Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maja dan nog. Ik kan het me best voorstellen van 2 meisjes, of jongen-meisje... maar jongen jongen dat gaat er bij mij gewoon niet in ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ehhhm het zijn 2 vwo-ers die zich ook echt zo gedragen, de 1 praat echt bekakt en de ander heb ik al langer twijfels over ![]()
||
![]() |
Citaat:
Trouwens, gezien de situatie zou ik er niets homo-achtigs achter zoeken. Mijn neefje is ook een mee op vakantie geweest met mijn ouders en mijn broertje voor 3 weken. Maar dat wil nog niet zeggen dat mijn broertje en neefje zich tot elkaar aangetrokken voelen.... ![]() |
![]() |
|
er gaat met mijn broertje nu voor het 3e jaar zijn 'beste' vriend mee... ik twijfel niet echt aan hun geaardheid
![]()
|
Als je het sukkels vind enzo waarom vraag je dat dan mensen waar je totaal geen interesse in hebt besteed je toch geen tijd aan.
En waarom mogen meiden wel samen op vakantie en jongens niet? En dan nog al voelen ze wel wat voor elkaar wees blij voor ze dat ze iemand hebben gevonden die bij hun past waarom ga je je daar zorgen over maken |
![]() |
|
Ben ik nou de enige die het niets lijkt om 2,5 week met een andere jongen en zijn ouders mee te moeten reizen? Zonder ouders, en dan elke avond op stap, wat achter meisjes aan en zo, dat lijkt me wel maf. Maar het zijn allebei typen die na 1 glaasje bier al dronken zijn.
En ik zie hun niet als een stel zieken of zo hoor! Ik ken wel meer mensen die homofiel zijn, en zolang ze geen oogje op mij krijgen heb ik totaal geen problemen met ze. En ik maak me geen zorgen over hun, maar het is altijd wel leuk om te roddelen ![]() ![]()
|
Wat is je probleem? Mijn broer neemt ook een vriend mee op vakantie, nou gewoon, heeft ie het ook een beetje gezellig.. Anders zit ie zich maar te vervelen, die vriend zou door omstandigheden anders niet op vakantie gaan , etc.. Kunnen ze gaan zeilen ofzo, weet ik veel
En neem maar van mij aan, mijn broer is niet homofiel ![]()
||
Citaat:
En daarbij, al zijn ze homo, dan springen ze heus niet meteen op jou hoor als je daar bang voor was. En ik denk ook niet dat het zal bijdragen aan je populairiteit als je aan iedereen zou kunnen rondvertellen wat je nu toch ontdekt hebt. (nou ja, ik scaht je vrienden nu misschien iets te hoog in) En dat twee jongens vreemder is dan twee meiden slaat helemaaaaaaaal op kaas.
|
Ehhh ik ga deze vakantie ook gewoon samen met een vriend op vakantie, zonder ouders trouwens. Vorig jaar ook met hem geweest.. gewoon erg gezellig gehad hoor
![]() Dat gelul over homo's vind ik helemaal triest en onzinnig, jij durft je vrienden niet binnen te laten als je alleen thuis bent.. bang dat ze je bespringen? Get a life zou ik zeggen.. het zijn toch je vrienden.. kun je gewoon gezellig mee op vakantie gaan hoor, met of zonder ouders...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Is dit normaal? Verwijderd | 11 | 01-08-2012 13:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
is dit normaal? tess-xx | 16 | 06-06-2012 22:28 | |
Liefde & Relatie |
is het normaal dat je 6x in hetzelfde 'geintje' trapt? strawberry1996 | 17 | 13-08-2010 02:11 | |
Psychologie |
is dit normaal ? sweetie_87 | 43 | 21-11-2006 23:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
is dit normaal???? Marinka | 115 | 17-08-2006 19:41 | |
Liefde & Relatie |
Is het normaal dat exen zo met elkaar omgaan? wiebenik | 16 | 10-06-2003 21:07 |