Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2003, 18:36
linkingirl
linkingirl is offline
heb je ook wel eens dat je een cd koopt, maar deze eigenlijk nog nooit helemaal hebt geluisterd om een of andere reden??
ik heb de cd van nightwish (century child), van papa roach (lovehatetragedy) en van muse (origin of symmetry) nog nooit helemaal geluisterd omdat ik er gewoon geen zin in heb.
dus.............
Oud 30-03-2003, 18:37
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
cd van dimmu borgir
Oud 30-03-2003, 18:38
Verwijderd
Vroeger toen ik nog fulltime wertke wel ja. Nu ben ik heel voorzichtig met wat ik koop want het geld groeit me niet op de rug. Dus ik koop allen nog als ik het echt heel cool vind.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 18:41
spacemancraig
spacemancraig is offline
Citaat:
linkingirl schreef op 30-03-2003 @ 19:36:
en van muse (origin of symmetry) nog nooit helemaal geluisterd omdat ik er gewoon geen zin in heb.
dus.............
grove schande!
Oud 30-03-2003, 18:42
Verwijderd
jazeker

bruce springsteen - nebraska
muse - showbiz
sex pistols - nevermind the bollocks (hoewel ik die laatste tijd wel meer luister)

nog wel meer, waarvan ik niet eens meer weet dat ik ze heb.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 18:43
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
shadows fall - of one blood

ik heb er 2 of 3 nummers van geluisterd, maar die zijn dan ook wel leuk..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 18:45
86dagreed
86dagreed is offline
Even denken...
Ja:

Sup-Room Seven (boeide me gewoon niet zo eigenlijk, vond ze live erg goed, cd gewoon blind aangeschaft, maar luister het nooit)

Sick of it all - Just look around (Was helemaal vergeten dat ik hem had, kwam hem laatst tegen in de kast, maar die zal ik binnenkort eens luisteren)

Crawley en Psychosis (beide blind gekocht, nooitg eluisterd zelfs... dat ga ik vanavond maar eens doen).
Oud 30-03-2003, 18:48
Verwijderd
Heb d'r wel een aantal liggen. Maar dat zijn over het algemeen cd's van een 5 tot 10 euro.. Die luister ik vast nog wel een keer
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 18:49
cerys
cerys is offline
ik heb sowieso heel weinig geld, koop dus alleen cd's van bands die ik echt heeeel cool vind en dan dus veel luister
Oud 30-03-2003, 18:50
Verwijderd
Nee..wat zonde zeg.

Ik brand weleens cds, die ik vervolgens bijna nooit luister..maar ik ga geen 18euro voor een cd betalen en hem vervolgens nooit luisteren
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 18:51
Verwijderd
Citaat:
linkingirl schreef op 30-03-2003 @ 19:36:
heb je ook wel eens dat je een cd koopt, maar deze eigenlijk nog nooit helemaal hebt geluisterd om een of andere reden??
ik heb de cd van nightwish (century child), van papa roach (lovehatetragedy) en van muse (origin of symmetry) nog nooit helemaal geluisterd omdat ik er gewoon geen zin in heb.
dus.............
Ik luister cd's eigenlijk nooit HELEMAAL voordat ik ze koop.
Cd's waar ik nog bijna niets van had gehoord:
NIN - Further Down The Spiral
Punkrama tuurlijk
Rancid - 1e s/t, Life Won't Wait
Agnostic Front - Last Warning
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 18:53
]{ing
]{ing is offline
ik koop niet
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 18:57
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 30-03-2003 @ 19:53:
ik koop niet
Opvallend.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 19:31
NERD
NERD is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 30-03-2003 @ 19:42:
jazeker

bruce springsteen - nebraska
Best wel zonde, t'is namelijk een superalbum...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 19:32
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 30-03-2003 @ 19:50:
Nee..wat zonde zeg.

Ik brand weleens cds, die ik vervolgens bijna nooit luister..maar ik ga geen 18euro voor een cd betalen en hem vervolgens nooit luisteren
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 19:36
Verwijderd
Ik had Kamelot - Epica in januari gekocht. Ik heb hem toen 1 keer gehoord. Maandje geleden luisterde ik hem weer eens en nu luister ik hem heel vaak. Tipje dus: cd´s gewoon ff paar keer luisteren.

Okey, ik eb ook nog de 2e en 3e cd van Megadeth maar 1 keer gehoord, maar ik heb dus ook geen zin
Toch maar eens doen, nu ik de 6cd-wisselaar van mijn ouders hier heb staan
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 19:42
Verwijderd
Ja, helaas wel. Omdat ik er geen zin in had, of omdat ik 2 cd's tegelijk heb gekocht waarvan de eerste gewoon zo super is dat ik niet aan de ander toekom.. ja stom, maar toch, als een cd me niet grijpt heb ik het geduld niet echt denk ik Heb soms ook moeite met van die naarmate-je-ze-meer-luisters-worden-ze-beter-cd's

Ik had trouwens ook hetzelfde met origin of symmetry, maar van de zomer kon ik er wel het geduld voor opbrengen en daar ben ik nu zo blij mee Hij is ondertussen namelijk grijs gedraaid
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 20:01
Evito
Evito is offline
Ja natuurlijk waarom koop je ze anders. Als ik ze zou willen luisteren, zou ik de muziek wel gewoon downloaden.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 20:22
notbonefish
notbonefish is offline
nooit. ik luister altijd de dingen die ik koop, nadat ik ze koop. ik luister nooit cd's in de cd zaken.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 20:25
m'neer
m'neer is offline
Jazeker. Ik heb 'n aantal cd'tjes die ik nog goed moet beluisteren. 't Is er eigenlijk nooit van gekomen omdat ik teveel cd's in een te korte periode kocht
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 30-03-2003 @ 21:01:
Ja natuurlijk waarom koop je ze anders. Als ik ze zou willen luisteren, zou ik de muziek wel gewoon downloaden.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 20:35
Verwijderd
Citaat:
m'neer schreef op 30-03-2003 @ 21:25:
Jazeker. Ik heb 'n aantal cd'tjes die ik nog goed moet beluisteren. 't Is er eigenlijk nooit van gekomen omdat ik teveel cd's in een te korte periode kocht
Ik heb afgelopen donderdag 3 cd´s gekocht. Bij de Large heb ik ook nog eens een bestelling staan van 3 cd´s
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 20:40
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
dat ken ik ja...

toen ik vorig jaar nog fulltime werkte kogt ik egt minstens 8 cd's per week ofzow, dus ja
Oud 30-03-2003, 21:22
m'neer
m'neer is offline
Citaat:
Morridin schreef op 30-03-2003 @ 21:35:
Ik heb afgelopen donderdag 3 cd´s gekocht. Bij de Large heb ik ook nog eens een bestelling staan van 3 cd´s
Ik moet nog 'n boxset van vijf cd's doorwerken, ik heb nog een aantal cd's waarvan ik een aantal nummers nog niet heb beluisterd, en het overkomt me ook vaak dat er nummers op 'n cd staan die ik totaal niet kan plaatsen... da's meestal als ik een cd'tje koop en gewoon opzet zonder op de tracklisting te letten
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 21:36
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef op 30-03-2003 @ 20:31:
Best wel zonde, t'is namelijk een superalbum...
ik weet het, ga hem zo ff draaien denk ik
state trooper en atlantic city zijn errug goed
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2003, 21:36
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ja eigenlijk wel. En probeer ze dàn nog maar eens te verkopen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 21:42
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Komt me bekend voor..
En ik heb ook wel een aantal cd's die me tegen vielen en die ik nooit meer luister
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:00
Type
Type is offline
Spinvis - Spinvis.

Bij nummer 7 haak ik meestal af. En ik heb gehoord dat het daarna ook niet meer om aan te horen is...
Oud 30-03-2003, 22:09
funest
funest is offline
ehm

depeche mode - speak & spell laatst gekocht. 1 keer geluisterd, nu hoef ik em echt nie meer te horen...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 08:10
Memnoch
Memnoch is offline
jawel, maar die heb ik dan ook achteraf aan vrienden gegeven die het beter konden waarderen.
Oud 31-03-2003, 11:03
Verwijderd
Ik heb een hoop cd's origineel die ik niet luister, ik luister altijd naar de mp3's ervan omdat ik een mp3speler heb
Heb ze voor de fun, en als ik ze ga afspelen dan zijn ze veels te snel stuk
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 11:59
SODA
SODA is offline
Ja, dat heb ik nine inch nails - pretty hate machine. Elke keer wanneer ik die cd probeer te luisteren, zet ik hem al na ongeveer 2 nummers uit. Ik vind de nummers veel minder dan de live versies op All that could have been. (echt een wereldcd) De live versies zitten echt vol met power en de nummers op pretty hate machine missen dat. De muziek op pretty hate machine klinkt heel leeg.
Oud 31-03-2003, 12:01
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
SODA schreef op 31-03-2003 @ 12:59:
Ja, dat heb ik nine inch nails - pretty hate machine. Elke keer wanneer ik die cd probeer te luisteren, zet ik hem al na ongeveer 2 nummers uit. Ik vind de nummers veel minder dan de live versies op All that could have been. (echt een wereldcd) De live versies zitten echt vol met power en de nummers op pretty hate machine missen dat. De muziek op pretty hate machine klinkt heel leeg.
pretty hate machine klinkt leeg? hmm.. niet echt.. maar het is sowieso een must voor de echte muziekliefhebber
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 12:28
Verwijderd
Hij heeft gelijk live is ie veel beter
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 13:01
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
eXo schreef op 31-03-2003 @ 13:28:
Hij heeft gelijk live is ie veel beter
live is ook goed

..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Type schreef op 30-03-2003 @ 23:00:
Spinvis - Spinvis.

