Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik dacht vanaf de tijd dat ik boeken meost gaan lezen voor mijn boekenlijst op de middelbare school een hele tijd hetzelfde als jou. Sinds ik echter de populair wetenschappelijke boeken heb ontdekt, vind ik het niet zo saai meer. Het trekt me wel, maar dan moet het wel over een interessant onderwerp gaan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
wij hebben thuis "de dochter" ik heb haar in t echt gezien, bij een gesprek tussen 3 schrijfsters over het onderwerp "ouders", bij ons in de schouwburg, mijn moeder nam me mee!
|
abdelkader Benali- bruiloft aan zee
gaat over marokkaanse cultuur heel humoristisch beschreven met veel gevloek en absurditeiten. Vanuit heel leuk oogpunt dus niet pro marokko ofzo Vladimir Nabokov- de oude man en meneer smith gaat over God en de Duivel die op aarde afdalen om eens een kijkje te nemen. Ze nemen allerlei vormen aan en werken zich behoorlijk in de nesten
||
Citaat:
||
Citaat:
Ook : Ik ook van jou - Ronald Giphart ( 1 van mijn lievelingsboeken.
||
Citaat:
![]() jij bent scherp hou ik van maar wie de hell was vladimir nabokov dan.....mhhh.....oooh ja kweet het weer die heeft LOLITA geschreven ![]()
||
Citaat:
Maar de echte topper die ook aansluit bij het tweede boek dat je noemt (dat ik trouwens niet gelezen heb) is "De dagen van Sjaitan" van Said El Haji. OMG ik reageer enthousiast op sjannie...wegwezen hier... PS. Ik ben voor een boekenforum...
|
ik heb pas het boek Para! van Jacob van Duijn gelezen, vond het wel een leuk boek. Over een Rotterdamse jongen die in Amsterdam rechten gaat studeren, alleen uiteindelijk nooit studeert, maar allen maar blowt en steeds verder in het drugscircuit beland raakt.
|
![]() |
Een lijstje met boeken die ik iedereen wel kan aanraden:
-De ontdekking van de hemel H. Mulisch -de gebundelde columns van Youp van `t Hek -De steile helling en Alle verhalen van Maarten `t Hart -Karakter van Bordewijk -Vanwege een tere huid van Anton Koolhaas -De naam van de roos van umberto Eco -enz. ![]()
||
Citaat:
![]() Robert Ludlum heeft ook wel coole boeken (ook beetje techno-thrillers) |
![]() |
||
Citaat:
Zit hem zelf ook te lezen, Uitstekend boek.
|
Gabriela Garcia Marquez - Liefde In Tijden Van Cholera (dit is dus een vertaling..)
prachtig boek, waarschijnlijk stuk lastiger te lezen als je onervaren lezer bent laatst voor iets meer dan 12 euro een nieuwe & gebonden versie gekocht bij een grote boekenhandel in a'dam (ben kwijt hoe het heet + waar het ligt) |
![]() |
||
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn pa heeft 'm cadeau gekregen als afscheid op z'n werk, ahum... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Leuke boeken gezocht Troep0541 | 2 | 18-12-2016 07:35 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Lezen voor de lijst VWO FreeYourself | 4 | 24-06-2013 13:00 | |
Verhalen & Gedichten |
boek gezocht Brombeer | 3 | 09-07-2009 17:36 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[engels] goede/mooie boeken om te lezen? Harrie | 23 | 15-02-2003 17:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat is het beste boek ooit? Verwijderd | 27 | 08-09-2002 20:44 | |
ARTistiek |
Giphart en andere leuke boeken (pas op lange vraag) Oen | 7 | 20-01-2002 18:09 |