Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ok even creatief doen zoon/dochter: Nina en Stijn of Emma en Casper dochter/dochter: Nina en Lize of Sophie en Emily zoon/zoon: Casper en Hugo
|
2lingen;
2 jongens: Florentijn en Laurence 2 meisjes: Fleur en Lauren 1 meisje, 1 jongen; Nicolien en Ralph 1ling 1 meisje: Floor 1 jongen: Floris enne tsjah, 1x zwanger zijn vind ik wel genoeg, dus et zal nooit zo zijn dat ik een Florentijn, Laurence en Floor krijg bijvoorbeeld. Maar weet bijna toch wel zeker dat ik een tweeling krijg ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik zou mijn kinderen het liefst Scandinavische namen geven, zoals Nils of Henrik, maar ik vind Dianna en Iris ook wel mooie namen...... Maar eigenlijk heb ik een hekel aan kinderen, dus ik denk niet dat ik me hier druk om moet maken...
||
Citaat:
jongens namen: Silva,Remano,Janique,Jeroen Meisjes namen: Sophie,Irene,Louise,
|
![]() |
mooie jongensnamen: Jolan, Merijn, Dries, Lancelot, Parcival
![]() meisjesnamen: Loriën, Lente, Tjall (zo zou ik m'n eigen kinderen wel willen noemen) Tweelingen: Jongens: Max en Climax Meisjes: Kaatje en Duplikaatje Jongen-Meisje: Jean en Marie afgrijselijk lelijke namen (imo): Kimberly, Tiffany, Stefanie, Lindsey, Cindy, Nancy... Kathleen
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een saaie kou maakt nog geen stijve tepels! #877 Verwijderd | 500 | 20-02-2010 19:22 | |
De Kantine |
Wat vind jij mooie meisjes- en jongensnamen? Allure | 160 | 23-05-2009 11:44 | |
Lifestyle |
hoe noem jij je kind? Verwijderd | 500 | 27-04-2005 12:47 | |
Liefde & Relatie |
Hoe gaan jouw nakomelingen over een paar jaar door het leven? Lynn | 129 | 27-08-2004 16:58 | |
De Kantine |
Hoe ga jij je nageslacht noemen? JuztAGiRl | 42 | 10-11-2002 13:56 |