Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm...heb ik inderdaad ook
maandag=bruinrood dinsdag=geel/wit woensdag=groenblauw donderdag=bruin/zwart vrijdag=wit zaterdag=roodbruin zondag=zwart maar ik heb het voornamelijk heel sterk met cijfers: o = zwart 1 = wit met een zwart randje 2 = roodoranje 3 = lichtblauw 4 = roze 5 = oranje 6 = donkerrood 7 = lichtgroen 8 = bruin 9 = donkerbruin daar kom het eigenlijk vandaan, bijvoorbeeld de i heeft de vorm van 1 en is dus ook wit en dus is ook vrijdag wit, etc etc (en dat gaat bij alle woorden zo) d'r is een woord voor mensen die dat hebben maar die weet ik niet meer, zal het even opoeken edit/ ik heb t gevonden Synesthesie
|
lol
als ik er eens over na denk dan is... maandag rood dinsdag zwart met grijs gekleurde slingers die verticaal lopen woensdag kleurloos met kleine zwarte stipjes donderdag hééééél licht geel met bruine rondjes vrijdag is meer een heel druk motief ofzo zaterdag transparant en zondag afwisselend grijs, donkergrijs en heel licht geel. zo ![]()
||
Citaat:
![]() Btw: Ik heb gewoon kleuren opgeschreven die eerst in me hoofd opkwam.
||
Citaat:
![]()
|
Maandag is zwart ---> begin van de werkweek
![]() Dinsdag is grijs ---> wat minder zwart dus ![]() ![]() ![]() Woensdag is groen ---> een zo-zo-dagje ![]() Donderdag is oranje ---> begint weer wat leuker te worden. ![]() Vrijdag is geel ---> begin weekend ![]() Zaterdag is rood ---> lievelingsdag = lievellingskleur ![]() Zondag is blauw ---> ja tis een rare dag... nog steeds weekend en veel voetbal op de radio/tv dus wel een leuke dag en daarbij hoort toch een leuke kleur. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 20:27 |