Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2002, 21:10
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Is het waar dat je vanaf 1 januari 2003 ook een praktijkexamen moet doen om je bromcertificaat te halen?
Ik heb dit verschillende keren gehoord maar op de site van het cbr kan ik er niks over vinden en het lijkt me toch eigenlijk dat dat wel ergens aangekondigd zou worden?
Oud 17-12-2002, 21:28
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Bromfietsrijbewijs uitgesteld
Het bromfietsrijbewijs komt er voorlopig niet. Demissionair minister De Boer van Verkeer en Waterstaat heeft het Overlegorgaan Verkeersveiligheid laten weten het zinvoller te vinden meteen met een brede aanpak te komen.
Dit schrijft De Boer in een brief aan het OVV. Hij volgt hiermee een advies van het orgaan. Het OVV heeft zich hierbij laten leiden door de mening van een groot aantal organisaties die in dit platform zijn vertegenwoordigd.
Er is namelijk wel consensus over de gevolgen voor de veiligheid –iedereen is het erover eens dat die toeneemt- maar er zijn veel praktische bezwaren tegen het bromfietsexamen. Zo wordt vooral verwacht dat de kosten (te) hoog zijn voor een rijbewijs dat in de meeste gevallen maar twee jaar gebruikt zal worden. Minister De Boer wil de komende maanden de tijd nemen voor een ‘integrale aanpak’, waarin meer maatregelen zijn opgenomen. Daarna zal het vraagstuk komen op het bord van de opvolger van De Boer.
Aldus het CBR.
Oud 18-12-2002, 12:17
Last Resort
Last Resort is offline
ik geloof wel dat je vanaf volgend jaar andere, moeilijkere vragen krijgt, niet met als antwoord ja of nee, maar a b of c, gelukkig krijg ik dat niet
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 19:50
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Citaat:
Berserker_nl schreef:
ik geloof wel dat je vanaf volgend jaar andere, moeilijkere vragen krijgt, niet met als antwoord ja of nee, maar a b of c, gelukkig krijg ik dat niet
mmm... ja, dat was al een poosje terug ingevoerd volgens mij. Nouja, dat is dan maar jammer. Maar een praktijkexamen lijkt me maar niks. Op zich wil ik wel leren hoe ik moet rijden, maar dan ook niet meer dan dat, en een praktijkexamen kost volgens mij veel te veel geld.
McCaine bedankt voor het vinden van de info die ik niet kon vinden
Oud 18-12-2002, 23:04
Kleine A*
Kleine A* is offline
ja toch?
Oud 19-12-2002, 18:09
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
nee dus
Oud 19-12-2002, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Smiley_Knorretje schreef:
mmm... ja, dat was al een poosje terug ingevoerd volgens mij. Nouja, dat is dan maar jammer. Maar een praktijkexamen lijkt me maar niks. Op zich wil ik wel leren hoe ik moet rijden, maar dan ook niet meer dan dat, en een praktijkexamen kost volgens mij veel te veel geld.
McCaine bedankt voor het vinden van de info die ik niet kon vinden
jij op een brommer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten