Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik koop altijd een kaartje. Als ik alleen met korting kan reizen koop ik een kaartje met korting. Ik doe dat omdat het zo hoort, je betaalt een bedrag om van A naar B te reizen. Natuurlijk word ik 7 van de 10 keer niet gecontroleerd, maar zou je het daarom laten? Ik voel er niks voor om bij het niet-betalende plebs te horen, dat vind ik zo laag...
|
![]() |
|
meestal wel (eigelijk altijd wel) maar ik reis niet zo vaak met trein eigelijk..
![]() ![]()
|
Koop ook altijd een kaartje.. maar ik reis ook niet veel dus die enkele keer dat het moet (en dat zijn eigenlijkaltijd maar korte stukjes) maakt het niet uit. Als ik veel zou reizen zou ik eerder de neiging hebben om er geen te kopen, ik wordt bijna nooit gecontroleerd (zag op Nu.nl dat ze 60% van de tijd niet controleren) en dan ben je denk ik nog goedkoper uit om alleen een kaartje in de trein te kopen als je betrapt wordt... maarja, nog nooit gedaan (zal ik wel te braaf voor zijn)
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Altijd, alleen vergeet ik mijn metro-kaart soms.
Verder moest ik in polen een kaartje op de trein zelf kopen alleen de conducteur kwam niet in dat ding dat ze daar "trein" noemen. Iig gratis in de dubbeldekker, maar ik voelde me licht schuldig tov de poolse spoorwegen, een kaartje kost daar toch nix. REIE
|
met de trein wel
in de tram wil ik nog wel ns zwartrijden, daar is de kans op controle verschrikkelijk klein gezien de korte afstandjes
|
ja, ben een paar dagen geleden naar Breda geweest met de trein, kaartje gekocht, geen 1x gecontroleerd
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik koop ook wel bijna altijd een kaartje
toen ik nog een hanekam had ging ik wel eens zonder kaartje helemaal alleen achteraan in een wagon zitten ofzo, dan durven de conducteurs niet eens langs te komen, niet dat ik ze iets zou doen ofzo, maar dat weten zij niet
|
![]() |
|
|