Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2002, 23:55
DrFreeman
DrFreeman is offline
Citaat:
beuk schreef:

en dat willen ze vervangen door wat gezoem en een electronisch piepje aan het eind...
met een kleverig slap hangende kaassoufle als resultaat, BOE!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2002, 23:55
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
jellerd schreef:
... groentecroquetten..
Oud 08-07-2002, 23:56
beuk
beuk is offline
Citaat:
jellerd schreef:
groentecroquetten en
hahaha dat klinkt bijna gezond

m'n zus is vegetarisch, die loop hier ook altijd met "spinazienuggets" in de weer
Oud 08-07-2002, 23:57
DrFreeman
DrFreeman is offline
Citaat:
beuk schreef:

m'n zus is vegetarisch, die loop hier ook altijd met "spinazienuggets" in de weer
wat ze niet allemaal voor onzin verzinnen tegenwoordig
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 23:58
DrFreeman
DrFreeman is offline
ik lees net dat van dobben ook kaas soufles in haar assortiment heeft, klopt niet, van dobben is kroketten en bitterballen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 23:59
Verwijderd
Citaat:
DrFreeman schreef:
ik lees net dat van dobben ook kaas soufles in haar assortiment heeft, klopt niet, van dobben is kroketten en bitterballen
ze hebben alles dat je kan verzinnen in hun arsortiment...moet je toch maar eens beter bij de makro kijken......
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 00:00
Verwijderd
Citaat:
beuk schreef:

Ik ben geen vegetarier, maar die die dingen zijn gewoon echt super lekker....
net als satécroquetten van van dobben, die zijn ook echt superbe!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 00:00
DrFreeman
DrFreeman is offline
wat ik dus zeg, alleen bitterballen en kroketten
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Paperz schreef:

moet je in je ogen wrijfen?? of wordt de moderne wereld je allemaal een beetje te veel?
Met citaat reageren
beuk
beuk is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
nee, kijk maar op www.vandobben.nl ...
Verwijderd
Citaat:
DrFreeman schreef:
you're so wrong
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 00:03
DrFreeman
DrFreeman is offline
jaja heb ik al gekeken, ik zeg dus, IK VIND dat er alleen bitterballen en kroketten van van dobben horen te komen, niet van die andere troep
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 00:04
Paperz
Paperz is offline
van Dobben rundvleescroquet
van Dobben rundvleesbitterballen
van Dobben kalfscroquet
van Dobben Amsterdams borrelgarnituur
van Dobben groentencroquet
van Dobben Kaas Soufflé
van Dobben Groente Soufflé
Oud 09-07-2002, 00:05
beuk
beuk is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
jaja heb ik al gekeken, ik zeg dus, IK VIND dat er alleen bitterballen en kroketten van van dobben horen te komen, niet van die andere troep
Tja. Maar aan de andere kant, ze kunnen hun expertise toch ook aanwenden om andere producten te maken? In principe is het alleen een andere vorm en inhoud...

Welke kaassouffles heb jij doorgaans? Ik heb die wit/blauwe doos, 40 stuks, dan de makro (weet even geen merk)
Oud 09-07-2002, 00:05
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
Mja zit wat in... maar goed... men moet geld verdienen hé
Oud 09-07-2002, 00:06
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
jellerd schreef:
moet je in je ogen wrijfen?? of wordt de moderne wereld je allemaal een beetje te veel?
Nee... alleen... bah
Oud 09-07-2002, 00:07
Verwijderd
van dobben is best lekker hoor, maar wij hebben hier eigenlijk nog veel beter kroketten en dat zijn de huisgemaakte kroketten (en frikandellen) van de pplaatselijke supermarkt (vomar)
Met citaat reageren
DrFreeman
DrFreeman is offline
Citaat:
beuk schreef:

Tja. Maar aan de andere kant, ze kunnen hun expertise toch ook aanwenden om andere producten te maken? In principe is het alleen een andere vorm en inhoud...

Welke kaassouffles heb jij doorgaans? Ik heb die wit/blauwe doos, 40 stuks, dan de makro (weet even geen merk)
normalitair eet ik geen kaassoufle's, en heb ze dus ook niet standaard in huis (anders die van mora ofzo, maar sinds mevrouw mora tegenwoordig ook al die magnetron dingen op de markt brengt ben ik van plan over te stappen). ik vind kaassoufle's in het algemeen wel te eten maar het kan zeker niet tippen aan de enorm hoge kwaliteit van een goed gefrituurde bitterbal
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Paperz schreef:

Nee... alleen... bah
tsja, wat een boer niet kent dat eet ie niet.....
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 00:09
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
jellerd schreef:
tsja, wat een boer niet kent dat eet ie niet.....
Ik zou 't niet weten... ik ben geen boer... maar ik heb 't geproeft en die dingen zijn niet echt smakelijk m.i. en helemaal niks in vergelijking met een rundvleeskroket...
Oud 09-07-2002, 00:10
beuk
beuk is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
normalitair eet ik geen kaassoufle's, en heb ze dus ook niet standaard in huis (anders die van mora ofzo, maar sinds mevrouw mora tegenwoordig ook al die magnetron dingen op de markt brengt ben ik van plan over te stappen). ik vind kaassoufle's in het algemeen wel te eten maar het kan zeker niet tippen aan de enorm hoge kwaliteit van een goed gefrituurde bitterbal
Ik vind kaassouffle's wel lekker, ook voor de afwisseling.

