Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik heb ook zo'n drie jaar stijldanse gedaan! bij ons gaat gewoon iedereen als ie in de tweede zit op dansen, voor de gezelligheid etc... ik vond het best leuk! je heb er later nie veel meer aan, maar je leer wel veel mense kenne vind k.... veel mense waar k mee op dansen zat, ga k nu gewoon mee uit of kom ze tege.. das best gezellig hr
|
![]() |
|
Ik heb het ook ooit gedaan.. t/m zilver
![]() Ik kan nu niet echt veel meer, maar indertijd was het wel leuk. Met een hele groep enzo. Moest ook nog een keer met 2 meiden afdansen, was wel leuk ![]() De trouwerij van mijn broer is trouwens de 30e, misschien dat ik dan nog eens wat pasjes waag...
|
Heb toen ik 12/13 was les gehad, tot zilver ofzo... was wel cool. maar ik heb et daarna nooit meer gedaan, kan dr dus ook niks meer van geloof ik
![]() ![]()
|
super leuk! ik had het eerst een half jaar gedaan.. maja toen moest ik met een meisje dansen omdat er te weinig jongens waren
![]() Toen ben ik van dansschool gewisseld.. en toen ben ik er samen met een goeie vriend opgegaan .. en we hebben er groote lol gehad! maar helaas hij wou stoppen na 1 jaar les ![]() En om nou alleen door te gaan.. nou neej.
||
Citaat:
![]() Dus mooi nie ![]() ![]() ![]()
|
Zelf ben ik er niet echt het type voor, maar ik heb er nix op tegen.
Alleen als mensen van boven de 60 nog proberen te dansen alsof ze nog 20 zijn vind ik het genant worden.. yugh ![]()
|
mn ex deed een stijldansen
en nee, hij was niet homo ![]() wel heel erg knap ![]() ik vind stijldansen wel stoer, ben ook naar een paar wedstrijden ervan geweest met mn ex enzo, was wel leuk...
||
Citaat:
![]() BTW: kheb geen zin om het me TE druk te maken. ![]()
|
Ik snap er niks van. Je hebt er volgens mij nooit wat aan. Wie gaat er nou stijl dansen op een feest, of je moet klotevol zijn en meisjes willen ontmoeten..... Maar het is volgens mij een beetje Normaal als je in de 1e of 2e klas op stijldansen zit
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dit is het brieventopic dat ik Postzegel noem. CSN | 244 | 09-07-2006 17:20 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil op stijldansen, vriendin wil het niet hebben Athlon | 107 | 01-10-2005 08:43 | |
Vrije tijd |
[Dansen] Dansen jullie Sweetsurrender | 45 | 14-06-2005 16:05 | |
Liefde & Relatie |
leuk meisje ontmoet en.. Spray rebel | 28 | 23-01-2005 19:06 | |
De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 11:02 | |
ARTistiek |
deel 4&5 van vervolg verhaal! fruitmand | 3 | 31-12-2001 17:42 |