| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|
| 

dieptepunt: vandaag fietsongeluk gehad. kwam een tak tussen mn spaken, fiets total loss, last van mn rechter knie 

hoogstepunt: fiets nog geen jaar oud, dus volledig bedrag van verzekering terug 

Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn. 
	A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.  | 
	|
| 

| 

|
| 

dieptepunt: dat ik vandaag 't 1e, 3e 4e en laatste uur vrij was, en verder de enige gewone les Economie was, en nog een studieuur, wat geen zak aan is en Gym wat helemaal vreselijk is en dat ik overspoeld wordt met dat stomme Bugbear-virus.  

Hoogtepunt: ff leuk met m'n vriend aan de telefoon gekletst, verder nix bijzonder gebeurd  | 
	|
| 

| 

|
| 

Mijn hoogtepunt van vandaag: Mijn joepie-bijna-weekend-gevoel  

Ow en vanmorgen half uur te laat op school omdat we een tractor op een berg zagen rijden, hoe inspirerend   Nee maar dat was wel lachen.. Mijn dieptepunt: Weer uit de mediatheek gestuurd wegens 'wangedrag'... was niet zo heel leuk want we moeten een praktische opdracht maken voor gs en ik heb er al zo weinig tijd voor!  

I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

de mensen achteraan eerst te helpen. Dat was gewoon niet eerlijk en toen we dat zeiden werd ze boos. Nou en toen lachten we haar een beetje uit omdat ze zo stresserig bezig was. En toen 'mochten' we dus gaan. Dus wij staan ff in dat gangetje voor de mediatheek, moeten we ook daar weg, want ze wilden ons niet meer in of om de mediatheek zien   Gaat ze ook ff tegen onze leraar gs zeggen, maar die kon er gelukkig ook om lachen  Dat mens is gewoon een beetje ziek in dr hoofd.

I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() maar het is toch nog een extremer type dan de meeste onderwijzers.. misschien is ze afgewezen als lerares, en wil ze op deze manier bewijzen dat ze de rebelse jeugd van tegenwoordig toch nog redelijk onder de duim kan houden, en dat er met haar niet te spotten valt..  

Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot! 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

[QUOTE]ikheetfroukje schreef: 

een hele stomme sig Heej jij burgertrut, hoe durf je het concept van mijn sig te verwoesten! Dacht je beter te zijn door er een woordje aan te zetten of wilde je mij gewoon uitdagen.. Morgen? 4 uur? Op het pleintje?   of ben ik nu juist een trendsetter.. 

inaction is a weapon of mass destruction - faithless 
	 | 
	|
![]()  | 

| 

|