Advertentie | |
|
![]() |
|
Even denken...
Ja: Sup-Room Seven (boeide me gewoon niet zo eigenlijk, vond ze live erg goed, cd gewoon blind aangeschaft, maar luister het nooit) Sick of it all - Just look around (Was helemaal vergeten dat ik hem had, kwam hem laatst tegen in de kast, maar die zal ik binnenkort eens luisteren) Crawley en Psychosis (beide blind gekocht, nooitg eluisterd zelfs... dat ga ik vanavond maar eens doen).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Cd's waar ik nog bijna niets van had gehoord: NIN - Further Down The Spiral Punk ![]() Rancid - 1e s/t, Life Won't Wait Agnostic Front - Last Warning |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had Kamelot - Epica in januari gekocht. Ik heb hem toen 1 keer gehoord. Maandje geleden luisterde ik hem weer eens en nu luister ik hem heel vaak. Tipje dus: cd´s gewoon ff paar keer luisteren.
Okey, ik eb ook nog de 2e en 3e cd van Megadeth maar 1 keer gehoord, maar ik heb dus ook geen zin ![]() Toch maar eens doen, nu ik de 6cd-wisselaar van mijn ouders hier heb staan ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, helaas wel. Omdat ik er geen zin in had, of omdat ik 2 cd's tegelijk heb gekocht waarvan de eerste gewoon zo super is dat ik niet aan de ander toekom.. ja stom, maar toch, als een cd me niet grijpt heb ik het geduld niet echt denk ik
![]() ![]() Ik had trouwens ook hetzelfde met origin of symmetry, maar van de zomer kon ik er wel het geduld voor opbrengen en daar ben ik nu zo blij mee ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
toen ik vorig jaar nog fulltime werkte kogt ik egt minstens 8 cd's per week ofzow, dus ja
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik heb ook wel een aantal cd's die me tegen vielen en die ik nooit meer luister |
![]() |
|
![]() |
Ja, dat heb ik nine inch nails - pretty hate machine. Elke keer wanneer ik die cd probeer te luisteren, zet ik hem al na ongeveer 2 nummers uit. Ik vind de nummers veel minder dan de live versies op All that could have been. (echt een wereldcd) De live versies zitten echt vol met power en de nummers op pretty hate machine missen dat. De muziek op pretty hate machine klinkt heel leeg.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zelf hou ik niet van gekopieerde cd's, ik vind limited editions, digipacks en boxsets een zeer welkome verrijking van mijn cd-collectie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(hoe gelijk je ook wel zult hebben) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
wat ook wel eens voorkomt is dat je iets van een bepaalde groep/artiest compleet wil hebben en daardoor een oude release ergens opduikelt die klote is, en je hem daarom ook niet luisterd, maar wel hebt voor de heb ; collectie compleet houden
|
Verwijderd
|
Hmm dat 'voor de heb' heb ik niet zo. 'k probeer wel zoveel mogelijk van dat te vinden wat ik mooi vind maar als er bijvoorbeeld een band is die ik goed vind maar die 'n kwalitatief slecht album hebben afgeleverd hoef ik die niet te hebben, 'voor de heb'.
Verder heb ik inderdaad wel liever originele cd's maar de prijs staat me nooit zo aan.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Rietsie boem, rietsie baai, rietsie saai #1938 Verwijderd | 500 | 10-09-2015 21:19 | |
De Kantine |
Waarom download jij muziek?? rutger100 | 46 | 12-09-2005 16:55 | |
Software & Hardware |
cd's branden Verwijderd | 20 | 09-10-2003 00:27 | |
Muziek |
Piraterij attrib | 31 | 15-04-2003 19:02 | |
Muziek |
Hoeveel albums heb jij (ongeveer) in je CD-collectie? Severus | 87 | 30-10-2002 15:23 | |
Lifestyle |
Veranderen van lifestyle... miss_sunshinegirl | 36 | 17-08-2002 11:56 |