Advertentie | |
|
![]() |
|
op mijn werk ben ik meestal bezet met msn
![]() icq is altijd invisible ![]() thuis ben ik vaak afwezig, zodat ik niet verplicht ben iedereen te antwoorden ![]() icq is ook invisible ![]()
|
![]() |
Op bezet zet ik m bijna nooit want iedereen praat door bezet heen. Ik zet m dan gewoon op afwezig. Dat werkt iets beter, hoewel er dan weer word gevraagd: ben je echt afwezig???
Maar oke, en als ik geen zin heb om te praten dan zet ik m op offline weergeven, daar zet ik m ook op als ik wacht op iemand!
|
Verwijderd
|
Als ik met niemand anders wil lullen dan de mensen met wie ik nu klets of enkele bevoorrechten (Icegaze, Qimm en andere rl vriendinnetjes-met-wie-ik-iets-moet-afspreken, N00dles, en mogelijke andere interessante lui
![]() ![]() Dit doe ik trouwens alleen als ik erg druk ben of bezig met school. Wat op hetzelfde neerkomt. |
![]() |
|
Ik sta nooit op Bezet ofzo. Heel soms op Ben Zo Terug maar alleen als ik bijv. even naar de wc ga (maar dat doe ik ook niet altijd ofzo). Afwezig als ik wil dat er niet te veel mensen tegen me praten. Als ik dan wil praten, begin ik zelf wel. Als ik echt weg ben dan zet ik me op Offline Weergeven of ik meld me gewoon af.
|
Ik gebruik die statussen eigenlijk nooit. Als ik echt niet zou kunnen praten zeg ik dat wel, maar als ik zit it i-netten ben ik eigenlijk altijd wel aanspreekbaar.
Bij 1 iemand negeer ik de status meestal, maar verder laat ik iedereen als ze een status hebben staan met rust. (tenzij er iets is wat meteen moet worden besproken ofzo)
|
als ik niet gestoord wil worden, maar dat mensen die iets belagnrijks te melden hebben dat wel kunnen doen
als ik dat ook niet wil ga ik op appear offline
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben trouwens nooit bezet, vind het een beetje een onzin optie. Of je bent er, of bent er niet. Even afwezig omdat je naar de plee moet is wat anders natuurlijk ![]() |
![]() |
|
Ik zet mezelf op Bezet als echt heel veel mensen online zijn waarmee ik aant praten ben en dat ik zo druk aant praten ben dat ik niet bij alle gesprekken meteen terug kan reageren. Dat komt trouwens vrij weinig voor. Verder als ik een mailtje naar iemand van de vakantie aant typen ben, zet ik mezelf op Bezet, om te laten zien dat ik het druk heb en dus vrij weinig zeg op MSN omdat ik me helemaal dan wil richten op dat mailtje... maja dan blijven de meesten toch nog wat zeggen tegen me op MSN
![]()
|
![]() |
Als ik nie gestoord wil worden en gewoon ff lekker wil internetten of zo...kan m al nie meer op afwezig zetten want ze weten toch al dak er ben
![]()
||
Citaat:
|
1. als ik met vele mensen aan het praten ben
2. als ik bezig ben met andere dingen 3. als ik geen zin heb om met mensen te praten 4. als ik met vele mensen aan het praten ben, terwijl ik eigenlijk geen zin heb om te praten omdat ik bezig ben.
||
Citaat:
![]() Dan zet ik em trouwens op 'ben zo terug' Bezet gebruik ik nooit, of als ik wil laten zien dat internet het nog niet opgegeven heeft maar ik een werkstuk maak ofzo.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
MSN-status & gedrag Noeleke | 9 | 01-09-2010 14:56 | |
De Kantine |
MSN-ergernissen Remqo | 211 | 12-10-2004 20:26 | |
Software & Hardware |
Msn 7 werkende versie!!! pascall | 4 | 12-10-2004 09:11 | |
De Kantine |