Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik wel eens zou willen weten is wanneer wij er economisch op achteruit gaan. Daar moet je denk ik de grens trekken, en ik geloof dat die grens voorlopig nog niet is bereikt. Dus binnelaten die newbies ![]() ![]() En wat betreft de mensen die zeiken dat de huidige allochtonen niet goed geintegreerd zijn: wanneer hier "nieuwe" mensen komen een beter inegratieprogramma aanbieden (wat min of meer al gebeurd) waardoor je nieuwe problemen voorkomt, zover die er zijn. Want het is een relatief kleine groep... |
![]() |
|
![]() |
Niet fysiek vol (bouw maar in de hoogte).
Niet economisch vol ('t gaat goed met dit land). Maar organisatorisch vol (en dat ligt voornamelijk en de organisatie-sectoren zorg, politie, scholing) en hierdoor sociaal incompetent. Vandaar Pim Fortuyn's aangedragen oplossingen voor sanering. |
![]() |
|
oneens. mensen moeten jarenlang in een asielzoekercentrum wonen en geen recht hebben op werk, of zonder plicht tot omscholing. dit werkt integratie in de hand. Ook moeten de wetten, die door de meerderheid van de Nederlandse bevolking worden gesteund, niet worden nageleefd.
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|