Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat ik het niet op de bank zet want dan moet je er belasting over betalen, als ik uberhaubt in nederland blijf.. Misschien naar een land met (geen) (lage) belasting..
Groot huis, Als ik in nederland blijf, Eigen "partycentrum" maken naar de wensen van de juigd en dan HEEL groot enzo.. een beetje veel centjes verdienen enzovoorts...
|
erm, auto's van m'n dromen kopen, m'n moeder 't huis geven dat ze graag wilt, familie en vrienden blij maken, sinterklaas spelen eigenlijk, waarbij ik mezelf natuurlijk niet vergeet
![]()
|
Verwijderd
|
Ik zou minstens de helft aan allerlei doelen uitgeven..Dan heb ik nog een half miljard euro..
![]() En dan zou ik er denkik mn adoptie-kindjes (naar wat ik gehoord heb kost het 6000 gulden per adoptie-kind..) van zou betalen (dat klinkt eigenlijk best kind-onvriendelijk..Een kind kopen..) Ennn mn eigen praktijkje opzetten enzow.. |
![]() |
|
Beetje steden bekijken, beetje dure kleding kopen, beetje gewoon vermaken, beetje rijlessen doen en de rest sparen goede doelen en op de bank. En oh ja, mijn vervolgstudie aub
|
nog steeds m'n studie afmaken, maar gewoon rustig aan..
veel reizen naar verre landen mooi monumentaal grachtenpandje kopen proberen een bedrijfje op te zetten ofzo en er af en toe nuttige dingen mee doen als je mensen ziet die het nodig hebben, ik denk dat ik me daar toch wel goed bij zou voelen..
||
Citaat:
mijn plan: Ik koop een eilandje ergens waar een tropische klimaar heerst, zorg dat daar alles aanwezig is wat je nodig is om te overleven... Een speedbootje er bij, zodat ik zo nu en dan kan waterskieen, een vliegtuig zodat ik naar de sneeuw kan vliegen... ach ik ben veel te egocentrische bezig... ik zou er alles aan doen om iemand beter te maken... en zich beter te doen laten voelen...
|
![]() |
pff.. nieuwe kamer, wat zeg ik, doe dan maar meteen een appartementje of een huisje
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ook omdat je je anders gruwelijk gaat vervelen trouwens..
|
![]() |
||
Citaat:
maar ga daar niet alleen zitten hoor, zou stiekem een zwaar party eiland worden... ![]()
|
Verwijderd
|
Dan boek ik een reis voor mij en mn vriend naar de Bahama`s (als ik volgend jaar klaar ben met school) en dan gaan we daar wonen. Af en toe laten we een paar vrienden en familieleden overkomen en dan gaan we gewoon vet chillen voor de rest van ons leven... (wat een fantasie he?
![]() |
![]() |
|
ik zou een mega groot feest geven, rijlessen nemen, vakantie naar afrika, een complex kopen waar ik een LAN-hal van ga maken, goede doelen steunen, rest op de bank
||
![]() |
Citaat:
ik zou misschien nog wat duurdere dingen kopen, maar ik zou zeker blijven doen wat ik van plan ben te doen. Werken moet je niet alleen doen voor het geld, maar ook omdat je een doel moet hebben in je leven en je moet bezighouden... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
IK zou vrijwilligerswerk gaan doen, Ik heb nu een opleiding als opvoeder...Kan best in die richting vrijwillig te werk gesteld worden...
Verder zou ik gewoon leven.Alleen af en toe dat ietsje meer kunnen doen ofzo.Ik zou gewoon blij zijn dat ik me geen zorgen hoef te maken over geld ![]()
|
Ik zou even wat kleren kopen, autorijlessen financieren, 'leuk' autootje aanschaffen, huisje voor mij en m'n ouders kopen, 'n groot deel aan 'n aantal goede doelen geven ('k heb toch genoeg
![]() ![]() |
![]() |
|
Dan lijkt me juist zo erg, als je bijna alles kunt kopen wat je wilt, wat valt er dan nog te wensen? 'Oh leuk, weer een jaguar'
eigenlijk maar beter dat ik niet zo veel geld heb plus: soms worden mensen ook juist hebberig als ze veel geld bezitten, vaag ![]()
|
Ik zou denk ik een gedeelte aan goede doelen geven...
Eindelijk aan m'n rijlessen beginnen, meteen een auto erbij kopen... Een garage voor die auto met een mooi zelf-ontworpen huisje eraan vast. En verders zou ik ook cadeautjes voor m'n ouders, broertje en vrienden kopen... Zal vast nog wel wat van over blijven, dat zou ik dan op de bank zetten... Ik zou wel blijven werken...
|
![]() |
Ik zou meteeeeeen naar Italië verhuizen!!! En dan in Firenze of in Lucca gaan wonen!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, ik denk dat jij en beuk daar wel gelijk in hebben, alhoewel je volgens mij van gekheid niet meer weet wat je met zoveel geld moet doen ![]() |
![]() |
|
Alle AMG's kopen die er zijn, elk type Brabus, alle Carlssons, alle Lorinsers, alle Kleemann's.. hmm.. een 190 EVO II, oude 300SL ergens zien te kopen, dan ben ik al een heel eind op weg. Verder een paar villa's op verre zonnige eilanden, een leuk groot jacht, nog een villa ergens waar je achter in de tuin een party kunt houden (veel verlichting/lasers enzo) om beetje te feesten, en nog wat kleine dingen... eigenlijk hetzelfde leventje als de laatste paar jaar van Kim Smith, www.kimble.org.. die is ook gek op Mercedessen en grote huizen/jachten
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Je hebt gelijk dat je niet weet wat je met dat geld zou doen, waardoor je, denk ik toch, zal blijven werken... Ah ja, het zal wel van mens tot mens afhangen, maar ik zou in elk geval niet mijn hele leven kunnen niets doen... |
![]() |
|
ten 1e ga ik gewoon eens lekekr shoppen met 3000 euro ofzo op zak.
kleren kopen make up andere hebben dingetjes etc etc ma goed dan hou ik nog heeeel veel geld over dussuh -koop ik een groot huis aan de rand van Apeldoorn met veel kamers en grote klerenkasten :> en een zwembad en sauna etc etc. - koop ik een huis in Zuidlimburg ook een aardig trekje zoals hierboven. -koop ik een vakantie huisje op Gran canaria. -ik zorg dat me ouders ook heerlijk kunnen leven dus geef hun een smak geld, omdak weet dat ze dat ook anders om zouden doen. - ik geef veel geld aan goede doelen. - ik koop 1 mooie wagen, je weet wel van die oude bijzondere + 1 ruime auto. - ik ga de volgende paar jaren op vakantie naar: - gran canaria - Italie - Griekenland -Hawaii - India -Gambia ( daar ga ik iets opzetten een ziekenhuis ofzo met me geld) - curacao - Calafornia - Australië - nieuw zeeland uhmm verder zou ik het gewoon besteden aan kleine dingetjes zoals nieuwe meubels mooiste stereo toren zonnebankje groot hemelbed etc etc En dan na 3 jaar ga ik rentenieren, en leef ik lekekr comfortabel in me huisjes ( als er tenminste nog geld overblijft ![]()
|
![]() |
- naar lowlands, naar lowlands, naar lowlands!
- wigwam kopen voor op lowlands ![]() - alvast busje kopen - verf voor busje - AAAAAAAALLEMAAL dingen voor op mn kamer - KLEREEEEEN! - heel veel jaar-abonnementen van de bus kopen zodat ik niet meer zoveel hoef te klooien met die :@!:#%%*# strippenkaarten ennem. meer!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Nederlands betoog nakijken! Spoed! heb morgen examen lewishamilton | 1 | 17-01-2010 19:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
VMBO |
Economie bagel | 5 | 18-05-2006 14:50 | |
Het vertrouwen in de regering nps | 55 | 18-06-2003 01:00 | |
2900 euro collegegeld en afschaffing stufi??? Verwijderd | 105 | 19-02-2003 15:38 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
De euro | 2 | 09-04-2001 20:23 |