Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() 'nerds' accepteren je meestal zoals je bent, omdat die ook zichzelf accepteren ![]() 'dozen' zijn meestal erg uiterlijk gericht en accepteren zichzelf vaak niet, dus dan is het ook moeilijker om anderen te accepteren. conclusie: met 'nerds' kun je goede gesprekken voeren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kende vroeger op school ook diverse 'nerds' van het Gymnasium en met hun kon ik voor geen meter opschieten. Ze waren erg kinderachtig en vaak ook zeer achterbaks :/ Het was zelfs zo als je zelf niet goed aansluit bij hun, dus zelf geen echte 'nerd' bent, dat ze over jou gaan praten. Jou afkraken, omdat je anders bent.. Eerlijk gezegd vond ik ze net zo erg / bekrompen als de rest.. |
![]() |
|
- Ik rook nie
- Ik gebruik geen drugs - Ik ga met de tijd mee en draag kleding die anderen ook dragen, sta dus nie op de voorgrond - Ik ga alleen op zaterdagavond uit Tja, wat mot ik dan doen om populair te worden!!!!!!!??????!!!!!???? ![]()
||
Citaat:
volgens mij WEL! anders was je nooit zo snel op zon groot lijstje gekomen ![]() ![]()
|
niks
ben ook nie populair ofzo he, als mensen mij niet moeten flikkeren ze maar lekker op ![]() meeste mensen mogen mij ook niet ![]() En als ze toch zin hebben om met mij om te gaan, en het zijn van die lui zonder humor met rare ideeen, dan flikkeren ze ook maar op ![]() er blijft niet veel over op die manier he ![]() maarja.. dan heb je ook wat ![]() misschien niet alles even goed omschreven, maaruh.. ach jah bla he ![]() tmadl ![]()
|
Ik vind het veel
![]() Hoe ik dat doe? mezelf zijn is genoeg ![]() ![]()
|
ik wil niej eens popi zijn
ff trug op diej nerds..... nerds zijn betere vrienden dan "popi" mensies popi hebbe teveel kapsones en kijken neer op je ... KIJK MIJ en KIJK DIEJ LOSER NAAST me eens zie je dan niet dat IK beter van WANT ik heb MERK kleren...... hmm nouw sorry hoor meneer "popie-joopie" dan sta ik toch egt liever bij de nerds. Daar leer je teminste ook nog van. Inplaats dat gebrabbel aan te horen van het nieuwste model aprilla of weet ik veel wat.... en een tip voor mensen die popi wil zijn ROOK (rook veel) deel sigaretten uit zet vooral je kraag omhoog loop breed laat iemand (het liefste een kleiner iemand die naast je loop) je tas dragen. ga heel stoer doen in de klas wees vooral bijdehand in de klas laat je elke les eruit sturen teminste da vin ik dan da ju moet doen om stoer te zijn maar me pols doet pijn nu van tikken dus ik kap
|
Ik ben [evil] bitch, dus tenminste dat schijnt en daardoor weet een deel van de mensen al wie ik ben
Verder heb ik 2 jaar gehad met popi gast, dus toen was ik ook helemaal in de scene ![]() En op school ben ik ongeveer de enige nederlander, dus tja dan kent iedereen je ook ineene En voor de rest was ik eerst de enige op school met rooie dreads en tja dan zijn ze ineen fan. Maar zelf doe ik niet echt wat ofzo. ![]()
|
Verwijderd
|
iedereen zit hier wel heel erg naief te doen, want irl zie ik tog wel heel erg veel wannabe's die roken, zelfde kleren dragen als hun 'vrienden', zelfde merken gaan dragen etc. cliche's als 'ik ben mezelf dan ben ik al populair genoeg' en 'ik hoef helemaal niet populair te zijn' gaan voor bijna niemand irl op. er ZIJN uitzonderingen, dat weet ik.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
haha
ik houd er absoluut neit van als mensen super hun best doen om 'erbij' te horen... Daar kan ik echt niet etgen. Ik doe ook echt nix, ga uit omdat ik het leuk vind en verder doe ik gewoon waar ik zin in heb? Sjaa oke om eerlijk te zijn, die zeg maar 'populaire' lui, vind ik op zich wel aardig, maar sommigen zijn zó nep, daar heb ik nix mee, maar verder sjaa mijn vrienden enzo zijn zeker neit onpopulair, maar gewoon lief aardig en koel? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|