Advertentie | |
|
![]() |
||
Mensen die de Nederlandse taal niet onder de knie hebben, zoals de topicstarter.
En de andere 28 mensen die het niet eens doorhebben (behalve nare man, edit: oh wacht en nog 2 mensen) Citaat:
![]() Hahaha zoek de twee ONTZETTEND DOMME fouten in deze zin ![]()
|
de nieuwe breezer generatiepersonen. GATVERDAMME, allemaal neuken ze er op los vanaf 11 jaar, staan klotevol de tienerdisco vol te kotsen en zo naief als het maar kan. Piercings worden overal geschoten waar ze maar willen.
Dat IK dit ooit nog eens ging zeggen
|
- arrogante mensen
- oppervlakkige/onverschillige mensen - mensen zonder eigen mening/te makkelijk beinvloedbare mensen - mensen die zichzelf vreselijk grappig vinden en verwachten dat iedereen hun overdreven aanwezigheid altijd maar op prijs stelt - gemakzuchtige/luie mensen - mensen die zich anders voordoen dan ze zijn (valt deels ook onder m'n derde punt) - oneerlijke mensen in de meest ruime zin des woords (afspraken niet nakomen, glashard liegen etc.) er zijn nog veel meer van die dingen, maar die komen zo snel ff niet in me op
|
Verwijderd
|
-Mensen die zichzelf tegenspreken
-Mensen die altijd maar moeten zeuren over hun leven, hoe slecht ze het hebben, maar er zelf niets aan (willen) doen. (Dat heb ik zelf ook heel erg gehad, dus je zou denken dat ik er ietsje toleranter tegenover zou staan. Mja... ![]() En verder irriteer ik me niet zo snel, geloof ik. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() nare man schreef: De belangrijkste evenementen onthou ik gewoon (tentamendata, inleverdata scripties/essays e.d., feesten). De andere dingen vergeet ik vaak, zodat ik de dag ervoor wordt herinnerd aan het feit dat ik er nog veel voor moet doen (topic over planning)
||
Verwijderd
|
Citaat:
En laat ik eraan toevoegen dat ik grote bewondering heb voor mensen die niet 'originair Nederlands' zijn en toch het Nederlands goed beheersen, maar grote minachtig heb voor mensen die hier hun hele leven al hebben gewoond, generaties terug, en hun moedertaal laten verloederen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
MBO= afknapper voor je moeder? Verwijderd | 88 | 05-06-2003 21:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
De Kantine |
Hoe ver is jouw planningshorizon? kHebTrekInWatLekkers | 34 | 26-10-2002 00:29 |