Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
mn scheikunde leraar:
'ik trek jullie veel te veel' 'en jullie zitten daar maar te wachten tot het komt' en hij had niet eens door wát hij zei geloof ik ![]()
|
gedicht van iemand die gevangene was van Hitler in de 2e WO:
'Toen ze de communisten kwamen halen heb ik niets gezegd ik was geen communist Toen ze de vakbondsleden kwamen halen heb ik niets gezegd ik was geen vakbondslid Toen ze de Joden kwamen halen heb ik niets gezegd ik was geen Jood Toen ze de katholieken kwamen halen heb ik niets gezegd ik was geen katholiek Toen kwamen ze mij halen en er was niemand meer om iets te zeggen' gedicht uit een boekje van Amnesty International ik moest hier echt 5 minuten lang hard om lachen echt grappig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() *smak*
|
"Godver... euhm, verdraaid!" we stonden dus in een winkel met nogal 'zware' eigenaren aan het elektra te rommelen en toen kreeg k een optater
![]()
|
![]() |
We stonden met een groep op de gang te wachten op school, totdat de lerares op kwam dagen. Die heeft altijd van die "modieuze" kleding aan... In dit geval iets met n panterprint.
Roept een jongen: *heey er komt een heks in een panterslip de trap opgevlogen, owneej het is onze juffrouw...* En ze hoorde ut ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() maar hijs wel ![]() |
![]() |
|
eeh, gister uit the green mile.. bij de oefening van de executie, zegt die gozer tijdens het 'bidden': 'I'll never do it again.. well, that's for sure.' die vond k wel leuk
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Stelling sterilisatie/castratie Volk | 7 | 25-09-2010 22:55 | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Botsing Georgische en Ossetische troepen hhendrikxx | 500 | 02-10-2008 22:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Montofoob Type | 3 | 19-04-2004 22:11 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |