Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() schorriemorrie is het. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ongeëvenaard nare individuen, zonder enig notie van wat van beledigend aard zou kunnen zijn.
Een conversatie van dusdanig niveau tracht ik bij voorkeur te vermijden! Echter, bij het aldannog aangaan deze discussie wens ik niet uitgemaakt te worden voor een dergelijk simpel niemandalletje als een arbeider! Een duel!!!! |
![]() |
||
Citaat:
Gereferendeerd = gerefereerd. Kwalitieve = kwalitatieve. In den hoeck, vlegel!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik adviseer je om in de nabije toekomst louter met smilies te reageren. Dat bespaart je ook de deceptie en gene (ja, hier moet een dakje op de 'e') van mogelijke gemaakte taalfouten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens voel ik mezelf zeer vereerd dat je mij met 'U' aanspreekt en alhoewel ik begrijp dat vele nietige schepsels op deze aardkloot mij aanzien voor een almachtige Godheid, dient 'u' gewoon met een kleine letter geschreven te worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
"Moet ik een hoofdletter schrijven in 'Ik stuur u/U de gegevens zo snel mogelijk toe'? Nee, u krijgt een kleine letter. De hoofdletter schrijven we alleen als we speciale eerbied willen uitdrukken, en dan nog voornamelijk in een religieuze context. U als verwijzing naar God krijgt dus wel een hoofdletter.", aldus de Onze Taal-website (een betrouwbare bron).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ofschoon die bron natuurlijk zeer betrouwbaar is, heb ik toch even de tekst verbeterd, daar er een klein gemis in zat. ![]() |
![]() |
|
Inachtnemende uw lagere positie, en handelend in het gedachtegoed van wijlen onze vriend, lijkt het ons niet langer in het belang van het volk deze conversatie op dusdanig beneden peil liggend niveau voort te zetten, welke dus zal betekenen dat deze orale gedachtenwisseling thans binnen enkele ogenblikken een abrupt, doch gerechtvaardigd einde zal kennen.
Duur genoeg?
|
Inachtnemende uw lagere positie, en handelend in het gedachtegoed van wijlen onze vriend, lijkt het ons niet langer in het belang van het volk deze conversatie op dusdanig beneden peil liggend niveau voort te zetten, welke dus zal betekenen dat deze orale gedachtenwisseling thans binnen enkele ogenblikken een abrupt, doch gerechtvaardigd einde zal kennen.
Duur genoeg? 't kostte me ongeveer 10 minuutjes dit te verzinnen. Met een uurloon van €7,39 betekent dat dit mijn baas dus ongeveer €1,23 heeft gekost, wat dan dus weer niet duur is??? Maarjah, t forum is weer een reply rijker...
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ach, laat dat ketterse addersgebroed waarvan het plebs rijk is maar hun frustraties vulgair oraal tonen.
|
|