Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2002, 10:42
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Waar lopen jullie stage of waar hebben jullie ooit stage gelopen? Voor welke opleiding doe/deed je dat, en bevalt/beviel het goed?

Genoeg vragen lijkt me zo
Oud 22-09-2002, 13:32
Skydancer
Skydancer is offline
Ik heb stage gelopen bij tiggelovend-kok dat is een staalconstructie bedrijf. Ik zat daar bij de montage ploeg, dus staalconstructies opbouwen op loacatie in heel NL en Europa. Ik ben een week in Leipzig (duitsland) geweest. En een week bij de KTM fabriek in Oostenrijk en de rest door heel NL. Het was een hele leuke stage, leuke collega's enzo.

Oja ik doe MBO werktuigbouwkunde.
Oud 22-09-2002, 13:38
PV
PV is offline
moet 'k nog doen
waarschijnlijk bij BN/De Stem of de PZC
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 13:40
Talon
Talon is offline
nope, heb nog nooit stage gelopen en ben het ook niet van plan.
ik ben lekker gewoon gaan werken, en dat bevalt goed
Oud 22-09-2002, 13:56
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Momenteel loop ik stage bij een heel klein architectenbureau in Hoensbroek. Woon zelf in Maastricht, dus das wel ver, maja dat wist ik van tevoren. Ik loop daar op de financiele administratie. Doe namelijk opleiding Bedrijfseconomie aan de HEAO op de Hogeschool Zuyd in Zitterd/Shittard Het bevalt tot nu toe heel goed: leuke werkzaamheden, leuke mensen etc. Ik heb 3 weken er op zitten en ik mot nog 16 weken tot de kerst dus...
Oud 23-09-2002, 17:54
Shock
Shock is offline
Ik loop momenteel stage bij Boskalis nv, de bekende baggermaatschappij 'k Zit op de electronica afdeling, voor de BOL-4 opleiding Elektrotechniek. De stage is 40 uur per week, vind ik persoonlijk een beetje veel, maar jah, t hoort bij de opleiding. Verder is m'n werkomgeving heel gezellig en los, het is niet dat je zegt lanterfanten, maar ook niet echt hard werken
Oud 23-09-2002, 18:05
Ambrosia
Ambrosia is offline
ik heb dit jaar voor het eerst stage.
'k studeer "beheer, toerisme en recreatie" en heb op het einde van dit jaar 7 weken (ongeveer) stage, de meesten gaan naar een reisbureau maar daar heb ik totaal géén zin in. zal proberen om een stageplaats te krijgen op de luchthaven of anders in een dienst voor toerisme...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 22:17
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Citaat:
Ambrosia schreef:
ik heb dit jaar voor het eerst stage.
'k studeer "beheer, toerisme en recreatie" en heb op het einde van dit jaar 7 weken (ongeveer) stage, de meesten gaan naar een reisbureau maar daar heb ik totaal géén zin in. zal proberen om een stageplaats te krijgen op de luchthaven of anders in een dienst voor toerisme...
Ik zit dus met precies hetzelfde probleem. Ik doe Toeristisch Management, en ik heb echt geen zin om de hele dag op een reisbureau te zitten. Ik moet dus nog ff iets anders zoeken, misschien de ambassade ofzo.
Oud 23-09-2002, 22:18
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Citaat:
T.e.s.s schreef:
Ik zit dus met precies hetzelfde probleem. Ik doe Toeristisch Management, en ik heb echt geen zin om de hele dag op een reisbureau te zitten. Ik moet dus nog ff iets anders zoeken, misschien de ambassade ofzo.
Of ga gewoon lekker naar het buitenland!
Oud 24-09-2002, 09:25
Maboq
Maboq is offline
stage....... is....... HEL!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 18:21
Verwijderd
Dit is mijn tweede stageschool (doe pabo). Het bevalt me best, altijd ff wennen in het begin, maar wanneer het einde nadert begint het altijd net leuk te worden.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 18:24
ZHAzha
ZHAzha is offline
ik doe de opleding helpende welzijn BBL.. dus ik moet 1 dag p.w naar school en de rest werken.. maar aangezien er zonder diploma geen banen te vinden zijn bij de kinderopvang LOOP ik dus stage..

Vorig jaar het hele jaar op een kinderdagverblijf, en nu tot jan op een peuterspeelzaal en na jan misschien op een kinderdagverblijf maar dan op een baby groep..
Oud 24-09-2002, 18:25
Ambrosia
Ambrosia is offline
Citaat:
Feestbeest nummer 1 schreef:
Of ga gewoon lekker naar het buitenland!
da's natuurlijk ook een oplossing en véél beter!!! maar bij ons in't school hebben ze het liefst dat je in het 2de jaar je stage doet in het binnenland, en dan in het 3de jaar heb je de mogelijkheid om naar het buitenland te gaan!

en dan ga ik dat zéker doen!!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 16:37
icegirl.com
icegirl.com is offline
Hej! Ik moet dit jaar ook stage lopen. En omdat ik later iets in de mode wil doen, moet ik dus een stage-adres zoeken wat met mode te maken heeft. Hebben jullie misschien ideetjes voor me hoe ik aan een stage-adres kan komen?? Want ik ken niemand die iets in de mode doet...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 16:46
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
T.e.s.s schreef:
Ik doe dus ook Hoger Toeristisch Management en bij ons is alleen het 1e jaar verplicht stage lopen bij een reisbureau. Dus dat moet dan maar. Moet iig volgende week maar eens voor een leuk reisbureau gaan kijken.

Het 2e jaar wil ik proberen stage te gaan lopen op een vliegveld en het 3e jaar wil ik iets voor een touroperator gaan doen ver weg van Nederland.

Oud 26-09-2002, 16:50
Dutchian
Dutchian is offline
Ik heb stage gelopen (6 maanden) in een groothandel in hardware (was hartstikke leuk om daar te werken). Ik doe een Telecommunicatie opleiding (MBO), ik moet in februari weer stage lopen en ik ben aan het zoeken naar een stage plek in Canada.
Reageren

Regels voor berichten