Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() edit: weet niet of dit écht mijn liefste wens is, maar tis wel het eerste wat in mij opkomt. Kheb dr verder dus niet echt over nagedacht. Maar het is wel iets dat ik belangrijk vind....
||
Citaat:
![]() En nou ffies serieus: dat die ene persoon die mij snapt, hetzelfde denkt als mij, hetzelfde leuk vindt als mij, zich uiterst lekker kleed, er geweldig uitziet en humor heeft die ene blonde doos met rust laat en zich met mij gaat bemoeien.. Mwoeah laten we hopen dat 4/5 oktober een leuke dag voor me wordt ![]()
|
Verwijderd
|
hier heb ik gisteravond over na zitten denken
![]() wat mijn allergrootste wens was.. ik kan het alleen niet in 1 zin formuleren denk ik.. mijn liefste wens is dat ik mijn hele leven bij stefan blijf, dat hij me nooit zal bedriegen, en niet bij me weg gaat door dood te gaan... want daar ben ik heel bang voor.. dus zijn een beetje 3 wensen ![]() 'k weet dat het egoistisch is.... sorry dan.... kan er ook niet aan doen... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
iig dat maandag de operatie goed verloopt en dat ik weer snel genezen mag zijn.
Verder een wens dat ik voorlopig niet verliefd word.. ik wil eigenlijk even een tijdje rust in de tent Dat ik weer een baantje krijg. T liefst in de horeca. (ik was ontslagen en eigenlijk zonder reden ![]() En verder dat ik dit jaar ga slagen (maar dat gaat wel lukken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat een stelletje egoisten hier trouwens.. Wereldvrede en geluk voor je vrienden en familie, dat zijn pas wensen ![]() Maar goed, ik wens PSV de kampioenschaal toe ![]()
||
Citaat:
![]() (want dan is ie al uitgekomen en zal het vertellen van de wens het uitkomen ervan nie schaden, ja ik weet het veel woorden)
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Psychologie |
Verlegenheid Verwijderd | 58 | 13-02-2010 19:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Games |
vragenlijst gamers SuperSanne | 14 | 01-10-2003 21:29 |