Bij nummer 7 haak ik meestal af. En ik heb gehoord dat het daarna ook niet meer om aan te horen is...
Ho. Stop. Dat is niet waar. Nummer 7, Mike Clark, is een onzinnummer (en nog engels ook), en datzelfde geld voor Leo's definitieve aquarium, volgens mij staat dat nummer er alleen maar op voor de titel. het duurt namelijk 0:59 minuten en is alleen piano. Maar Limonadeglazen Wodka en De talen van mijn tong en zeker Herfst en Nieuwegein verdienen het gewoon niet om overgeslagen te worden. Gauw luisteren jij!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 15:49
pimomes1987
pimomes1987 is offline
Citaat:
]{ing schreef op 30-03-2003 @ 19:53:
ik koop niet
Zo is dat! Er is niets voor niks de brander uitgevonden en Kazaa bedacht!
Oud 31-03-2003, 16:12
m'neer
m'neer is offline
Citaat:
pimomes1987 schreef op 31-03-2003 @ 16:49:
Zo is dat! Er is niets voor niks de brander uitgevonden en Kazaa bedacht!
Nee, kazaa is ontworpen om bestanden uit te wisselen, maar je mag geen muziek in huis halen als je 't niet gekocht hebt. De cd-brander is er puur om reservekopieën te maken van al eerder gekochte software.

Zelf hou ik niet van gekopieerde cd's, ik vind limited editions, digipacks en boxsets een zeer welkome verrijking van mijn cd-collectie.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 16:41
Verwijderd
Oh lol, dat is:
Sepultura - Roots
Biohazard - State of the World Address
Motörhead - Bastards
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 16:41
Verwijderd
Citaat:
m'neer schreef op 31-03-2003 @ 17:12:
Nee, kazaa is ontworpen om bestanden uit te wisselen, maar je mag geen muziek in huis halen als je 't niet gekocht hebt. De cd-brander is er puur om reservekopieën te maken van al eerder gekochte software.
hahahahahaha m'n reet!!!
(hoe gelijk je ook wel zult hebben)
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 16:44
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Zelf hou ik niet van gekopieerde cd's, ik vind limited editions, digipacks en boxsets een zeer welkome verrijking van mijn cd-collectie.
ik houd over het algemeen niet zo van cd's.. het enige voordeel is de kwaliteit. maar cd's wisselen enz is een ramp. meeste cd's rip ik in hq mp3.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 16:49
on the moon
on the moon is offline
Citaat:

het is waar dat het leuker is om echte cd's te hebben, daarom zijn de meeste cd's in mijn collectie ook echt, maar helaas ben ik niet zo heel rijk, dus ik kopieer ook cd's. ik vind ook dat als je een artiest echt heel goed vind, dat je dan best de echte cd mag kopen...maar dat is mijn mening
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 16:50
FireCracker
FireCracker is offline
ja, maar dan zet ik m een paar maandjes later toch op, omdat ik het anders zonde van mijn geld vind, en dan schijnt het echt een hele leuke cd te zijn
Oud 31-03-2003, 16:52
Skinless
Skinless is offline
ik heb hier nog 2 cd's van rimmshot liggen die ik bijna nooit geluisterd heb. Zonde eigenlijk....
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 16:53
86dagreed
86dagreed is offline
wat ook wel eens voorkomt is dat je iets van een bepaalde groep/artiest compleet wil hebben en daardoor een oude release ergens opduikelt die klote is, en je hem daarom ook niet luisterd, maar wel hebt voor de heb ; collectie compleet houden
Oud 31-03-2003, 17:04
Verwijderd
Ik ben ook dol op limited editions, vooral als ze ook echt wat bijzonders extra´s hebben. Ik denk dat ik nog wel eens een topic ga openen om te kijken welke cd´s erg mooie extra´s hebben.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 31-03-2003 @ 18:04:
Ik ben ook dol op limited editions, vooral als ze ook echt wat bijzonders extra´s hebben. Ik denk dat ik nog wel eens een topic ga openen om te kijken welke cd´s erg mooie extra´s hebben.
tori amos...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 17:22
Verwijderd
Hmm dat 'voor de heb' heb ik niet zo. 'k probeer wel zoveel mogelijk van dat te vinden wat ik mooi vind maar als er bijvoorbeeld een band is die ik goed vind maar die 'n kwalitatief slecht album hebben afgeleverd hoef ik die niet te hebben, 'voor de heb'.

Verder heb ik inderdaad wel liever originele cd's maar de prijs staat me nooit zo aan..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 18:37
TeethgrindeRRR!
TeethgrindeRRR! is offline
Citaat:
]{ing schreef op 31-03-2003 @ 13:01:
pretty hate machine klinkt leeg? hmm.. niet echt.. maar het is sowieso een must voor de echte muziekliefhebber
een ECHTE muziekliefhebber die geen ceedees koopt, bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 18:58
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
TeethgrindeRRR! schreef op 31-03-2003 @ 19:37:
een ECHTE muziekliefhebber die geen ceedees koopt, bijvoorbeeld.
hebben betekent niet kopen..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten