Advertentie | |
|
![]() |
|
dat lijkt mij inderdaad ook wel eng..Maar ik denk dat je in het begin gewoon vriendelijk moet zijn en luisteren naar de rest en dan je er af en toe wel eens een opmerking door heen gooien en dan kom je er wel in denk ik..
|
oh, is me al vaak gebeurd
![]() ik vind het meestal wel gezellig, gewoon lekker voorstellen, met mensen praten...als je verlegen bent is het minder, maar gewoon lekker social zijn en meekleppen met iedereen! misschien krijg je wel wat nieuwe coole vrienden erbij ![]()
|
geeft toch niet? ga gewoon bij het groepje met bekenden staan en klets mee met de gasten die je nog niet kent... dan heb je er zo een paar bekenden bij en het volgende feest je doe je het weer zo
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Naar een feestje waar ik niemand ken RWAKK | 7 | 26-07-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #121 Verwijderd | 500 | 05-06-2012 20:12 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #101 Verwijderd | 498 | 30-06-2007 19:16 | |
Psychologie |
Wat te doen met mijn huidige thuissituatie? Pruts0r | 3 | 07-05-2007 12:17 | |
De Kantine |
"Hij heeft witte sokken aan" "nee toch, meteen dumpen!!" Lorelei | 106 | 13-06-2005 16:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 |