Wat mora betreft: ik vind het een zielige uitstraling hebben, van die miniatuurverpakkingen en die jammere reclames.

De 50-stuks bitterballen verpakking van mora is niet te eten!!
Oud 09-07-2002, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Paperz schreef:

Ik zou 't niet weten... ik ben geen boer... maar ik heb 't geproeft en die dingen zijn niet echt smakelijk m.i. en helemaal niks in vergelijking met een rundvleeskroket...
heo kan je een groentekroket nou met een rundvleeskroket vergelijken....
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 00:17
DrFreeman
DrFreeman is offline
Citaat:
beuk schreef:

Ik vind kaassouffle's wel lekker, ook voor de afwisseling.

Wat mora betreft: ik vind het een zielige uitstraling hebben, van die miniatuurverpakkingen en die jammere reclames.

ik heb laatst (ivm omstandigheden) aldi bitterballen gegeten, en om eerlijk te zijn die zijn echt zo vies nog niet!!, echt beter dan die van de albert Heyn

mora bitterballen 50 stuks heb ik nog nooit gehad, maar ga er dan ook zeker niet aan beginnen
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 00:19
beuk
beuk is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
ik heb laatst (ivm omstandigheden) aldi bitterballen gegeten, en om eerlijk te zijn die zijn echt zo vies nog niet!!, echt beter dan die van de albert Heyn

mora bitterballen 50 stuks heb ik nog nooit gehad, maar ga er dan ook zeker niet aan beginnen
nouja, het kan natuurlijk ook ook altijd de verandering zijn he.. als je altijd 1 merk hebt en dan opeens iets anders, moet je ff wennen. maar ik was niet te spreken over mora.
Oud 09-07-2002, 00:21
DrFreeman
DrFreeman is offline
Citaat:
beuk schreef:

nouja, het kan natuurlijk ook ook altijd de verandering zijn he.. als je altijd 1 merk hebt en dan opeens iets anders, moet je ff wennen. maar ik was niet te spreken over mora.
ja dat zou kunnen, ik weet wel dat van mora de funmix walgelijk is, ten eerste zijn de kaashapjes niet de eten en over de pizzahapjes ben ik al helemaal niet te spreken
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 00:21
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
jellerd schreef:
heo kan je een groentekroket nou met een rundvleeskroket vergelijken....
kroket hé...
kijk men nemen een pak rundvleeskroketten en een pak groentenkroketten... mag jij raden welke ik koop... (en ook al vond ik de groentenkroketten te eten, ik ga toch echt voor de rundvleeskroket...)
Oud 09-07-2002, 00:23
Paperz
Paperz is offline
De mora-bitterballen zijn idd niet te eten...
de mora-kroketten zijn zeker wel te doen... helemaal in die prijsklasse... maar je moet ze wel goed bereiden...
Oud 09-07-2002, 00:23
DrFreeman
DrFreeman is offline
Citaat:
beuk schreef:

ik zie net op mora.nl dat die bitterballen ook in de oven te maken zijn, dat kan idd niet goed zijn...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 00:25
beuk
beuk is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
ik zie net op mora.nl dat die bitterballen ook in de oven te maken zijn, dat kan idd niet goed zijn...
zo'n merk kun je idd niet serieus nemen...
Oud 09-07-2002, 00:26
DrFreeman
DrFreeman is offline
ik voel me wel een tevreden mens nu ik met een mede frituris op niveau over onze hobby kan praten
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 00:27
Nate
Nate is offline
Oh my god, barbaren! Jullie vergeten zoveel hapjes! Waar is de Smulrol? De Mexicano? De Satérol? De Bamischijf? Jongens jongens toch. En daarnaast, hebben jullie soms geen respect voor de hedendaagse snackcultuur? Alle snacks zónder hoofdletter! Schande.

Ik ben de trotse bezitter van deze makker:

NOVA Pro Digital de Luxe

Type FR-595
Friteuses

5411626015951
Euro 245,95

Gewicht in kg: 9

Afmetingen in mm:
Breedte: 320
Diepte: 520
Hoogte: 495

Elektronisch gestuurde professionele friteuse in geschuurd staal. Inhoud 8liter. Het duidelijke LED display informeert u naar keuze over de drie functies:
1. Geselecteerde temperatuur in °C
2. Timer in minuten en secondes
3. Werkelijke temperatuur in °C
Een ingebouwd “beep” signaal gaat af indien de geselecteerde temperatuur is bereikt en wanneer de geprogrammeerde tijd is verstreken. De elektronische sensor zorgt ervoor dat de olie met de gewenste temperatuur binnen een nauwkeurig bereik blijft. De soft touch membraan knoppen maken het bedienen zeer eenvoudig. De friteuse is geheel demontabel voor makkelijk schoonmaken en handig kraantje om olie makkelijk te verversen.

---
Overigens, luister vooral niet naar het gepeupel wanneer zij roepen "als de bitterballen drijven zijn ze goed!", want niets is minder waar. De echte friteur voelt het aan wanneer zijn balletjes klaar zijn om geconsumeerd te worden. De snackbar is te min voor de echte kenners, om al niet te spreken over het "uit de muur trekken van een kroketje of 2". Het is allemaal een kwestie van gevoel. Behandel je kroket zoals jij zelf behandeld zou willen worden. Gun ze de ruimte in de frituur, kroketten houden van hun eigen plekje. Nou, bitterballen, dát zijn kuddesnacks. Serveer ze echter nooit in een bak maar op een schaal, ook zij hebben hun principes.

Het verorberen van snacks op brood vereist een perfect coöordinatiegevoel en timing. Terwijl de snacks in de friteuse liggen te borrelen, wachtend op hun nobel lot, moet het brood bereid worden op proffesionele wijze. Principieel is de echte friteur een tegenstander van de magnetron, dus het broodrooster of het tosti-ijzer biedt hier de uitkomst. Maar niet te lang, dit proces vereist de uiterste concentratie van de maker. En terwijl alle aandacht op de broodjes (zo mogelijk met maanzaad voor respectievelijk de kroket en de knakworst, maar blanco voor de frikandel. Sesamzaad is uit den boze) is gevestigd, pruttelen de snacks lekker door. Verlies ze niet uit het oog!

Dan sluit ik af met een laatste tip; wees voorzichtig met de sauzen. Niet elke snack reageert hetzelfde op elke substantie!
Oud 09-07-2002, 00:32
beuk
beuk is offline
Citaat:
Nate schreef:
Oh my god, barbaren! Jullie vergeten zoveel hapjes! Waar is de Smulrol? De Mexicano? De Satérol? De Bamischijf? Jongens jongens toch. En daarnaast, hebben jullie soms geen respect voor de hedendaagse snackcultuur? Alle snacks zónder hoofdletter! Schande.

Ben geen fan van de Mexicano danwel de Saterol, de Bamischijf vind ik wel lekker maar die hebben wij om onduidelijke redenen nooit in huis

Maar een Smulrol? Wasda?

Wel mooie pan. Hoeveel liter is die?
Oud 09-07-2002, 00:32
DrFreeman
DrFreeman is offline
8 liter dat is niet onaardig, toch heb ik enig commentaar

de Smulrol? De Mexicano? De Satérol? De Bamischijf

dit zijn allemaal producten van mora, de sloeber onder de friteuseproducten!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 00:36
beuk
beuk is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
dit zijn allemaal producten van mora, de sloeber onder de friteuseproducten!
bahbah, die reclames van zo'n gezin rond de tafel met hun burgerlijke oerlelijke plastic 2.0 liter pan. wannabe's.
Oud 09-07-2002, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Paperz schreef:

kroket hé...
kijk men nemen een pak rundvleeskroketten en een pak groentenkroketten... mag jij raden welke ik koop... (en ook al vond ik de groentenkroketten te eten, ik ga toch echt voor de rundvleeskroket...)
daarom kan je het nog niet met elkaar vergelijken....als jij tussen een appel en een mercedes moet kiezen ga je ook voor de mercedes, maar daarom kan je het nog niet met elkaar vergelijken, omdat een totaal ander product is met een totaal andere smaak......je kan pas dingen met elkaar vergelijken als ze hetzelfde zijn....
Met citaat reageren
Nate
Nate is offline
Maar nee toch, DrFreeman! U heeft het mis. Kijkt u bijvoorbeeld eens hier:

De Bamischijf van het merk Elite: extra pittig 18x130 gram.

Of neem nou de rundvlees Mexicano: 16x145 gram van Vries.

De smulrol danwel de saterol haal ik bij de locale snackbereider Geerts die de productie voor 100% in eigen hand heeft. Ja, je moet natuurlijk wel de juiste adresjes weten hè.
DrFreeman
DrFreeman is offline
Citaat:
beuk schreef:

bahbah, die reclames van zo'n gezin rond de tafel met hun burgerlijke oerlelijke plastic 2.0 liter pan. wannabe's.
Mmmmmhhhhhhhhh van....
MORA
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 00:40
DrFreeman
DrFreeman is offline
Citaat:
Nate schreef:
Maar nee toch, DrFreeman! U heeft het mis. Kijkt u bijvoorbeeld eens hier:

De Bamischijf van het merk Elite: extra pittig 18x130 gram.

Of neem nou de rundvlees Mexicano: 16x145 gram van Vries.

