Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2002, 13:10
Kupu
Kupu is offline
je als jongen zijnde op je 16e met gewoon een vriend op vakantie gaat, 2,5 week lang, met het gezin van die vriend?

Zonder gezin vind ik het een andere zaak, maar met gezin vind ik het eigenlijk best wel een apart idee... En als je dan nagaat dat die 2 jongens ook al de hele tijd bij mekaar omhangen begin ik wel es te twijfelen of die 2 jongens 'gewoon vrienden' zijn.

Maar wat vinden jullie, kan dit? Of kan ik gaan twijfelen aan hun geaardheid?
Oud 06-06-2002, 13:14
Gonzo
Gonzo is offline
Vind er niks vreemds aan. Hoe meer zielen hoe meer vreugde toch. Misschien heeft ie wel een lekker zusje ofzo .
Oud 06-06-2002, 13:23
Boogie
Boogie is offline
ik zie het probleem niet
een vriend van mij is een keer met mij en mijn ouders mee geweest en ik ben een keer met hem en zijn ouders mee geweest. Gewoon samen lol trappen en achter de wijven aan enzo
Oud 06-06-2002, 13:28
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Kupu schreef:
Tuurlijk kan dat. Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen. Misschien kan die jongen met zijn ouders niet op vakantie en nemen de ouders van zijn vriend hem mee. Of een andere reden zou kunnen zijn dat hun zoon zich anders dood gaat vervelen op vakantie omdat die dan daar alleen is met al die onbekende.

En neen, ik ga dan helemaal niet twijfelen aan hun geaardheid.
Oud 06-06-2002, 13:32
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
En neen, ik ga dan helemaal niet twijfelen aan hun geaardheid.
jullie kennen die 2 jongens niet

maja dan nog. Ik kan het me best voorstellen van 2 meisjes, of jongen-meisje... maar jongen jongen dat gaat er bij mij gewoon niet in
Oud 06-06-2002, 13:34
Narayan
Narayan is offline
Is gewoon gezellig, anders zit je daar alleen met je ouders, is zo saai, ik zou 't ook doen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 14:18
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
Kupu schreef:
ben je jaloers?
Wou jij soms liever met die ene jonge mee ( om te )?

ik zou bijna aan jouw geaardheid gaan twijfelen
Oud 06-06-2002, 14:24
simple creed
simple creed is offline
Citaat:
Kupu schreef:

jullie kennen die 2 jongens niet

maja dan nog. Ik kan het me best voorstellen van 2 meisjes, of jongen-meisje... maar jongen jongen dat gaat er bij mij gewoon niet in
dan moet jij toch eens wat in je gedachtengang gaan veranderen
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 14:27
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
simple creed schreef:

dan moet jij toch eens wat in je gedachtengang gaan veranderen
helemaal mee eens
Oud 06-06-2002, 14:45
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
Firebolt schreef:

ben je jaloers?
Wou jij soms liever met die ene jonge mee ( om te )?

ik zou bijna aan jouw geaardheid gaan twijfelen
die jongens zijn dikke nerds(pukkels, bril, moeilijke woorden, beide leraar als vader, geen interesse in vrouwen ), en ik heb een heeeeeeeeeele lieve, leuke en knappe vriendin dus ehhhhhm wrom zou ik jaloers zijn

Maar ehhhm het zijn 2 vwo-ers die zich ook echt zo gedragen, de 1 praat echt bekakt en de ander heb ik al langer twijfels over
Oud 06-06-2002, 15:03
Verwijderd
neh denk t nie, lijkt me vrij normaal, maja ach al zijn ze homo..wat dan nog
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 15:09
Verwijderd
Ik zie niet in waarom dat abnormaal zou zijn. Je kunt toch wel gewoon als vriend met iemand meegaan?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 15:38
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Kupu schreef:
de ander heb ik al langer twijfels over
Twijfels over?? Het klinkt alsof je over een enge ziekte spreekt! Wat maakt het nou uit of ze homo zijn of niet?

