Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
een zeer PROVOCEREND topic
maar dat haalt miro weer weg omdat het zogenaamd off-topic was ( hoe subjectief om je daarop te beroepen zit je altijd goed) of een WIE STEMT ER VOOR DAT HADES GE-UNBANNED WORDT topic geheid dat die binnen 1 seconde gewist is ze zijn bang...heel bang....
||
Citaat:
|
Niet zo veel...
Ik ben niet zo´n topic opener.. vind het gewoon leuk te lezen andere topics.. *wel of ik nou raar ben dat ik het ech altijd koud heb en koude vingers.... * een topic waar je mensen even hard mag afzeiken.. * en soms gewoon zin om te spammen.. maarrr... rustig.. ik hou me altijd netjes in ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wat voor verhaal zou jij graag willen lezen? [Inspiratietopic] flyaway | 3 | 29-08-2013 20:47 | |
Werk, Geld & Recht |
Wat voor werk heb je? Verwijderd | 0 | 13-08-2012 11:00 | |
Lifestyle |
Wat voor lifestyle-verantwoorde truukjes heb jij? Verwijderd | 28 | 15-12-2005 17:37 | |
Lifestyle |
Wat voor 'commentaar' heb jij vandaag op je kleding gehad? Verwijderd | 496 | 27-05-2004 11:02 | |
Lifestyle |
wat voor hond heb jij of wil jij? Verwijderd | 128 | 09-05-2003 18:03 | |
Muziek |
wat voor muziek is dat?? McMotion | 11 | 27-01-2003 22:07 |