Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ging niet helemaal ok toen. ![]() ![]() Wolterb: dacht dat je het broertje van florisvdb was.. :confused; ![]() Ken m niet goed, post wel vaak in de slotjes requests. ![]()
||
Citaat:
postte onder betamuis ![]() (en ik ben Methuselah ![]() ![]() en er zijn er maar weinigen die 't goed uitspreken, ik heb er ook moeite mee ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Spelde mijn naam verkeerd.. (zie sig, speciaal voor jou ![]() ![]() Waarvoor staat dat [eitje] ?
||
Citaat:
||
Citaat:
moeilijke naam die ik eerst nooit kon uitspreken (je spreekt t toch als meetuuseelaa uit?) heeft vaak lange bondige gesprekken op onzin
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Nou, dan wil ik ook een keertje...
Wawl... Ja, ik heb je wel eens gezien op 't forum ofzo. Ik kan niet zoveel over je vertellen maar ik wilde ook even posten. Sorry. Laten we het er dan op houden dat ik weet dat je bestaat en dat ik dat niet van iedereen weet dus dat dat in zekere zin positief is, oke? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Conan the Librarian is iemand die denkt dat een andere forummer nog veel over hem/haar kan vertellen na 4/5 posts over hem/haar en dat ook nog eens rond 2:00 's nachts ![]() Offtopic: Welterusten allemaal |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() (Lezen!) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn masker. Sorry.x | 5 | 04-01-2011 16:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Weet iemand wat leuke uitspraken over god? Verwijderd | 96 | 03-01-2011 19:49 | |
Games |
Football Manager thread meneerdeuil | 50 | 16-12-2007 15:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dat zijn een hoop beestjes... akumabito | 498 | 23-12-2006 23:08 | |
Verhalen & Gedichten |
De scholieren-dichter. Blood Fire Rage | 34 | 14-11-2006 19:35 | |
Beleidszaken |
Christenen QueenOfSpades | 201 | 10-09-2003 21:23 |