Advertentie | |
|
![]() |
|
In zekere zin wel, maar ik zorg ook altijd dat ik iets over heb voor als ik het eens echt nodig mocht te hebben (kapotte brommer ofzo). Verder vind ik het ook altijd leuk om eens in de zoveel tijd iets voor mezelf te kopen (gitaar effecten o.i.d.) dus daar spaar ik ook wel voor
|
![]() |
ieh.. JA! maar bij mij rolt het dan weer iets te snel en ben ik het daarna weer kwijt... oftewel; ik heb een véél te groot gat in mijn hand. sparen kan ik niet. als ik geld heb, moet ik het meteen kwijt. zucht. is niet leuk, vooral niet als je het van jezelf wéét...
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ja ik vind een beetje sparen wel okee. Maar idd, als je eenmaal vast werk hebt heeft t niet echt zin dat je van een minimumloon bijbaantje een paar honderd euro op zij hebt kunnen leggen.
Ik wilde eerst ook telkens sparen om te gaan reizen, maar daar ben ik nu van teruggekomen. Als ik echt wil reizen ga ik eerst gewoon een half jaar werken. Om nu van een bijbaantje al het geld opzij te leggen schiet niet echt op. Ik heb nog wel wat gespaard van vorig jaar maar ik denk dat dat er deze zomer wel doorheen gaat. Ik heb mn vwo diploma dan en heb lekker een paar maanden om dat te vieren...daar kan ik dus wel een extra centje voor gebruiken ![]() |
![]() |
|
Ik spaar gewoon elke maans standaard een bedrag. Nu mis ik dat niet, en als ik het erop zou laten zou het ook op zijn.
Toch vind ik niet dat je al te moeilijk moet doen over geld. Het maakt niet gelukkig hè, tis alleen errug handig ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Economie vraag. HELP! Tientienaatje | 2 | 19-12-2009 14:26 | |
Psychologie |
Hoe belangrijk is geld? oelekeboeleke | 76 | 12-08-2007 08:39 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
enquete geld mickie56 | 18 | 15-05-2007 07:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
" De nachtmerrie van een links Kabinet " Sanctus | 296 | 06-04-2006 10:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
SP: Openstellen grenzen ontwricht arbeidsmarkt Love & Peace | 154 | 01-04-2006 03:06 | |
Beleidszaken |
[Fotoboek] In java? Raven | 32 | 08-08-2004 11:48 |