Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
jammer dat je niet mag aankomen... anders kwam ik ook wel ff stage lopen ![]()
||
Citaat:
hmm weet eigenlijk niet of je er niet mag aankomen.. snel maar eens proberen hehehe volgens mij gaan we heel erg of topic nu lol om terug op topic te komen, het is soms best irritant als lui een hele slagzin als naam hebben... maar ja meestal staat het toch buiten beeld dus stoor ik me er ook niet aan.
||
Citaat:
zeg gewoon dat je in de comp dr cijfers aan kan passen, mits ze je een pleziertje doet ![]()
|
Altijd Esther, meestal met dan nog iets erachter. Vind het toch wel makkelijk als mensen me niet gaan 'lastigvallen' met vragen als: "Wie ben jij?". Had ik een keer toen ik Monica heette, was leuk geprobeerd van me.
Nu is het Esther | Tim is heel heel heel lief, maar dat laatste mag vanavond weer weg ![]()
|
Nice cologne you're wearing. Did you actually roll around in dung or just dab a little behind each ear?
Eh... ja. Quootje van Monkey Island. Eigenlijk zou dat ding boordevol hartjes moeten staan enzo, maar ja...
||
Citaat:
|
Hmmzzz.... meestal heb ik gewoon mn naam met soms iets erachter wat ik gedaan heb ofzo. En soms iets van een quote of een stukkie songtkekst ofzo.
Nu istie: "~~ Elski ~~ // "The only bagage you can bring, is all that you can't leave behind..."// cogito ergo sum // "
||
Citaat:
nu is die van mij bijv [..End Of Flowers... Learn To Heal..] ten 1e: ik heb pas de cd End of Flowers van Diary of Dreams gekocht en ik vind het nummer end of flowers geweldig, vooral dat stukje uit de tekst ten 2e: tis net uit met mn vriend (eind van relatie/end of flowers) en dak eroverheen moet komen (learn to heal) |
![]() |
|
mijn naam is meestal : a m y : . .
daarachter komt meestal een stukje songtekst van een regel, meestal hoe ik me op dat moment voel. Waar ik wel een gruwelijke hekel aan heb in msn-namen, zijn smiley's.. iedere keer weer op dezelfde hoogte en breedje *brrr* maargoed, ieder zn eigenstijl
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Je msn naam! Faerie | 375 | 10-12-2006 10:32 | |
De Kantine |
msn namen Firefly182 | 64 | 26-09-2004 18:23 | |
De Kantine |
msn-namen! BrunetJuh | 495 | 23-09-2003 20:46 | |
De Kantine |
MSN naam? hendrikwijnja | 6 | 16-01-2003 22:04 | |
Software & Hardware |
Hoe kan je een enter in je MSN naam zetten lief_meisje_123 | 6 | 17-12-2002 18:03 | |
Liefde & Relatie |
msn naam??? een meiske | 19 | 04-12-2002 10:03 |