Trouwens, gezien de situatie zou ik er niets homo-achtigs achter zoeken. Mijn neefje is ook een mee op vakantie geweest met mijn ouders en mijn broertje voor 3 weken. Maar dat wil nog niet zeggen dat mijn broertje en neefje zich tot elkaar aangetrokken voelen....
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 15:39
Gothic
Gothic is offline
er gaat met mijn broertje nu voor het 3e jaar zijn 'beste' vriend mee... ik twijfel niet echt aan hun geaardheid als ik ze bezig zie op vakantie...
Oud 06-06-2002, 15:51
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Als je het sukkels vind enzo waarom vraag je dat dan mensen waar je totaal geen interesse in hebt besteed je toch geen tijd aan.

En waarom mogen meiden wel samen op vakantie en jongens niet?
En dan nog al voelen ze wel wat voor elkaar wees blij voor ze dat ze iemand hebben gevonden die bij hun past

waarom ga je je daar zorgen over maken
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 16:50
Kupu
Kupu is offline
Ben ik nou de enige die het niets lijkt om 2,5 week met een andere jongen en zijn ouders mee te moeten reizen? Zonder ouders, en dan elke avond op stap, wat achter meisjes aan en zo, dat lijkt me wel maf. Maar het zijn allebei typen die na 1 glaasje bier al dronken zijn.

En ik zie hun niet als een stel zieken of zo hoor! Ik ken wel meer mensen die homofiel zijn, en zolang ze geen oogje op mij krijgen heb ik totaal geen problemen met ze.

En ik maak me geen zorgen over hun, maar het is altijd wel leuk om te roddelen (niet dat gelijk de hele school het weet, maar met een paar vriendinnen kan ik altijd smakelijk lachen om dit soort dingen )
Oud 06-06-2002, 19:08
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Kupu schreef:
zolang ze geen oogje op mij krijgen heb ik totaal geen problemen met ze.
Dus als er een meisje is wat jouw leuk vindt, maar jij haar niet, heb je ook problemen met dat meisje?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 19:13
Verwijderd
tuurlijk kan dat...
meisjes doen dat toch ook.
Kijk jongens die voelen zich veel te snel bedreigd in hun geaardheid zeg maar....
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 19:23
UnUsual
UnUsual is offline
Wat is je probleem? Mijn broer neemt ook een vriend mee op vakantie, nou gewoon, heeft ie het ook een beetje gezellig.. Anders zit ie zich maar te vervelen, die vriend zou door omstandigheden anders niet op vakantie gaan , etc.. Kunnen ze gaan zeilen ofzo, weet ik veel
En neem maar van mij aan, mijn broer is niet homofiel
Oud 06-06-2002, 19:36
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
Kupu schreef:

*stierenschijt*
je praat bullshit, echt. So what als twee jongens met elkaar op vakantie gaan, "lekker achter de wijven aan" zoals hier (nogal denigrerend trouwens) wordt genoemd is toch een heerlijke manier om je vakantie te vieren.

En daarbij, al zijn ze homo, dan springen ze heus niet meteen op jou hoor als je daar bang voor was. En ik denk ook niet dat het zal bijdragen aan je populairiteit als je aan iedereen zou kunnen rondvertellen wat je nu toch ontdekt hebt. (nou ja, ik scaht je vrienden nu misschien iets te hoog in)

En dat twee jongens vreemder is dan twee meiden slaat helemaaaaaaaal op kaas.
Oud 06-06-2002, 19:45
Tom
Tom is offline
Ehhh ik ga deze vakantie ook gewoon samen met een vriend op vakantie, zonder ouders trouwens. Vorig jaar ook met hem geweest.. gewoon erg gezellig gehad hoor Een andere vriend is trouwens ook een keer een lang weekend met mij en m'n ouders meegeweest naar zo'n bungalowpark.. wat zou er mis mee zijn?

Dat gelul over homo's vind ik helemaal triest en onzinnig, jij durft je vrienden niet binnen te laten als je alleen thuis bent.. bang dat ze je bespringen? Get a life zou ik zeggen.. het zijn toch je vrienden.. kun je gewoon gezellig mee op vakantie gaan hoor, met of zonder ouders...
Reageren

Regels voor berichten