Advertentie | |
|
![]() |
|
Bellen en msn-en. In een sms-je kan je zo weinig kwijt en ik vind het ook een ramp ook op het toetsenbordje van je mobiel een heel bericht in typen. Dan bel of msn ik echt veel liever.
|
Ik ga voor echt elkaar zien, maar die mogelijkheid zit er weer niet bij....
Dan maar msnen, ik ben slecht aan de telefoon en smsen haalt niets uit, dat gaat nooit ergens over ![]()
|
MSN'en, want:
- tis gratis - betere conversatie met personen dan via SMS - altijd sneller antwoord dan bij SMS - je kunt in contact komen met mensen die je helemaal niet kent - computers lijken noodzakelijk te zijn tegenwoordig, nou ja, dan installeert 9 van de 10 mensen meteen MSN he ![]()
|
1st msn: krijg ik geen gezeur van daddy dat de telefoonrekening te hoog word; kan ik mijn verhaal goed kwijt; zeg eerder iets wat me dwars zit en kan ik mijn woorden nog nalezen en evt bijschrapen; kan hard muziek aan hebben en eten enzo
2e bellen : Hoor je diegene zijn stem gelukkig zo. Vind he took altijd fijn om die te horen bij mensen met wie ik bel, hoor je ook de toonvan die persoon, of er iets mis is e.d. laatrste sms.. heb bijna nooit btg
|
bellen als het om de belangrijkere dingen gaat die ik meteen wil weten, sms voor de kort maar krachtige berichten, msn voor de kletsverhaaltjes en serieuzere gesprekken
||
Citaat:
![]() Of misschien dat iemand anders het weet? Homiez... dissen... ik bedoel, wat is er met ons schoone Nederlandsch gebeurd?
|
In volgorde van wat ik het meest doe:
1. msn 2. sms 3. bellen Als het om serieuze onderwerpen gaat bel ik het liefst en doe ik dat meestal ook. Smsen doe ik als ik even aan iemand denk en benieuwd ben hoe het met diegene is. Msn staat dagelijks aan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
in de war over ex-vriend waves | 14 | 05-10-2007 19:31 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #57 snoopy | 500 | 05-03-2007 21:59 | |
Liefde & Relatie |
bellen voor het slapen gaan mystery86 | 90 | 30-10-2006 20:30 | |
Liefde & Relatie |
De pinkpop jongen Crimson | 70 | 10-06-2006 08:25 | |
Liefde & Relatie |
contact houden met vakantieliefde, zinvol of zinloos? guess what | 41 | 30-06-2005 09:29 | |
Liefde & Relatie |
contact met je vriend / vriendin Loesje | 28 | 26-07-2004 09:28 |