Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, echt vreselijk...
Laatst nog, fiets ik naar huis... rij ik natuurlijk weer net achter zo'n groepje met van die irritante aso hoerige 13-jarige meisjes... een grote bek tegen iedereen die langs komt ("ga GVD je moeder neuken vieze vuile kankerlijer!!" en dan roepen ze het ook nog op zo'n manier dat ze het 3 kilometer verder ook kunnen horen) en echt zo'n "ik-ben-lekker!"-houding (cup A en een reet als een gepensioneerd nijlpaard, maar goed..)... gadverdamme!! ![]()
|
ja als ik die ordinaire pubers zie, heb ik meteen door dat ze van niet veel soeps zijn.
komt grotendeels door opvoeding. de enige oplossing voor die types is: een tehuis voor moeilijk opvoedbare jongeren. ben je meteen van die zooi af
|
pubers zin meestal wel aso, maar goed...
sjekkie hoort erbij om erbij te horen... 2 meiden aan de arm van 1 jongen: die word pooier en de meiden hoertjes? Alles is mogelijk. Maar wat maakt t uit, misschien was je vroeger ook zo? Ik niet... was er te verlegen voor enzo hihi
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hmm...ik erger me sowieso aan dat soort figuren, niet alleen als het pubers zijn. Ik gebruik daar altijd de verzamelnaam 'kanslozen' voor. Daar valt een breed scala aan personen onder:
- asociale 14-jarigen zoals Talon boven beschrijft - in het algemeen mensen met leren jackies, rokend en met veel goud om - hanggroepen in het algemeen, of het nou Nederlanders of allo's zijn - allo's in verlaagde Mercedessen, met dan keihard op de autoradio een gebedsoproep met housebeat - Nederlandse arbeiders in Opel GSI's, met kabeltruien, kokosmatten in de nek en keihard Frans Bauer aan - eigenlijk vrijwel iedereen als ik zo om me heen kijk in de stad ![]() Je ziet, het is een flexibel begrip ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is maar waar je van houdt. Wat ik wel even op wilde merken is dat (te) dun zijn niet per se gelijk staat aan populair willen zijn of een ordinaire puber wezen. Zet kan ook puur je bouw zijn met dan (helaas) zo'n ordinair karakter erbij.
||
Citaat:
Ik kan me niet herinneren dat ik, of mijn klasgenoten dit ooit hebben gedaan toen wij zo oud waren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() is btw niet mijn manier om meiden te behandelen, maar goed ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
tis idd super irritant *schaamt zich ook voor leeftijdsgenoten*
dan loop ik bijv. bij 'n paar meisjes uit mijn klas en dan gillen ze allemaal zo en overdreven doen, en dan ga ik 't liefst 10 meter achter hen lopen ofsow (of voor ![]() gelukkig ga ik als ik uit ga met 'n groepje mensjes die tenminste 'n btje normaal zijn ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
"Roken" - Wat vind je er nu echt van? lapzwansruud | 464 | 22-08-2004 21:32 |