Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik verveel me meestal kapot in discotheken en kroegjes, is gewoon niet mijn ding. Dat terwijl ik heel blij zomers met mijn hond in de natuur kan wandelen en geniet van de rust. Iedereen heeft lol op zijn eigen manier. |
![]() |
||
Citaat:
Maar dan: ik vind dat het allemaal best wat losser kan, zoals kinderen, dat iedereen gwoon kan doen wat hij wil zonder zich voor zichzelf te schamen en na te denken of het wel 'kan' Daarom ook dat sommige mensen graag weer 20 willen zijn, in de bloei van je leven ofzowiets, lekker doen en laten waar je zin in hebt
||
Citaat:
![]() Lekker doen en laten waar je zin in hebt hoeft niet per sé voor iedereen bevredigend te werken, op 'n 'lol'-manier! 't Is, zoals hij schrijft, érg subjectief... De een geniet er wellicht van om 'n beetje in zichzelf te dagdromen, de ander geniet er weer van om 't beest uit te hangen in de lokale disco. |
![]() |
||
Citaat:
{edit: en dat heb ik ook al een paar keer gezecht} {edit: soms krijg ik het id dat mensen me beoordelen op mn leeftid ofzo}
|
als je serieus bent kan je ook best wel lol hebben, het gaat er toch om dat je gelukkig bent of zie ik dat nou verkeerd?
|
noncens...
iedereen heeft een andere manier van plezier... misshien hebben deze witte boordjes wel een bijzonder amusent prive leven waar jij het joue niet van weet, beetje subjectief bekijk je dit, maarja dat is het ook met een indruk he... das altijd subjectief ![]()
|
die mensen in hun nette pak zijn niet altijd net hoor
![]() zo kan ik je wel een verhaal vertellen over iemand die ook in net pak liep, bij een klant op bezoek was, en toen moest poepen. hij kon het alleen niet meer ophouden en toen... *fletsh* broek vol ![]() Hij dus naar de wc, zijn onderbroek van zijn kont geschraapt, en zo goed als het kon schoon gemaakt. Hij gooit die onderbroek in een vuilcontainer... en denkt dat niemand hem zag.. 2 weken later kwam er bij hem op de zaak een pakketje met de post... rara wat zat er in ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
ik zit wel echt de hele dag op kantoor, en bij ons word meer gelachen dan op de meeste scholen het geval is
![]() de mensen of beter gezegd.. kinderen.. die nu er over oordelen weten niet waar ze het over hebben, en het enige dat ze weten van 'kantoor' is wat ze zien op tv... ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
dat komt meer omdat ze toen ze 20 ofzo waren ze een leventje hadden zonder veel zorgen en verantwoording. nu hebben ze een gezin, en rekeningen die betaald moeten worden. Dat zet mensen onder druk, en daarom zeggen ze weleens dat ze weer 20 zouden willen zijn. niet vanwege het werk dat ze doen... en als ze het zulk kut werk vinden, moeten ze ander werk zoeken.. en als jij misselijk ervan word als de waarheid gezegd word, dan denk ik dat jij maar in een hutje op de hei moet gaan zitten waar niemand je rare conclusies aanvalt ![]() of een keer goed kotsen ![]()
|
tja, ik doe gewoon waar ik zin in heb.. en dat doe ik over 20 jaar nog. en als ik op mijn werk(als ik ooit ga werken
![]() ![]() maar mensen doen toch wel vaak veel te serieus en vooral veel te moeilijk. veel mensen klagen ook dat alles vaak zo moeilijk is maar dat komt dan ook voornamelijk omdat mensen gewoon moeilijk doen..
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Njah iedereen heeft op zijn manier lol...
Je hebt mensen die overal om lachen, maar anderen vinden weer heel andere dingen onder 'humor' vallen
|
Een mens kan niet leven zonder lol. Dus hebben mensen lol. Of ze gaan dood. Kies maar.
![]() Lol hebben is idd heel erg subjectief....je gaat toch geen werk doen dat je niet leuk vind?? Dus is het leuk op je werk..
|
|