Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
m'n sokken, bikini, tandenborstel een jonge god om mee te stoeien op het strand en mn nieuwe rancid cd
condooms en mijn vouwcaravan een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd een portomonnaie met geld M'n telefoon, een pogo stick en veel boeken om te lezen |
![]() |
|
m'n sokken, bikini, tandenborstel een jonge god om mee te stoeien op het strand en mn nieuwe rancid cd
condooms en mijn vouwcaravan een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd een portomonnaie met geld M'n telefoon, een pogo stick en veel boeken om te lezen en een gitaar voor om het kampvuur op het strand zodat we als een stel padvinders nirvana gaan zingen. ![]()
|
condooms en mijn vouwcaravan een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd een portomonnaie met geld M'n telefoon, een pogo stick en veel boeken om te lezen en een gitaar voor om het kampvuur op het strand zodat we als een stel padvinders nirvana gaan zingen en een mega grote badhandoek voor esmée (en mij ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
condooms en mijn vouwcaravan een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd een portomonnaie met geld M'n telefoon, een pogo stick en veel boeken om te lezen en een gitaar voor om het kampvuur op het strand zodat we als een stel padvinders nirvana gaan zingen en een mega grote badhandoek voor esmée (en mij ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
condooms en mijn vouwcaravan een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd een portomonnaie met geld M'n telefoon, een pogo stick en veel boeken om te lezen en een gitaar voor om het kampvuur op het strand zodat we als een stel padvinders nirvana gaan zingen en een mega grote badhandoek voor esmée (en mij ) nagelknipper en een fles zonnebrand met glittertjes ![]() ________________ |
![]() |
|
Ik citeer:
![]() "m'n sokken, bikini, tandenborstel een jonge god om mee te stoeien op het strand en mn nieuwe rancid cd condooms en mijn vouwcaravan een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd een portomonnaie met geld M'n telefoon, een pogo stick en veel boeken om te lezen en een gitaar voor om het kampvuur op het strand zodat we als een stel padvinders nirvana gaan zingen en een mega grote badhandoek voor esmée (en mij ) nagelknipper en een fles zonnebrand met glittertjes" Okeej en ook nog: - Een paar vrijgezelle vrienden - Goede zin ![]()
|
![]() |
[QUOTE]Mr.Oizo schreef:
[B]m'n sokken, bikini, tandenborstel een jonge god om mee te stoeien op het strand en mn nieuwe rancid cd condooms en mijn vouwcaravan een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd een portomonnaie met geld M'n telefoon, een pogo stick en veel boeken om te lezen en een gitaar voor om het kampvuur op het strand zodat we als een stel padvinders nirvana gaan zingen en een mega grote badhandoek voor esmée (en mij ) nagelknipper en een fles zonnebrand met glittertjes, een paar vrijgezelle vrienden, goede zin, mn PC natuurlijk, cd's, Mijn vriendin En: Adressenboekje om iedereen die thuis blijft een kaartje te sturen ![]() |
![]() |
|
ik ga ook op vakantie en neem mee; m'n sokken, bikini, tandenborstel een jonge godin om mee te stoeien op het strand en mn nieuwe rancid cd
condooms en mijn vouwcaravan een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd een portomonnaie met geld M'n telefoon, een pogo stick en veel boeken om te lezen en een gitaar voor om het kampvuur op het strand zodat we als een stel padvinders nirvana gaan zingen en een mega grote badhandoek voor esmée (en mij ) nagelknipper en een fles zonnebrand met glittertjes, een paar vrijgezelle vrienden, goede zin, mn PC natuurlijk, cd's, mn vriendin, mn adressenboek en omdat ik niet iedere dag het zelfde aan wil, neem ik ook schone kleren mee ![]() |
![]() |
|
Ik ga ook op vakantie en neem mee; m'n sokken, bikini, tandenborstel een jonge godin om mee te stoeien op het strand en mn nieuwe rancid cd
condooms en mijn vouwcaravan een koffer om dit alles in te doen, esmée en een discman voor de cd een portomonnaie met geld M'n telefoon, een pogo stick en veel boeken om te lezen en een gitaar voor om het kampvuur op het strand zodat we als een stel padvinders nirvana gaan zingen en een mega grote badhandoek voor esmée (en mij ) nagelknipper en een fles zonnebrand met glittertjes, een paar vrijgezelle vrienden, goede zin, mn PC natuurlijk, cd's, mn vriendin, mn adressenboek en omdat ik niet iedere dag het zelfde aan wil, neem ik ook schone kleren mee ![]() En mn tv voor in het vliegtuig. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Positieve-Topic#2 \o/ Verwijderd | 387 | 16-02-2009 11:51 | |
Lifestyle |
Ik ga op vakantie en neem mee... laura | 50 | 24-07-2006 06:56 | |
De Kantine |