Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://web.archive.org/web/19990209....com/klaagmuur/ |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
niet echt geel dus... |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind dit wel fijn, lekker rustig..
ik denk dat dit wel de beste kleur is.. ik bedoel, wit is te kaal blauw, tja ik vind het niks te kil, te donker zwart helemaal, dan zou ik hier denk ik niet meer komen paars, ook niks roze, zou ik me ook aan gaan doodergeren rood, tja te rood |
![]() |
|
het stoort me niet maar als ik het zou veranderen zou ik het in een hele lichte pastel kleur doen of dan weer in het heel donker zwart of bordeau
zalmkleur lijkt me wel nice en ruxtig ook
|
Tis een keertje op 1 april knalgroen met rood geweest.. Nou scroll dan maar eens snel naar beneden zonder je ogen dicht te doen.. Dan krijg je pas kop-pijn!
Neuh, zo fel is dat geel toch niet?
|
Ik erger me hier opzich niet aan...
Maar t zou opzich wel leuk zijn als dr es andere kleuren zouden komen indd, of een random kleur ofzo ![]() Nouja, t maakt mij eigenlijk ook niet zoveel uit ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 deel 2 Verwijderd | 470 | 15-08-2011 14:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor Alle Moslims!!! Mizz-Scatjuh | 49 | 10-05-2004 15:25 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
ARTistiek |