Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik kom hier in Almere het halve forum tegen
![]() ![]() ![]() ![]() Op lowlands heb ik ook veel mensen gezien, van albundy, dystopia tot pebbles en exploding boy, dying bride, antartica etc. Alleen herkende niemand mij ![]() Mortischa en muckymouse ben ik eens tegen gekomen in korsakof..en cemslut heb ik wel eens zien staan bij totum(ook al almere ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
mwa.. kende de meeste al van te voren .. maar eh.. ik herkende Cemslut in totum in almere, niet dat zij toen wist wie ik was
![]() ![]() Volgens mij vergeet ik er nog een paar, kan er ff niet opkomen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heeeel toevallig deze zondag een lading in Utrecht op het station
![]() Njah en Heavenli op een open dag van de uni Utrecht, bij Engels, maar we wisten van te voren al dat we daar allebei heengingen... telt dat? We hadden niets afgesproken iig. Verder gloof ik niemand... Als mijn vriendinnen/kennissen irl die hier op het forum zitten niet meetellen dan. |
![]() |
|
Bij concerten en festivals kom ik wel eens mensen tegen die me ernstig bekend voorkomen van het forum. Maar ik heb meestal niet zo'n behoefte om er dan mee te gaan lullen ofso.
Martindude heb ik ook wel eens gezien ergens
|
McMotion in wageningen
Diana's Alcolyte kom ik wel eens tegen in tagrijn en cobain meisje ook ..*maar hun kennen me allebei niet ![]() wallflower ..en spit kom ik overal tegen .. ![]() op festivals ben ik vaak mensen tegengekomen ..die ik van gezicht ken...
|
Verwijderd
|
ik heb wel eens met wat mensen gemeet. En ik ken wat mensen uit mijn dagelijks leven...
maar de volgende mensen kwam ik spontaan tegen: -mortischa en muckeymouse in korzakov -ruby soho in het vondelpark En er zijn ook een heleboel mensen die mij gezien hebben, maar die mij geen gedag hebben gezegd en dus ook niet gezien hebben. -italianboy zegt dat hij mij gezien heeft op het metrostation van de vu -glow heeft gezegd dat hij mij in de kalverstraat heeft zien lopen -halve banaan heeft gezegd dat hij mij in de Ferdinand Bolstraat heeft gezien -Fallen Tear heeft mij in de Macdonalds in Almere gezien -Chelsea zegt dat ze mij in Adam heeft gezien -en Hermoine (geloof ik) heeft mij op Amsterdam CS gezien |
![]() |
||
Citaat:
|
|