Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ehmm nou daar gaan we dan...
ga niet alleen beste vrienden doen, noem gewoon even iedereen... Dennis - dennis, dennus, den, spar, dyonisos Nanny - nanny, nan, nanda, nanz Hanneke - hanneke, han, hannetje, handje Stephanie - stephanie, steph, stepsje, spetsje Andrea - andrea, an, anne Floris - floris, floor, floortje Marc - marc Marij - marij, lorij, rij Rebecca - rebecca, rebby, reb, rebske, becca, becky Sanne - sanne, san, santje Giel - giel, gilius Thijs - thijs, thijsos, thijsel Sandhya - sandhya, san, sandy Rik - rik, jongen-die-helemaal-naar-enschede-is-komen-fietsen Theodoor - papier of ehm jijdaar, dinges, hoeheetjeookalweer... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
floor = gewoon floor kan nou eenmaal nie korter...
florentijn = we zeiden soms nog wel 's floor maarja dan kijken ze alle2 om..btje lastug laura = lau bart-jan = bj (bee jee) eerst een btje raar maarja nu bennik der zo aangewend dat ik nie meer ander weet susan = suus Renee = meestal noemen we haar 'doos'. 'nee' roepen door de aula staat een beetje vaag, niet dat het uitmaakt ofzo ![]() arno = ook gewoon arno ruud= rudie meestal. Dat vindie vlotter staan ![]() stephan = steph laurens-frans = en nee, het is dus helemaal geen 'dertig kraagjes over elkaar persoon' enniewee we noemen um fransiej naja dat wassut wel zo'n beetje mij noemen ze gewoon Jane (soms janie, maar dan ga ik echt meppen, vind het oude wijffig staan...) ![]()
|
Verwijderd
|
Euhmz, meestal bij eigen namen, of afkortingen:
- Als ik ergens samen ben met Joost en Tobias, wordt't al snel 'Toost', omdat ik dat per ongeluk 3 jaar geleden gezegd heb ofzo. ![]() - Renske wordt Renskelief. - Elise - Pi, Pinnie, Lieselotte, Elisabeth. - Mischa - Mickey, Mistaah. - Ruud - Rudie, Rudieboy. Eigenlijk gooi ik gewoon overal boy of girl achter, rudieboy, lisegirl, Mickeyboy.. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 10 | 30-09-2012 08:20 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 15:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 16:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
De Kantine |
Je beste vriend/ vriendin belt op ,en heeft NET gesekst met een persoon uit de kroeg Verwijderd | 52 | 18-09-2003 07:52 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |