Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En eh, ik ben heel leip ja, je kent me toch ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar ehm, je kunt ook respect af dwingen door bij je voornaam genoemd te worden... ik had ook respect voor mijn leraren en leraressen op de basisschool en die werden ook gewoon bij hun voornaam genoemd..
||
![]() |
Citaat:
maar in ieder geval, ik heb het nooit willen worden...ff over getwijfeld bij het kiezen van mijn tegenwoordige studie, maar dat kwam meer door mijn moeder ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dat de kinderen dan salueren als ik binnenkom. En dat ik dan een stok heb. ![]() En dat ik dan macht heb. En dat iedereen dan kleiner is dan ik. En dat ik dan meer weet. ![]() *heeft zojuist haar roeping gevonden* ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Help, van VWO4 naar HAVO4?? mirjam1997 | 61 | 06-10-2012 18:59 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
beschouwing over pesten 0o-meisje-o0 | 0 | 17-10-2005 19:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leraren pesten Yamyam | 27 | 23-08-2005 00:33 | |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Krijg de kanker: Nederland! Fellaci | 30 | 28-01-2002 14:22 |