De smulrol danwel de saterol haal ik bij de locale snackbereider Geerts die de productie voor 100% in eigen hand heeft. Ja, je moet natuurlijk wel de juiste adresjes weten hè.
de oorsprong ligt bij mora , maar oke de bami/nasi snack zijn niet onaardig, vooral niet in borrelvorm

de mexicano en -rolvormen vind ik niet te eten en geen echte frituurproducten

ik blijf erbij dat bij frituurproducten er eigelijk een knapperige korst omheen behoort te zitten
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 00:41
Verwijderd
Citaat:
DrFreeman schreef:
de oorsprong ligt bij mora , maar oke de bami/nasi snack zijn niet onaardig, vooral niet in borrelvorm

de mexicano en -rolvormen vind ik niet te eten en geen echte frituurproducten

ik blijf erbij dat bij frituurproducten er eigelijk een knapperige korst omheen behoort te zitten
sorry heej maar smulrollen en saterollen ensow hebben een knapperige korst......
Met citaat reageren
Nate
Nate is offline
Overigens, hoe denken jullie over de loempia? Dit product mag zeker niet over het hoofd worden gezien! Gelukkig heb ik een thaise vriend weten inschakelen voor het regelmatig aanvullen van mijn voorraad, dus dat neemt weer een hoop werk uit mijn handen.
beuk
beuk is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:

Klopt. Twijfelgeval is de frikandel, waar ik persoonlijk ook geen enorme fan van ben.. liever een kroket.
Oud 09-07-2002, 00:42
beuk
beuk is offline
Citaat:
Nate schreef:
Overigens, hoe denken jullie over de loempia? Dit product mag zeker niet over het hoofd worden gezien! Gelukkig heb ik een thaise vriend weten inschakelen voor het regelmatig aanvullen van mijn voorraad, dus dat neemt weer een hoop werk uit mijn handen.
Natuurlijk! Hoe kon ik die vergeten.

Dit is het enige mora-product dat redelijk geslaagd is. Die enorm grote loempia's.
Oud 09-07-2002, 00:43
DrFreeman
DrFreeman is offline
de vietnamese zijn ook niet onaardig!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 00:43
Verwijderd
vietnamese loempia's zijn lekker
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 00:44
Verwijderd
Citaat:
DrFreeman schreef:
de vietnamese zijn ook niet onaardig!
Met citaat reageren
Nate
Nate is offline
Mocht iemand nog interesse hebben, hier een redelijke up-to-date lijst van de huidige snackmode:

Groep 74: SNACKS

SNACKS
Artnr Omschrijving Inhoud Merk
394926 kroket rund 20% 28x 80gr. Elite
400271 Bami goudsnack 36x 90gr. Beckr
400812 Bami hap 24x110gr. Homek
401037 Bami hap 24x 90gr. Buith
400703 Bami hap super 24x140gr. Buith
393702 Bami pittig 24x120gr. Rijks
401448 Bami rol 24x115gr. Buith
407860 Bami-rol 28x100gr. Duif
400882 Bamiblok 24x100gr. Welte
400885 Bamiblok extr.pittig 20x125gr. AvGel
340285 Bamihap super 18x140gr. Homek
360887 Bamihappen Rijks 24x125gr. Rijks
393840 Bamirollen 28x110gr. Rijks
400538 Bamisate schijf 18x125gr. AvGel
400941 Bamischijf 18x115gr. Beckr
394928 Bamischijf 24x100gr. Elite
393812 Bamischijf ex.pittig 18x130gr. Elite
394758 Bamischijven 24x125gr. vOers
361563 Bamischijven 36x100gr. VW
405270 Bapao kip 12x120gr. Duif
402552 Bapao pikant Djawa 25x115gr. Kamst
395042 Bapao rundvlees 10x160gr. Hekos
402265 Bapao rundvlees 30x160gr. Hekos
403113 Bapao s Babi(varken) 30x160gr. Hekos
405269 Bapao varkensvlees 12x120gr. Duif
395043 Bapao Ajam (kip) 10x160gr. Hekos
403119 Bapao Ajam (Kippevl) 25x120gr. Tjend
395568 Bapao Babi rund 24x120gr. Tjend
395567 Bapao Babi varken 24x120gr. Tjend
361007 Bapao Djawa Hartig 25x120gr. Gusta
407667 Berehap 14x155gr Mabos
400663 Berehap gehaktbal 24x140gr. Liesh
360383 Berehap pikant 14x155gr. Mabos
394804 Bicky beef burger 24x 90gr. Becke
394802 Bicky burger 24x100gr. Becke
394803 Bicky crispy burger 24x110gr. Becke
394927 Bitterbal 20% 80x 25gr. Elite
402468 Bocado 12x125gr. Mora
360320 Boerengehaktbal min. 25x125gr. Enkco
407620 Braadworst 50x 70gr. DeWit
401554 Braadworst duits 25x 85gr. Enkco
400620 Braadworst limburgse 20x115gr. Boeks
350440 Braadworst Limburgse 20x120gr. Simon
391163 Broodje cheeseburger 22st. Kamst
391164 Broodje hamburger 22st. Kamst
391341 Buffalo 16x123gr. Vries
393047 Burgers Halal 30x100gr. Wouti
407500 Cajuncorn 24x110gr. Mora
392863 Carrero van Lieshout 15x140gr. Liesh
393049 Cevapcici Halal 80x 25gr. Wouti
393747 Cha ha yun 144x18gr. Dim S
361736 Champignon burger 1x 30st. Oetke
390320 Cheeseburger 18st. Hotd.
393746 Chi ma kai 105x18gr. DimSu
401693 Chickano 18x100gr. Vries
392254 Chicken potato stick 14x130gr. Mabos
393357 Chicken ribs gebrade 1x 2kg. Culif
407192 Chili burgers 16x150gr. Beckr
360359 Combidoos hotdogs 40 1ds. HotdK
390436 Cornkipstick Nikos 30x80 gr. Romb.
395085 Croquet rundvl.a'dam 18x100gr. Romb.
401141 Dolle Mina 20x120gr. Vries
406957 Dolle Mina pittig 20x140gr. Vries
390615 Dolmio pasta chili 4st. Romb.
390616 Dolmio pasta garlic 4st. Romb.
392649 Dompling Vietn.snack 48x 22gr. Thanh
401111 Dubbelburger 36x 55gr. Buith
393760 Eierspatze Hilcona 5x 1kg. Menke
340922 Empanadas 30x 50gr. Corny
407320 Euroburger 30x100gr Euros
395140 Exootje rundvlees 25x100gr. WDokt
393925 Fish cake Dim Sum 400x 25gr. Rombo
393745 Fong me 105x18gr. DimSu
361836 Friet-ei 15x100gr. Laan
412068 Frigant 24x135gr. G.G.
400568 Frik. Bik-Frik huism 40x100gr. Liesh
390894 Frikandel chick"n 40x 85gr. Becke
395450 Frikandel extra 40x 85gr. TopCl
400661 Frikandel extra 40x100gr. Liesh
392600 Frikandel extra 40x 85gr. vOers
391022 Frikandel fijn 40x 85gr. Vries
402762 Frikandel fijn gep. 40x100gr. Vries
400942 Frikandel goud 40x 85gr. Liesh
393062 Frikandel goud 40x100gr. Liesh
401025 Frikandel groen Sel. 40x 85gr. Beckr
412070 Frikandel groen62205 40x 85gr. G.G.
401826 Frikandel grof 50x 85gr. DeWit
407850 Frikandel grof 30x 85gr. Buith
407086 Frikandel grof 40x125gr. Zijde
401032 Frikandel horeca ext 40x 85gr. Liesh
401023 Frikandel original 40x 85gr. Beckr
395028 Frikandel rood royal 36x100gr. G.G.
412071 Frikandel rood Royal 40x 85gr. G.G.
393046 Frikandel Halal 40x 85gr. Wouti
403730 Frikandel Spicy 40x 85gr. Beckr
393715 Frites star julienne 5x2,5kg. MCain
401225 Friturel 40x85 gr. Liesh
403121 G"ackie 20x125gr. Liesh
393924 Garnalendumpel Dim S 167x 15gr. Rombo
409833 Gehakt Favoriet rond 24x175gr. Boltj
350152 Gehakt Favoriet ui 30x125gr. Boltj
403350 Gehaktbal 25x100gr. Vries
407375 Gehaktbal 50x 90gr. DeWit
408270 Gehaktbal 20x130gr. Vries
401078 Gehaktbal (blauw) 20x150gr. Vries
404493 Gehaktbal + ui 30x125gr. Buith
360318 Gehaktbal a la min. 20x150gr. Enkco
401553 Gehaktbal a la minut 15x100gr. Enkco
402876 Gehaktbal a la minut 25x125gr. Enkco
340710 Gehaktbal amb.pikant 40x125gr. vOsch
402580 Gehaktbal extr.grof 30x150gr. Barne
403246 Gehaktbal extra 25x135gr. Bakkr
403374 Gehaktbal extra 30x100gr. Bakkr
395550 Gehaktbal fijn gebr. 35x100gr. G.G.
401440 Gehaktbal frituur 30x100gr. Bakkr
412072 Gehaktbal gebr.rundv 30x130gr. G.G.
401018 Gehaktbal goud 30x 90gr. Beckr
340708 Gehaktbal goud rund 40x125gr. vOsch
350246 Gehaktbal kalfs 40x125gr. Willy
409894 Gehaktbal met jus 24x125gr. Limco
407376 Gehaktbal met ui 25x125gr. DeWit
395296 Gehaktbal pikanto 20x125gr. Liesh
350243 Gehaktbal rundvlees 15x100gr. Enkco
401439 Gehaktbal slagers 25x120gr. Bakkr
400215 Gehaktbal slagers 20x125gr. Beckr
400384 Gehaktbal speciaal 40x125gr. Boltj
402881 Gehaktbal vacuum 5x 4st. Strog
393114 Gehaktbal Fontaine 25x150gr. Font.
410013 Gehaktbal Goud 40x125gr. vOsch
392633 Gehaktbal Quik snax 12x125gr. WDokt
403203 Gehaktschijfjes 84x 35gr. Vries
403732 Gehaktstaaf 30x125gr. Beckr
392557 Gehaktstaaf gr.mere 24x120gr. vOers
340885 Gehaktstaaf pikant 30x120gr. Vries
340703 Gehaktstaaf pikant 40x100gr. vOsch
403876 Gehaktstaaf pikanto 30x120gr. Liesh
409012 Gouda burger naturel 24x 60gr. Fonte
400665 Grillburger 40x 55gr. Barne
402415 Grillburger 24x100gr. Barne
401012 Grillburger 30x 80gr. Barne
412142 Grillburger 60x 55gr. G.G.
405343 Groenteschijf veget. 25x 90gr. Bakkr
400551 Hamb.rundvl.American 24x102gr. Encko
400914 Hamburger 40x 55gr. Zwane
400278 Hamburger 30x100gr. Beckr
400587 Hamburger 25x 80gr. Enkco
412076 Hamburger 30x100gr. G.G.
412075 Hamburger american 36x100gr. G.G.
406689 Hamburger american 20x100gr. Buith
401075 Hamburger amerikaans 28x 83gr. Zwane
393684 Hamburger extra 30x100gr. Liesh
408261 Hamburger gepan. 20x 90gr. Enkco
392558 Hamburger gr.mere 30x 80gr. vOers
360025 Hamburger h.o.h. 30x100gr. vOsch
395671 Hamburger kingsize 30x100gr. Liesh
403548 Hamburger masterb.KS 24x100gr. Barne
400500 Hamburger minute Acd 20x 90gr. Accrd
407943 Hamburger populair 25x 90gr. Beckr
393810 Hamburger rond 30x120gr. Elite
391832 Hamburger royaal 24x100gr. Vries
400393 Hamburger rundvl.ong 20x100gr. Enkco
410012 Hamburger rundvlees 30x100gr. vOsch
392559 Hamburger rundvlees 30x 50gr. vOers
405341 Hamburger vegetaris. 30x 80gr. Bakkr
361690 Hamburgers HOH gebr. 30x 90gr. vOsch
360037 Hete hap 18x110gr. Princ
403588 Hotdog american 36x100gr. Vleem
392514 Hotdog american 1x 18st. Vleem
338929 Hotdog worstjes 120st. HotdK
401446 Hotdog K&K met kaas 16x100gr. Buith
401445 Hotdog K&K z.kaas 16x 80gr. Buith
393752 Jalapenas cheddar 4x1500gr. MCain
400725 Javano 20x115gr. Duif
403565 Jochempies 25x125gr Westl
401118 Kaas-groente schijf 30x125gr. Duif
393048 Kebab Adana 25x 85gr. Wouti
400843 Kika stick 21x125gr. Duif
392210 Kip-kaas puntjes 30x 80gr. Plusf
395246 Kipballetje Barnev. 1x 2kg. Pair
409037 Kipburger 24x 90gr. Barne
392416 Kipfilet mini krok. 60x 25gr. Becke
392415 Kipfilet voorgebr. 20x100gr. Becke
392220 Kipfridel superieur 40x 85gr. Font.
395646 Kipknots 20x 80gr. Mora
409038 Kipkorn 36x 80gr. Mora
392418 Kippenbout.voorgebr. 60x 25gr. Becke
392417 Kipspiesen voorgebr. 20x100gr. Becke
394756 Kipstick 24x 80gr. vOers
406591 Kipsticks 24x 80gr. Buith
400751 Knakworst diepvries 50x 40gr. Boeks
400526 Knakworst diepvries 50x 65gr. Boeks
401046 Kroepia 18x160gr. Duif
395367 Kroepia excellent 12x170gr. Mora
393957 Kroket boeuf bourg. 20x100gr. Kwekk
409394 Kroket elite 18x100gr. Laan
409296 Kroket elite 24x 80gr. Laan
400674 Kroket garnalen 24x 60gr. AvGel
405271 Kroket garnalen 24x60gr. Laan
409292 Kroket goulash 21x100gr. Laan
391990 Kroket goulash Kwek. 22x 90gr. Kwek.
400238 Kroket goulash 10% 32x 70gr. Beckr
408810 Kroket goulash 10% 28x100gr. AvGel
394932 Kroket goulash 20% 28x 80gr Elite
394796 Kroket groente 21x 80gr. Laan
395290 Kroket groente Dobbe 24x 80gr. Coldf
409295 Kroket ham-kaas 21x 90gr. Laan
350149 Kroket kaas 24x 60gr. Laan
401753 Kroket kaas 24x 50gr. AvGel
395289 Kroket kaas Dobbe 24x 80gr. Coldf
404590 Kroket kalf mini 54x 30gr. Laan
361140 Kroket kalfs Dobbe 20x100gr. Laan
409285 Kroket kalfs 10% 21x 90gr. Laan
403755 Kroket kalfsvlees10% 21x 90gr. AvGel
401071 Kroket kip-kerrie 32x 70gr. AvGel
393133 Kroket kip-sate 16x100gr. Oers
391160 Kroket kip/champign. 24x 80gr. Laan
402118 Kroket luxe 25% o/g 28x 80gr. Mora
361460 Kroket meest.garnale 18x 80gr. AvGel
361095 Kroket meest.kaas 24x 70gr. Meest
340483 Kroket meester 20x100gr. AvGel
361833 Kroket meester kip 24x100gr. AvGel
395328 Kroket meester zalm 24x 50gr. AvGel
401105 Kroket oven 10% 36x 70gr. Mora
340882 Kroket oven 20% 32x 70gr. Mora
406983 Kroket rundvl 20% 28x 80gr. Breti
395220 Kroket rundvl.Servex 28x100gr. vOers
402915 Kroket rundvlees 21x100gr. Laan
395636 Kroket rundvlees 15% 32x 70gr. Salto
360305 Kroket rundvlees 15% 28x 90gr. AvGel
407000 Kroket rv.25% DOBBE 20x100gr. Dobbe
409291 Kroket sate 21x100gr. Laan
370963 Kroket sate kip 24x 90gr. AvGel
391989 Kroket sate Kwekkeb. 22x 90gr. Kwek.
402290 Kroket speciaaltje 21x 85gr. Laan
400845 Kroket veget 30x 70gr. TPuts
395021 Kroket vermaat 18x100gr. ColdF
340745 Kroket vlees 20% 28x 80gr. Breti
394990 Kroket Allure 21x 80gr. Laan
392252 Kroket Allure 21x100gr. Laan
392250 Kroket Allure 24x 70gr. Laan
401723 Kroket Cum Laude 16x 90gr. Breti
392340 Kroket Eiland (PL) 21x 90gr. Laan
406285 Kroket Excellent 20% 32x 70gr. Salts
401110 Kroket Excellent 20% 28x100gr. Salts
391988 Kroket Kwekkeboom 20x100gr. Kwek.
401720 Kroket S32 dubb.gep. 32x 70gr. AvGel
401070 Kroket 10% 32x 70gr. AvGel
400421 Kroket 10% 32x 70gr. Beckr
400434 Kroket 10% 28x100gr. AvGel
401108 Kroket 10% 28x100gr. Salto
401586 Kroket 15% A32 32x 70gr. AvGel
400736 Kroket 20% 28x 80gr. Beckr
402367 Kroket 20% 28x 80gr. AvGel
360817 Kroket 20% 28x 90gr. AvGel
401069 Kroket 20% 32x 70gr. AvGel
402558 Kroket 20% 28x100gr. AvGel
393755 Kroket 20% 36x70gr. Zelde
395449 Kroket 20% Top Class 28x 80gr. TopCl
408245 Kroket 25% 28x100gr. Beckr
403079 Kroketburger 30x 80gr. Mora
391992 Kroketburger 18x100gr. Laan
390740 Krokoen 30x 80gr. Laan
400397 Krosti 30x 70gr. Beckr
408951 Lasagnestick frituur 23x 85gr. Laan
361603 Lihanboutje 20x 70gr. Buite
408815 Loempia classic AV 12x200gr. AvGel
408500 Loempia cum laude 12x200gr. Duif
400990 Loempia excellent 12x200gr. VW
400239 Loempia exquise 12x200gr. Duif
400869 Loempia kipfilet 12x200gr. Beckr
392255 Loempia mini kip 24x 70gr. Thanh
405919 Loempia mini kip 20x 80gr. VW
407304 Loempia populair 12x125gr. Duif
400259 Loempia speciaal 12x195gr. Duif
395368 Loempia speciaal kip 12x175gr. VW
401045 Loempia tauge 15x175gr. Duif
403319 Loempia vegetaria 20x150gr. Duif
402906 Loempia vegetarisch 12x150gr. TPuts
403115 Loempia vietn.m.saus 24x 65gr. Hekos
409572 Loempia vietnamees 20x 53gr. Duif
402164 Loempia Culinaire 12x200gr. AvZoo
402439 Loempia Lothus 24x 80gr. AvZoo
408755 Loempia Mini 24x100gr. Duif
394773 Loempia Vietn.vark.v 24x 70gr. Thang
404269 Loempia Vietnamees 24x50gr. VW
350935 Lumpers 20st. Hekos
402759 Mexicano 15x145gr. Vries
390871 Mexicano rundvlees 16x145gr. Vries
393351 Mozzarella stick sav 4x1500gr. MCain
400955 Nasi goreng rol 27x100gr. Duif
400528 Nasi goudsnack 36x 90gr. Beckr
401449 Nasi rol 24x115gr. Buith
400722 Nasi schijf 24x 90gr. Buith
403535 Nasi schijf 24x 90gr. Homek
400723 Nasi schijf super 24x140gr. Buith
395672 Nasi Yammi 20x110gr. Rijks
400883 Nasibal extra pittig 16x125gr. AvGel
394930 Nasischijf 24x100gr. Elite
400940 Nasischijf 18x115gr. Beckr
400881 Nasischijf 24x100gr. Welte
393813 Nasischijf ex.pittig 18x130gr. Elite
404179 Nasischijf extr.pit. 18x125gr. AvGel
340286 Nasischijf super 18x130gr. Homek
360885 Nasischijf Rijks 24x115gr. Rijks
393356 Nuggets brocc.cheese 6x1000gr. MCain
393355 Nuggets chili pep.ch 6x1000gr. MCain
393353 Onion rings beer bat 4x1500gr. MCain
393352 Onion rings spicy 4x1500gr. MCain
403112 Pasteitje 20st. Hekos
361173 Patato dogs 40x 90gr. Romb.
392625 Patato toast 4x 2kg. MCain
403991 Pekingrol 24x110gr. Duif
403558 Pyroburger 20x110gr Homek
395139 Quicksnack bal + jus 12x125gr. WDokt
409869 Ragoezi 30x100gr. Mora
350202 Risolles 24x100gr. Hekos
403202 Sajoera"s 18x100gr. Vries
408906 Sate babi voorgebr. 1,2kg. AvGel
404211 Sate kip 30x125gr FJsna
408546 Sate kip 27x150gr. FJsna
401139 Sate kip 24x 90gr. dBois
361214 Sate kip + saus 11x160gr. Mora
408905 Sate kip voorgebr. 1x1,2kg. AvGel
405835 Sate kip zakje 25x 3st. AvGel
412148 Sate kip Rijks 24x125gr. Rijks
361520 Sate kipfilet 12x140gr. Barne
395186 Sate vark.+pindasaus 11x160gr. Mora
360352 Sate varken 25x125gr. Euros
401489 Sate varkens 30x100 30x100gr. FJsna
402958 Sate varkensfricand. 12x140gr. Barne
412145 Sate varkensvlees 24x150gr. Rijks
360818 Sate Kipfilet 36x 90gr. Duif
406275 Saterol 20x 80gr. Mora
403005 Schnitzel veget 25x 90gr. TPuts
400555 Shoarmarol 25x 80gr. Duif
406270 Shoarmarol 10x100gr. VW
391350 Shoarmarol lamsvlees 14x120gr. Winte
409792 Sitostick excellent 21x125gr. Mora
401491 Sjaslik houten pen 36x 95gr. FJsna
409079 Sjaslik voorgeb. 27x120gr. Mora
406430 Sjaslik voorgebraden 36x 95gr Duif
408953 Sjaslik B 15x190gr. FJsna
360351 Sjaslik B rvs pen 15x210gr. Euros
400357 Smulrol 20x125gr. Mora
395087 Snack midi Gringo 12x145gr. Romb.
405941 Souffle appelroom 24x 90gr. Janus
390996 Souffle ham/kaas 40x 65gr. Laan
390739 Souffle ham/kaas h.m 32x 65gr. Laan
394202 Souffle kaas 50x 60gr. KB
401444 Souffle kaas 36x 65gr. Buith
409386 Souffle kaas 24x 90gr. Janus
390736 Souffle kaas 40x 65gr. Laan
390995 Souffle kaas 40x 65gr. Laan
406290 Souffle kaas excell. 40x 65gr. Mora
390738 Souffle kaas hv.maan 32x 65gr. Laan
401002 Souffle kaas maaltyd 24x115gr. KB
400749 Souffle kaas super 24x 70gr. KB
404611 Souffle kaas Servex 40x 70gr. vOers
405901 Souffle kaas/ham 40x 60gr. KB
401000 Souffle kaas/ham sup 24x 70gr. KB
400243 Souffle ragout 36x 70gr. KB
405938 Souffle vlees 24x 90gr. Janus
361155 Soufle kaas pikant 24x 60gr. KB
340707 Spek-snek 20x100gr. vOsch
394647 Spicy lattice fries 4x 2kg. MCain
392258 Staaf Picasso 40x115gr. vOsch
360866 Stokburgers rund 30x 95gr. vOsch
406212 Tao roll 18x 50gr. AvGel
395138 Texas hamburger 30x100gr. WDokt
350400 Tortello gr/kip 60x 18gr. Duif
392516 Tosti ham/kaas bruin 1x 24st. Vleem
361185 Veget braadworstje 50x 60gr. TPuts
394537 Veget.braadworst 40x 90gr. Beck.
402908 Vegetburger 24x 55gr. TPuts
391892 Viandel 27x100gr. Mora
406477 Vietnamese Loempia 20x 50gr. AvZoo
395374 Vlampijpen 12x100gr. Topk.
403508 Vuurvreter 20x 70gr. Indok
393923 Won Ton 105x 15gr. Dim S
395669 Worstebroodjes 12x2x70gr. Beckr
395558 Wrap tomato vegetar. 6x200gr. Pair
DrFreeman
DrFreeman is offline
Citaat:
beuk schreef:

Klopt. Twijfelgeval is de frikandel, waar ik persoonlijk ook geen enorme fan van ben.. liever een kroket.
de frikandellen speciaal van de snackbar vind ik zelf beter dan die uit mijn eigen makker komen, de viandel. maar inderdaad frikandellen zijn twijfelachtig

gelukkig hebben we de viandel!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 00:45
DrFreeman
DrFreeman is offline
een frituurbare Schnitzel???

403005 Schnitzel veget 25x 90gr. TPuts TPuts
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 00:46
beuk
beuk is offline
Hoe denken we over frituurhamburgers? Persoonlijk heb ik er liever 1 uit de koekepan eigenlijk..
Oud 09-07-2002, 00:47
DrFreeman
DrFreeman is offline
Citaat:
beuk schreef:
Hoe denken we over frituurhamburgers? Persoonlijk heb ik er liever 1 uit de koekepan eigenlijk..
mwah idd geen hamburgers uit de frituur, dat hoort niet.

"OFFTOPIC" ik maak ze weleens in me tosti-ijzer, nog best een aanrader (eieren daarin bakken kan ook), echt met een tosti-ijzer is je kookstel overbodig!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten