank achter het gordijn

Citaat:

kasper, we gaan niet de jaloerse echtgenoot uithangen he!
maar ik vind ook dat jij eerst mag. Eigenlijk MOET je gewoon }: )

Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

3????????????

plus de rest ja
oooooeeeh!! En waar mogen deze intens verborgen plekken zich bevinden?

Citaat:
^Marije^ schreef:
Trouwens, ik heb gehoord dat je blind kunt worden van zo'n bruggetje, is dit enkel een fabeltje of kunnen we wel degelijk enkele risico's verwachten?
dat is gewoon verzonnen door kwade beruchte ouders die niet willen dat hun kleine meisje zoiets vulgairs neemt Nee ik heb er nog nooit wat over gehoord en er zitten toch geen oogzenuwen in dat stukje vlees!!! Dat is hetzelfde als hersenen in je tong ofzo LOL

Nou mensen dit was mijn spreekuur…

*kus voor iedereen*
Oud 13-04-2002, 00:49
Embraced Pale Death
Citaat:
PsYGoTHiC schreef:
oooooeeeh!! En waar mogen deze intens verborgen plekken zich bevinden?
en jij moet eens ophouden mijn smilie te gebruiken... trut...
Oud 13-04-2002, 11:29
ZHAzha
ZHAzha is offline
KHEB 2 piercings 1 in me tragus en 1 in me navel

Oud 13-04-2002, 12:36
Paulaah
Paulaah is offline
Ja kwil er 1 in mijn tong of kin.. maar mijn ouders werken nogniet helemaal mee..
Oud 13-04-2002, 12:55
mad flower
mad flower is offline
Hey!

Piercings... Tja, ze zijn wel cool, maar ook heel erg pijnlijk!

Een voorbeeld: Een meisje dat ik ken - maar dat niet bij mij in de klas zit - heeft een navelpiercing. Eerst een staafje, toen een ringetje, en nu heeft ze weer iets anders. Maar over dat ringetje; Ze zat dus op haar stoel, en die piercing zat om de knoop van haar broek. Toen ging ze staan... Auwauwauw, dat doet zeer!

Nog een voorbeeld? Okay! Eén van mijn beste vriendinnen heeft zo'n piercing boven in haar oor, weet je wel? Een simpel, zilveren ringetje. En dat vond ze nogal saai, dus ze besloot een blauw ringetje te nemen. Cool? Ja, best wel, maar haar oor werd zo dik als dat van een olifant en als ze het met haar topje van haar vinger aanraakte, verging ze van de pijn! Pijnlijk hè? Zo'n ding!

Ik wil jullie zeker niet afraden om een piercing te nemen, maar dan weten jullie vanaf nú wat de gevolgen kúnnen zijn!
Oud 13-04-2002, 13:06
Verwijderd
Citaat:
mad flower schreef:
Hey!

Een voorbeeld: Een meisje dat ik ken - maar dat niet bij mij in de klas zit - heeft een navelpiercing. Eerst een staafje, toen een ringetje, en nu heeft ze weer iets anders. Maar over dat ringetje; Ze zat dus op haar stoel, en die piercing zat om de knoop van haar broek. Toen ging ze staan... Auwauwauw, dat doet zeer!

Nog een voorbeeld? Okay! Eén van mijn beste vriendinnen heeft zo'n piercing boven in haar oor, weet je wel? Een simpel, zilveren ringetje. En dat vond ze nogal saai, dus ze besloot een blauw ringetje te nemen. Cool? Ja, best wel, maar haar oor werd zo dik als dat van een olifant en als ze het met haar topje van haar vinger aanraakte, verging ze van de pijn! Pijnlijk hè? Zo'n ding!

Ik wil jullie zeker niet afraden om een piercing te nemen, maar dan weten jullie vanaf nú wat de gevolgen kúnnen zijn!
sow jeetje hierom zou ik echt geen piercing meer nemen hoowr!!
Oud 13-04-2002, 16:20
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
mad flower schreef:
Hey!

ok stel je vriedinnen eens ff voor om ook goed materiaal te kopen dan als je een ringetje in je navel doet zorg dan dattie bij trekken losspringt en in je oren daar moet je niet veel anders dan titanium in hangen gezien er kraakbeen zit en het niet goed tegen andere metalen kan.

pijnlijk zo'n piercing???
neej met de nodige alertheid en verzorging heb ik nergens last van
Oud 13-04-2002, 19:02
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:

nou, zie je wel hoe ver ik achter sta?
o ja hoor, jij hebt klagen. ik zit al bijna een jaar te zeuren of ik er een in me tong of lip mag en raad eens, ze knikken nog steeds stug van nee. ik wordt echt gek , me zus heeft er geen dus dan hoef ik er ook geen, volgens mijn ouders. mijn zus wil nu een tattoo, en dat mag natuurlijk niet is verminking van je lichaam, maar ik push me ouders een beetje zodat het mag, mijn zus heel erg blij met mijn hulp natuurlijk, alleen is het een beetje in eigenbelang . zussie heeft het niet, dan hoef jij het ook niet
dus maar ik wil je ook best piercen ofzo hoor, geen moeite mee
Oud 13-04-2002, 23:21
Verwijderd
willen de mensen die een tongpiericng hebben ff hun ervraingen aan mij mede delen pos en neg senk you senk you

is het zo dat als je te ver achterin je tong pierced dat je dan een slagadre raakt en doodbloed????

naar dit verhaal gehoord dacht ik toch ff
Oud 14-04-2002, 00:29
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Citaat:
ikke-eva schreef:
willen de mensen die een tongpiericng hebben ff hun ervraingen aan mij mede delen pos en neg senk you senk you

is het zo dat als je te ver achterin je tong pierced dat je dan een slagadre raakt en doodbloed????

naar dit verhaal gehoord dacht ik toch ff

mijne zit ook wel ver vrij naar achteren en ik ben nog niet dood en heb ook nooit een druppeltje bloed gezien daar dus als je het gewoon goed laat doen dan komt alles in orde

ze kijk je tong eerst goed na voordat ze het doen en of het uberhaupt wel kan

wat wel lastig is dat het balletje onder vies wordt van de plak waardoor je het regelmatig moet schoonmaken met azijn...aangezien ik sinds een paar weken een labret heb moet ik hem dus eruit halen want ik kan niet azijn gaat laten lekken op mijn verse labret..

ik heb verder nooit problemen gehad met die tong..ok in het begin wel moeilijk met eten maar dat gaat in de loop der tijd gewoon wennen en dan als je je piercing eruit haalt dan voelt dat pas raar...echt ik d8 dat mijn halve tong eraf lag ofzo

een lichtgevende bal is mooi..als je het juiste licht op je krijgt uiteraard

veel plezier ermee zou ik zeggen en het doet helemaal geen pijn..tong is tenslotte gewoon een dikke spier

Rat
Oud 14-04-2002, 14:02
Verwijderd
senks
Oud 14-04-2002, 14:17
Verwijderd
maar ja nu las ik dit weer

Wij van Lady Di - Body Art, zetten geen tongpiercings meer, om de volgende redenen:
* Mocht er tijdens het piercen een ader worden geraakt, dan bestaat de kans dat je kunt doodbloeden, als er niet op tijd wordt ingegrepen.
* Na het piercen, kunnen er extreme zwellingen ontstaan, waardoor er een kans bestaat dat je stikt.
* Mocht er tijdens de genezingsperiode een ontsteking ontstaan, dan is er een kans dat je er een blijvend spraakgebrek aan overhoudt.
* Er bestaat ook een kans dat je tongpiercing het glazuur van je tanden beschadigt.

overigens wat me wel opvalt is dat alle mensen die er 1 hebben en daarover hun mening ergens op internet hebben geplaatst nergens last van hebben gehad.
Oud 14-04-2002, 14:28
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
ikke-eva schreef:
maar ja nu las ik dit weer

Wij van Lady Di - Body Art, zetten geen tongpiercings meer, om de volgende redenen:
* Mocht er tijdens het piercen een ader worden geraakt, dan bestaat de kans dat je kunt doodbloeden, als er niet op tijd wordt ingegrepen.
* Na het piercen, kunnen er extreme zwellingen ontstaan, waardoor er een kans bestaat dat je stikt.
* Mocht er tijdens de genezingsperiode een ontsteking ontstaan, dan is er een kans dat je er een blijvend spraakgebrek aan overhoudt.
* Er bestaat ook een kans dat je tongpiercing het glazuur van je tanden beschadigt.

overigens wat me wel opvalt is dat alle mensen die er 1 hebben en daarover hun mening ergens op internet hebben geplaatst nergens last van hebben gehad.
tong is dus een spier zoals je al kon lezen spieren zijn de gedeeltes die goed genezen
glazuur kan er wel afgaan ja als je lekker lomp loopt te klepperen tegen je tanden.
dood bloeden via de ton lijkt me we erg sterk dus.
net als stikken denk je dat je tong zo groot kan worden als je mondholte?????
en als het zou kunne dan adem je toch gewoon door je neus?
Oud 14-04-2002, 14:37
Vämpiria_Moon
Vämpiria_Moon is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
ik wil heel graag een neusbrug en een tongpiercing.. maark moet wachten tot mijn achttiende van mn ouders, ze hebben een een of andere vage reden verzonnen over accupuntatiepunten die over je hele gezicht zitten en waar je niet in mag prikken.. voor zo ver ik het weet moet je in accupuntatiepunten juist prikken, dat is tenminste wat me is verteld .. ze durfen vast gewoon geen 'nee' te zeggen

vind behalve bovenstaande lippiercings ook heel erg mooi, maar daar weet ik van dat het me waarschijnlijk niet zal staan
Neeh , die punten zijn menselijke energie dingen ofzoiets..
Het zorgt voor je evenwicht volgens die mensen, daar zeuren mijn ouders ook over. Het verstoord je evenwicht en natuurlijke energie stroom..
stomme zweefteef.. (sorry voor de mensen die zich aangesproken voelen)
Oud 14-04-2002, 15:37
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

net als stikken denk je dat je tong zo groot kan worden als je mondholte?????
en als het zou kunne dan adem je toch gewoon door je neus?
Je tong is al zo groot als je mondholte en als die opzwelt zwelt hij ook naar achter op dus kan het ook je neusholte afsluiten

Gewoon een rietje naar achter steken en dan leef je nog wel lang genoeg om naar de dokter te rennen.. Daarbij istie niet binnen 3 seconden dik dus je kan al eerder naar de dokter rennen..

Beetje bangmakerij hoor
Oud 14-04-2002, 16:36
Verwijderd
heb zelf:
- 2 gaatjes in ieder oor, dus 4 in totaal (zijn dit ook pearcings??)
- 1 neuspearcing
- 1 navelpearcing

Met m'n navelpearcing bleef ik heel vaak achter m'n broeken hangen (herkennen meer mensen dit??, maar nu draag ik heupbroeken. Probleem opgelost en het staat ook nog leuk.
Ik heb ook nog wel een vraag, kun je met een navelpearcing onder de zonnebank??? Zal toch wel of niet??
Oud 15-04-2002, 00:02
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Je tong is al zo groot als je mondholte en als die opzwelt zwelt hij ook naar achter op dus kan het ook je neusholte afsluiten

Gewoon een rietje naar achter steken en dan leef je nog wel lang genoeg om naar de dokter te rennen.. Daarbij istie niet binnen 3 seconden dik dus je kan al eerder naar de dokter rennen..

Beetje bangmakerij hoor
nou of je moet iemand de kop opensplijten of je bio boek nog een keer openslaan kijk maar eens goed waar die neusholte begint en waarom de huis aan de bovenkant van de holte dun is.
Oud 15-04-2002, 10:00
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:

okiedookie... dan gaan we elkaar piercen...
ja, je kan blind worden van een neusbrugpiercing... als je er te grote balletjes opdraait... (flauw)
*lache*
Twee van die knotsen voor je hoofd *ARRGH haal ze weg ik zie nix meer*
Oud 15-04-2002, 12:49
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Miss-x- schreef:

pearcing

Moeilijk he?
Oud 15-04-2002, 18:58
Dark girlie14
Dark girlie14 is offline
kheb er eentje in mijn navel, 2 gewone ringetjes in de bovenkant van men oor, dan nog een staafje in mijn oor, dat is het zo , ik wil der nog wel hebben. Kmag deze zomer nog eentje in mijn neusjuh
Oud 15-04-2002, 23:51
Embraced Pale Death
Citaat:
^Marije^ schreef:

Twee van die knotsen voor je hoofd *ARRGH haal ze weg ik zie nix meer*
lijk je wel een paard met oogkleppen van voren
(slaat ook nergus op, maar ik moe tog wat segge)
Oud 16-04-2002, 02:14
Stevill
Stevill is offline
ik wil ook me navel
Oud 16-04-2002, 08:16
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
ik wil ook me navel
Wil jij ook een navel
Oud 16-04-2002, 08:23
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:

Wil jij ook een navel
HA! => ben ik even hip: ik heb er al een!!!!
Oud 16-04-2002, 08:58
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
^Marije^ schreef:

HA! => ben ik even hip: ik heb er al een!!!!
Huh ? Never knew...

Ik heb geen navel!!!
Oud 16-04-2002, 09:14
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
Thutshui schreef:

Huh ? Never knew...

Ik heb geen navel!!!
WAAAAAAAAAAT?????

HELP ik heb verkering met een freak!!

Regels voor berichten