Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
boxer, onder een laken, het is hier nu 25 graden
![]() er staat namelijk een hele hoop appatuur ![]() op wel ff denken/gokken/kijken/nadenken 7 bij 5 meter, en het is de zolder ![]()
|
Winter: badstof pyama, bovenstuk in broek gepropt
zomer: fleece pyama, bovenstuk nog steeds in broek gepropt (ik haat nachtjaponnen, ze kruipen altijd helemaal op totdat ze zichzelf als een soort wurgslang rond je oksels hebben gewikkeld) Geen sokken
|
Ik snap de mensen die een string in bed dragen niet. Dat zit toch helemaal nie lekker?? (Bij mij in ieder geval nie) In bed kun je gewoon een slobberonderbroek met roze bloemetjes aandoen, wat kan jou het nou schelen hoe je eruit ziet???
||
Citaat:
draag vrijwel altijd alleen een string..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekverslag meisje niemand.... HELP! flipkip | 2 | 13-06-2003 08:41 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |