Advertentie | |
|
![]() |
|
Ben ik een steriotype Marije
![]() As Marije you are rather serious-minded, responsible, and stable. You have the gift of tact and diplomacy, and possess a charming, easy-going nature which endears you to others. You have a serious desire to understand the heart and mind of everyone, and could be very effective in a career or in volunteer work where you are handling people and serving in a humanitarian way. >> Gaat SPH doen ![]() This name also gives you a love of home and family, and as a parent you would likely be fair and understanding. You remember the thoughtful little expressions of affection and appreciation that mean so much to others, and you have the ability to create a warm and loving environment. However, you tend to put things off and avoid facing issues because of a lack of confidence and uncertainty. You often need encouragement from someone before you can come to a decision. This name creates a generally well-balanced and healthy nature, but any weakness in the health would cause problems in the fluid functions, such as kidney or bladder trouble, overweight, >> Overweight??? ![]() or swelling of the legs and ankles. >> *heeft wel dikke enkels ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() (Sorry alle Jenny's!) Maar als ik iemand ken die Roos heet ofzo, dan stel ik alle andere Rozen zo voor als diegene die ik ken. Als je voor eerst die naam hoort dan. Daarom zal ik mn kind ook nooit noemen naar iemand die ik niet mocht, ook als vind ik het nog zo mooie naam.
||
Citaat:
maar dat is puur de naam hoor, staat los van jou ![]() |
![]() |
|
mijn bazin is echt een behoorlijk anita (en heet ook anita
![]() wat betreft wat mensen die zich afvroegen wat er op komt bij anderen bij hun naam: ik denk bij - chantalle aan een heel lief meisje, beetje verlegen en zacht stemmetje. ze heeft bruin haar en groene of blauwe ogen en is klein en slank. - mylene aan een meisje met een klein beetje kak, die zichzelf best wel wat vindt en dat wel uitdraagt. daardoor heeft ze veel mensen die haar niet mogen, maar bij d'r zelfde type vriendinnen wordt ze fantastisch gevonden. ze heeft blond haar en blauwe ogen. (maar goed, heb van secreet best wel wat foto's hier gezien en verhalen gehoord, dus kgeloof dat dit niet echt voor haar opgaat ![]() - elke aan een lang meisje, idd zoals eerder gezegd een boerendochter. blond of donkerblond haar en vaak te zien in een tuinbroek of een simpele broek met daarop een trui waarvan de lange mouwen omhoog zijn geschoven (alsof ze ieder moment aan het werk kan gaan). Ze is een beetje simpel maar wel heel aardig. - denise aan een ontzettende stuud. meer komt d'r eigenlijk niet bij me op. maar goed, deze omschrijvingen zijn vooral gebaseerd op mensen die ik ken en er zo uitzien en zo heten. (no offence ![]() Ripper: ik draag nooit hoge hakken en heb bijna geen makeup op ![]() Miro: hoe ziet een wesley er uit volgens jou?
|
![]() |
En hoe ziet een Annelies eruit??
En Linda85: denk jij bij Denise aan een stuud?? ![]() Ik denk meer aan een tegenovergestelde van een stuud. Een beetje zo'n bitcherig typje, dat niks doet voor school, enz... (maar ja, meningen verschillen! ![]() Juni: (vind ik trouwens wel een leuke naam!) Dan denk ik aan een beetje verlegen typje, meestal wel serieus, maar ook wel een iemand die veel kletst met vriendinnen ofzo |
![]() |
|
ja, bij een denise past dat op zich ook wel. maar ik ken zowel een denise die dus echt een onwijze stuud is, als een denise die echt een super bitch is!! haha, beetje lastig dus.
en een annelies is een mooi, maar verlegen meisje. Jongens vinden d'r meestal wel leuk, maar zij zelf durft niks te ondernemen, zeker niet wanneer zij hem ook erg leuk vindt. Eigenlijk iedereen mag d'r wel, maar heel veel vriendinnen heeft ze nou ook weer niet. Een paar, want ze houdt niet van in de belangstelling staan. (is een deel gebaseerd op iemand die ik ken, maar het grootste deel op wat gewoon bij me opkomt bij de naam...) ben nou eigenlijk wel benieuwd waaraan jullie denken bij de naam linda?
||
@ Talon, boerendochter.... hmmm
![]() @ Secraat, man ... ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() so NOT me , maar wel grappig om te lezen
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Kwas de enige die de rol van linda zo leuk vond om maar één reden dus. Maar goed, dat is intussen wel goed gekomen hoor ![]() Bij Jessie (op z'n nederlands)? Denk ik aan een lief meisje, beetje lang (ja, kweet 't ook niet, maar goed, kzeg gewoon het eerste wat in me opkomt hè?), donkerbruin haar en mooie bruine ogen. Ze heeft veel vriendinnen en is een beetje de baas van de grote vriendinnen groep, maar wel op een positieve manier... Beetje 't meisje dat er met je vriend vandoor gaat, maar waar je niet eens kwaad op kúnt worden omdat ze zo aardig is... (eigenlijk vooral gebaseerd op m'n gedachte bij een jessica, maar bij jessie ook wel van toepassing denk ik ![]() ofzow...
||
Citaat:
![]() ![]() Wat moet ik me indenken bij een Quintus? ![]()
|
Als kind heb je je naam niet voor t kiezen, dus ik vind ook dat het door smaak en eventuele opvoeding van de ouders komt.
Mijn naam is naar mijn idee redelijk neutraal (nee niet Monica, dan wordt er aan zwart haar en sigaren gedacht), ben ik wel blij om ![]()
||
![]() |
Citaat:
Er wordt hier een mening gevraagd, wat stelt men zich voor bij een bepaalde naam? Nou, ik stel me bij een Elke dus een aardig meisje voor dat er niet echt leuk uitziet. Dat jij dan beledigd bent, is jouw probleem. Ik laat hierbij ook gewoon iedereen in zijn/haar waarde, ik zeg dat zij er niet tof uitzag. Dat is gewoon zo in mijn ogen. En wie zat er hier zijn ongevraagde mening te verspreiden over Sterre Nina's uiterlijk in een fototopic? Oooooow ja!!! Dan laat jij mensen dus al helemààl niet in hun waarde!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
(PHP)gastenboek spsup | 11 | 04-05-2003 18:02 | |