Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben een voorstander van de zondag als rustdag.
Ik zou nooit op zondag willen werken, omdat ik daar vanuit mijn geloof op tegen ben. Ik ga op zondag bijvoorbeeld ook niet winkelen of uit eten of zoiets.
|
Vind het goed, zondag blijft een dag van het weekend, dus vrij, dus ik vind dat mensen zelf mogen beslissen wat ze op die dag doen. Aangezien mensen de hele door de week werken of naar school gaan en zaterdag de hele/halve dag een bijbaantje hebben, kiezen ze op zondag voor rust. Moet kunnen vind ik
![]()
|
Verwijderd
|
In Rotterdam is het meeste gewoon open op zondag...vind ik wel fijn, 't benauwd me als dingen niet open zijn oid...'k weenie. 'k snap wel dat niet altijd alles open kan zijn, maar 't is wel fijn als dingen wel open zijn (vind ik). En mensen die op zondag werken, kiezen daar zelf voor. Ik heb op zaterdag net zoveel rust als op zondag (of net zo weinig rust, ligt er maar net aan), als ik dat wil.
|
![]() |
||
Citaat:
-------------- L1 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Staphorst met de klederdracht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Krimpen aan den IJssel is ook wel lekker rustig (de mensen die naar de kerk gaan lopen over de hoofdweg ed) en zo zijn d'r nog wel een paar dorpjes hier in de buurt, daar moet je op zondag echt niet rijden met je auto of hardlopen of fietsen oid... Maar Urk zal idd nog wel erger zijn. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
van rust heb ik geen last op zondag. moet op zondag altijd al muh huiswerk in elkaar flatsen. en naar familie... enzo mja dat de winkels niet open zijn vink wel goed als je wat wil kopen kan je dat bes op een andere dag doen de winkels zijn zo ongeveer 24 uu rper dag open
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het kleine vragen over geloven topic Verwijderd | 500 | 20-07-2008 21:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |