Advertentie | |
|
![]() |
|
Zakelijk heb ik wel een beetje leider capaciteiten. maar sociaal absoluut niet. Daar ben ik te onzeker voor zeg maar.
Als ik op zakelijk gebied echt veel weet en verstand van dingen heb zou ik erg graag een leiders functie willen hebben, en ik weet (oei arrogant ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
K voel me niet meer dan een ander oid.
Kweenie of ik n groep kan leiden, kan soms nogal bot overkomen.. Vind het wel leuk om te proberen dingen in goeie banen te leiden, maar ik zou geen leraar oid kunnen zijn, waarschijnlijk zou ik ook gaan irriteren, vliegtuigjes gooien ed ![]() ![]()
|
Ben wel heel sociaal (heel veel praten) ingesteld en kan opzich wel goed met mensen over weg, ik ben alleen niet echt dominant dus een leider, mm eerder de rechterhand van de leider (die veel praat)
|
Ja, ik neem altijd automatisch de leiding bij groepswerk. Ik sta natuurlijk wel open voor andere meningen, maar ik kan het het snelst/best organiseren, taken verdelen en afspraken maken in een groep. Vind het ook leuk om te doen.
|
ja, mijn leraar mondelinge communicatieve vaardigheden zei van wel
![]() Ik heb graag dingen zelf in de hand en ben niet graag afhankelijk, dus neem zelf vaak het iniatief, voordat anderen zeggen wat ik moet doen. Het gaat ook gewoon automatisch. Door argumentatie e.d. krijg ik anderen daar meestal wel in mee, dus ja ik denk wel dat dat in me zit.
|
Absoluut... misschien wel een dictator
![]() Ik wil altijd alles regelen, houd overzicht, ben misschien streng, en niet de aardigste op die momenten, maar krijg zo wel het beste resultaat... maar ik maak me denk ik niet zo populair ![]()
|
![]() |
ik heb wel wat overwicht, ik heb voorheen leiding gegeven aan mijn afdeling, en de avond verliep goed. Maar de politiek of leger wordt denk ik wel een uitdaging die ik graag wil aannemen wat betreft leiderschap!
![]() ![]()
|
![]() |
|
hmzz ik zou best een kleine groep kunnen leiden denk ik, maar ik zou het niet spontaan uit mezelf doen.. Ik zou mezelf niet op werpen als leider, men moet mij wel als leider willen!
Voorbeeldje, iedereen van mijn volleybal team wilde dat ik aanvoerdster zou worden, en omdat iedereen voor stemde *behalve ik, ik had nog niks gezegd..* wilde ik deze taak wel accepteren.. Ik zou mezelf nooit als aanvoerdster naar voren geschoven hebben.. En ik zou nooit een groep gaan leiden met het idee dat ik 'beter' of 'hoger' ben dan de rest van die groep.. Dan maak je een afstand tussen jezelf en de groep en ik denk dat je dat juist moet zien te vermijden, je moet zelf ook een deel zijn van de groep, anders functioneert het niet lekker.. Je moet niet alleen leider zijn, maar begeleider... coaching en dergelijke....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
God bestaat/bestaat niet, bewijzen? vedetje | 502 | 03-09-2008 16:34 | |
Films, TV & Radio |
braveheart badeendje003 | 36 | 28-06-2005 21:49 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? I <3 cock | 499 | 31-07-2004 13:18 | |
Verhalen & Gedichten |