Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
heb geen idee eigenlijk... kan nooit veel bijzonders geweest zijn
soms nam ik op m'n werk nog wel ns wat mee uit de afkeur, omdat ze het anders toch weg zouden flikkeren, maar om dat dan jatten te noemen... nej ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
kweetnie wat zo'n ding kost, zal niet zoveel zijn dus zo crimineel ben ik ook weer niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb perongeluk eens een hele grote boom in de fik gezet.. we wilden een klein fikkie, en toen brandde opeens een half plantsoen af ![]() ![]()
||
Citaat:
de boete is iig 650€ (nouja, dat was ie toch een tijdje geleden, zal nu wel meer zijn)
||
Citaat:
![]() Ik jat niet trouwens, ik betaal m'n spullen gewoon. BTW Wasp: een BMW jatten??? ![]()
|
ik had een keer met een vriendin van die lampen gejat die langs de weg staan als ze aan het bouwen zijn...
van die rode en oranje ronde knipperlichten. weet niet hoe duur die waren maar die pa vroeg de volgende dag waar we die vandaan hadden en toen moest ze ze terug gaan brengen op et politie bureau deed ze nog ook ![]() ![]() ow en nog schoenen geen idee 120euro waren die ofzo.. als ik alles bij elkaar op zou tellen was het waarschijnlijk wel een paar 1000 euro maar ik doe het nooit meer trouwens ![]()
||
Citaat:
![]() iets wat ik gejat zou hebben zou ik geen plezier van kunnen hebben denk ik >_>
|
een ring ...eurotje of 2000
ik voelde gewoon dat die mij geluk zou brengen... maar ja had niet genoeg geld bij me ![]() ik heb niet gelachen hoor naar de camera's ![]() ohja en een portomonnee die duurder was dan dat er ooit in komt (hoe durven ze het te vragen ![]() hij is gejat helaas in de tram vorige week ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ik denk dat veel mensen zo'n fortuintje ergens hebben liggen. op het kot van een vriend van me is heel de traphal behangen met verkeersborden, 3 verdiepingen hoog ![]()
||
Citaat:
![]() Ik had een keer met een vriendin van die lampen gejat, die langs de weg staan, als ze aan het bouwen zijn. Van die rode en oranje ronde knipperlichten. Weet niet hoe duur die waren, maar die pa vroeg de volgende dag waar we die vandaan hadden. Toen moest ze ze terug gaan brengen op het politie bureau (deed ze nog ook ![]() Ow en nog schoenen. Geen idee 120euro waren die ofzo. Als ik alles bij elkaar op zou tellen, was het waarschijnlijk wel een paar 1000 euro. Maar ik doe het nooit meer trouwens. Zo beter? Ik zal de helft wel weer op de verkeerde plaats hebben gezet en de andere helft vergeten, maar het gaat om het idee he? ![]()
|
![]() |
|
|