Advertentie | |
|
![]() |
|
ben daar dus niet mee eens, hoe vaak zie je niet iemand met een grote auto (mercedes, potrsche, BMW en dat soort slag auto's) die wil patsen en daar dus lekker 160+ mee over de sneweg rijdt, dát zijn juist de zielepoten zie op willen vallen door hun auto/snelheid/gedrag
||
![]() |
Citaat:
Alleen vallen jou die minder op. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: oneens. Het dondert niet zoveel wat voor'n wagen je hebt (statistisch is er misschien verschil, ja 1 op de miljoen auto's ofso), het dondert wie er achter het stuur zit.
|
![]() |
euhm
volgens mij zit het gewoon zo, mensen in een goed motoriseerde auto rijden vaak harder/te hard. je hebt twee types 1.... golfjes (en crx'en en civic's enzo) dat meestal de jongeren die zeker vaak (te) hard rijden. 2... (oudere) mensen met een mercedes/BMW/audi bla bla bla maar dus ook goede alfa's enzo.. grotere auto's, goede wegligging, goede accleratie oftwel.. je hebt vaak niet door dat je (te) hard rijdt. Greetz J.
||
![]() |
Citaat:
2) Dat geeft te denken, nietwaar? Er moet dus toch een uitgebreider heropvoedingsprogramma komen voor het typische kind van deze tijd, de verslonsde "wegwerpconsument". |
![]() |
||
Citaat:
je kijkt toch niet constant naar die snelheidsmeter .. en ik betrap mezelf er ook op dat k wel uhm .. soms wat vlugger rijd ![]() en die flitspalen .. ha-ha meer dan de helft werkt *hier* niet .. en om dat te compenseren gaan ze *hier* nu ff mooi de boete-tjes verhogen .. blaat |
Advertentie |
|
![]() |
|
|