Advertentie | |
|
![]() |
|
Toevallig ben ik net dit weekend gestopt met werken
![]()
|
wat een verscheidenheid aan antwoorden kun je hierop verwachten
ik werk niet maar laat me even brainstormen hooor - om geld te verdienen - om sociale contacten te krijgen - om erbij te horen - om de tijd te doden - verplicht door je ouders - verplicht door de regering - om je hobby te beoefenen - om iets bij te leren ( vaardigheden)
|
![]() |
Ten eerste: om geld te verdienen (anders zou ik het niet doen)
En omdat ik het leuk werk vind, omdat ik hele leuke collega's heb, en om financiële vrijheid te hebben (met mijn zelfverdiende geld kan ik immers doen wat ik wil.. ) Die laatste had je nog niet Optima ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik had het ook enkel over de financiële kant van de vrijheid.. verder heb je gelijk.. werken ontneemt je de geestelijke vrijheid, jammer genoeg krijgen sommige mensen niet genoeg stufi om hun studie te kunnen betalen.. (en daarmee spreek ik dus voor mezelf ![]()
||
Om geld te verdienen. Duh.
![]() Citaat:
Denk dat ieder bijbaantje wel onder iemands kunnen ligt... maar zolang ik er geld mee verdien zal dat me echt worst wezen.
||
Citaat:
![]() Oké, kben ook niet zo op de hoogte, maar k kan me niet voorstellen dat werken tegenwoordig 'in' is. Als ik alleen al in mijn vriendenkring kijk, dan ben ik toch één van de weinigen die werkt... 't is tegenwoordig in om op pappies en mammies zak te teren en zo min mogelijk te doen, lijkt het wel...
||
Citaat:
Om de thread wat, eh, interessanter te maken: waar halen mensen die studeren maar niet werken hun geld vandaan? Verwend door hun ouders? ![]()
||
Citaat:
Het meest domme wat ik ooit hoorde 'Als je zoveel doet waarom vraag je dan geen opslag?' Ik zie mezelf al bij bijv. AH aankomen 'hee baas ik wil opslag ik doe meer dan de rest' |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik werk nu niet, heb dan ook geen geld, ben bijna op 't punt om toch maar te gaan solliciteren bij de edah of jan linders of wat dan ook.
als ik zou gaan werken zou ik 't doen om geld te verdienen, en nergens anders om... ben namelijk ook van mening dat ik m'n tijd wel beter kan gebruiken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
GELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Werk in de horeca en doe het niet omdat ik het zo super leuk vind, maar voor het geld natuurlijk, fooi is ook altijd leuk. Maar ik leer ook wel veel mensen kennen maar dat is bijzaak als ik echt veel mensen wil ontmoeten ga ik wel uit. Erg vind ik het niet hoor, het is soms wel leuk, beetje ouwehoeren maar het is wel heel hard werken, weer eens wat anders dan 2 jaar kaas boer maar zit ook al 2/3 jaar in de horeca. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
de wereld van geld, ongelijkheid, hebzucht, afgunst, onderdrukking nee mij niet gezien, daar wacht ik nog een aantal jaren mee
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
de zin van het leven.. ExpoRules | 116 | 20-02-2011 19:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 16:55 | |
Liefde & Relatie |
op werk Mish | 31 | 07-03-2004 21:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Jou mening wat betreft allochtonen in Nederland. Vini-Vidi-Vici | 79 | 19-02-2003 20:56 | |
ARTistiek |
[verhaal] Spiegelbeeld Tegenbeeld. Verwijderd | 8 | 11-09-2002 19:19 | |
De Kantine |
Hoe laat ga jij naar bed? Gaia | 54 | 29-07-2002 23:05 |