Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vin wel dat je moet helpen maar dat moet uit jezelf gaan en daar moet je niet voor gestrafd worden als je het niet doen, je moet het gewoon uit jezelf doen de mentaliteit van tegenwoordig is gwoon dom, met nederlans hadden we het over een artikel waarin stond dat je van de politie alleen maar 112 mag bellen en als je verder nog iets doet dat je dan strafbaar kan zijn.....----> ik bedoel hoe dom kan je zijn....
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat ik dan liever niet zou helpen en 3 maanden de cel in gaan, dan dat ik me kwaad zou maken en wel zou helpen. Dan zou ik voor mijn rake klappen nog langer vast komen te zitten vrees ik...
|
Verwijderd
|
Is dat verplicht?
Tja, ik vind het een beetje flauw dat iedereen nu zeikt dat de mensen in Venlo samen er op af hadden moeten gaan, vooral omdat ze zelf allemaal met de staart tussen de benen zouden zijn weggereden. En het hangt ook helemaal van de situatie af ja...trouwens wel tegenstrijdig dat de politie zegt dat je 112 moet bellen. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
commentaar Verwijderd | 140 | 23-12-2008 17:34 |