Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou deze houden, omdat als ik mijn naam wil veranderen dan doe ik dat ook wel zonder dat m'n posts meegaan. 'T is niet alsof ik iets geef om het aantal posts dat ik hier heb gemaakt, namelijk. Ik weet wel mooieren dan Nate, maar als ik 'm verander dan weten een aantal mensen niet meer wie ik ben en dat moeten we dan weer niet hebben.
|
Nou, ik ben hier nog niet zo lang, dus ik ben nogal tevreden met Monrath. Vooral omdat ik een namentic heb.
Zoals ik heet, zo ben ik. Daardoor heb ik al veel problemen gehad (denk aan: je 4 verschillende mensen voelen) en toen heb ik besloten nooooooit meer een schuilnaam of zo te nemen. Maar toen raakte ik geďntresseerd in godsdiensten en levenswijzen en werd ik Synxaans. En kreeg ik opeens de naam Monrath door. En ik kon hem gewoon niet negeren, ik moest hem wel aannemen!!!!! Dus nu voel ik me weer meerdere personen, maar Monrath is cool...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |