Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
telkens maar weer mee doen, betalen, betalen en betalen.. en dan win je 5 euro.. ik zou er niet tegen kunnen.. ik zie het als geldklopperij ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Gokken is leuk. (Jammer alleen dat er geld aan vast zit. :/ ) |
![]() |
|
Tjah mijn moeder zegt altijd "ooit winnen we nog ns de jackpot"
![]() Tuurlijk... zo begint iedere gokverslaving! Je kunt zeggen wat je wilt, maar als je die jackpot niet wint ben je nog de grootste winnaar als je aan die hele onzin niks uitgeeft.
||
Citaat:
![]() nouja, heb je wel wat meer nodig dan een paar miljoen, maar oke.. ![]()
||
Citaat:
tsjah inderdaad, we hebben laatst zo'n 1 of ander vaag voetbalspel gewonnen ofzo, ik vind der nix aan, maarja zal wel aan mij liggen... ![]()
||
Citaat:
Dat is onjuist.... In Nederland is het verboden om commerciële loterijen te organiseren. Bij kleine loterijen moet er door de gemeente toestemming gegeven worden en mag alleen vanuit een stichting of vereniging georganiseerd worden. Die regel geld ook voor landelijke loterijen zoals de postcode loterij. De "winst", dus na afrek van alle kosten en prijsgelden moeten gedoneerd worden aan één of meerdere goede doelen. Enig uitzondering is de Staatsloterij, daar verdwijnt de ombrengst in de staatskas.
|
jepz mijn ouders dan, die zijn lid, naja eigenlijk mn mama
![]() we winnen wel s 5 euro maar laatst hadden we 20 euro en de postcodekanjer (die 1 x in t jaar is) was een x 1 wijk verder dan die van ons gevallen...dat was wel balen haha
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het was niet meer leuk omdat we niets wonnen ![]() nogmaal fijne vakantie Talon!!
||
Citaat:
![]() ik heb geen vakantie ![]()
|
![]() |
|
Ehm, wij zijn er wel lid van... mijn mutti vindt et een beetje geldklopperij, maar mijn vatti durft het niet op te zeggen, omdat ie er heilig van overtuigd is dat onze postcode 'wint', zodra hij opzegt... hmm, ik heb mijn helderziendheid dus niet van een vreemde
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
of zijn jullie nu al miljonair ![]()
|
m'n ouders zijn lid, en hebben paar jaar terug geregeld wat gewonnen. Maar dat was dan geen geld, maar toegangskaartjes voor dingen enzo (moest je bellen als je 12 of meer getallen goed had).
Één rij huizen verder hebben ze een keer de straatprijs gewonnen. Sindsdien willen m'n ouders niet meer stoppen (op dat moment waren ze net een jaar geen lid meer ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Verbeter de wereld en win de reis van je leven Ypci | 0 | 29-09-2009 09:33 | |
Studeren |
Onderzoek/Survey UDC Events / DOE MEE & WIN TICKETS! HBOpop | 0 | 25-04-2009 15:35 | |
Liefde & Relatie |
Vertrouwen terug winnen? Thanatios | 27 | 23-03-2008 11:25 | |
De Kantine |
Herken de slogan - topic fizzle-fluffy | 140 | 22-03-2007 21:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Lifestyle |
GRATIS en je LIFESTYLE. Broeder | 60 | 07-08-2005 11:05 |