Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
zo had ik het bij een clipje over een turnster die muziek en de tekst paste zo goed bij elkaar dat ik er echt kippenvel van kreeg ik vind dat best wel leuk
||
Citaat:
![]() Heb ik ook pas gezien. Was een poos geleden dat een film zo hard aankwam. Ook kippenvel: Kaïro (Pulse), Japanse horror, tijdens het IFFR gezien. Brrrrrrrrr.... ![]() Moet Ringu nog zien....
|
![]() |
Ik krijg rillingen over m'n hele lichaam wanneer ik liedjes hoor waar ik een bijzondere herinnering aan heb.. Sommige van die herinneringen zijn té mooi, en dan luister ik liever even wat anders. Maar soms is het ook fijn om muziek te luisteren om een bepaalde herinnering bij je op te roepen..als je het aan kan. Of juist om er in te verdwalen..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
De beste film ooit haha444haha | 180 | 16-08-2007 21:26 | |
Films, TV & Radio |
Rotterdam Film Festival 2005 legatus | 121 | 07-02-2005 23:22 | |
ARTistiek |
kunst of zelfverminking? Endomychus | 55 | 26-04-2004 17:11 | |
Muziek |
Christina Aguilera in concert Sade | 22 | 11-10-2003 10:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] wat ben ik toch slecht in titels verzinnen :) zozze | 8 | 14-03-2003 17:21 |