Advertentie | |
|
![]() |
|
Hangt er vanaf in welke context he..
Als iemand mij begroet vind ik meisje wel goed..(ALLEEN ALS JE MIJN NAAM NIET KENT!) Als iemand mij beoordeeld dan wil ik vrouw genoemd worden..(maar dat hoef je dus niet tegen me te zeggen, dat haat ik...zo van: jij bent echt een leuke vrouw..(bij wijze van spreke ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als een klant iets aan mij wil vragen heb ik graag dat ze juffrouw oid zeggen. Een goede vriend/vriendin mag best 'Heyy....gaat ie weer meissie/meisje?' zeggen, maar 'eyy meissie/meisje! hoe isset!?' door een onbekende is weer fout ![]() Meid zeg je eigenlijk alleen als je het over iemand hebt, 'leuke meid' of 'vreemde meid', niet in iemands gezicht. Alet/Alette is natuurlijk prima. |
![]() |
|
![]() |
zolang het maar geen 'vrouwtje' is.
m'n vriend en zijn vrienden hebben het altijd over 'vrouwtjes' als ze het over mooie meisjes hebben. nou mogen ze me best mooi noemen maar 'vrouwtje' vind ik gewoon erg klote klinken. Maar ze mogen me gewoon aanspreken bij m'n voornaam of meisje/vrouw.
|
"He meisje!!" Zo wordt elk meisje genoemd in H'dijk door de lokale bevolking (=marokkanen..).. Is niet echt geslaagd..
Ik wil gewoon bij me voornaam genoemd worden, of als ze dat niet weten dan mevrouw (en als uiterste noodzaak meisje), maar dan wel als ze me persoonlijk aanspreken en niet naar de overkant van de straat moeten gillen... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Mijn vriendinnen noemen me altijd gewoon Edy of Eed en dat vind ik niet erg. En mijn familie noemt me ook Edy of Eed. Mijn tante zegt altijd vrouwtje tegen me. ![]() ![]() Waar ik echt van moet kotsen is wijf, chick en girl! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |