Advertentie | |
|
![]() |
|
Hotpants waar je reet uit knalt, met truitje waar de rest uit knalt...niet alleen omdat dat er niet uit ziet, maar ook om dat ik geen beoefte heb om de mensen in mijn omgeving misselijk dan wel niet blind te maken
![]() ![]() ![]()
|
nou:
- in gabberkleding als londsdale troep enzo - al helemaal niet in "hardrock/gothic kleren" zoals korn truien, zwarte t-shirts met van "life sucks" teksten en gothic stijl, zwartgeverfde haren met lange kettingen wijde broeken e.d. (dit genoemde is ene pot nat, je ziet het ook: soort zoekt soort) zoals eerder gezegd: respect voor de gothics, maar ik vind het er niet uitzien |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mensen-->glimmende blauwe broeken-->sokken in van die schoenen-->karl kani ![]() ![]() dus als je dat aanhebt, heb je negerkleding aan? kleding is toch niet gebonden aan rassen? but anyway...pfffff
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is toch geen onzin dacht ik zo |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kleding die door aziaten gedragen wordt, noem je aziatenkleding, kleding die door blanken gedragen wordt, noem je blankenkleding...and so on. Dat vind ik wel onzin. Ik vind gewoon dat kleding niet gebonden is aan rassen. Als ik jouw redenatie volg, dan zou ik de kleding die jij draagt arische Übermensche kleding! En dat jij arisch Übermensch het woord neger zo denigrerend in het woord neemt, roept bij mij nare associaties op.(--> www.stormfront.com)
Laatst gewijzigd op 01-04-2003 om 22:30. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Als toch een bepaalde eigenschap (het dragen van de kleding in kwestie) vrijwel louter bij een bepaalde bevolkingsgroep (mensen van het negroide ras) voorkomt dan is er toch een correlatie? En kun je toch spreken van negerkleding? Tuurlijk is kleding niet gebonden aan rassen. En tuurlijk lopen niet alle negers erin dat is belachelijk. En als we dan toch met websites gaan strooien: http://www.watbenjedan.nl pff arische ubermensch me reet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voor het geval dat je het niet wist---->het woord negerkleding impliceert al een vooroordeel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laat ook maar. Ik ga Mein Kampf lezen met 't Horst Wessel lied op de achtergrond. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
woeiiiii
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Erm goed poging tot ontopic: Zgn 'kak' kleding vind ik niet zo mooi. Alhoewel je ziet wel 'ns van die truien die horizontaal gestreept zijn die zijn nog wel 'ns mooi mits ze 'n mooie kleurencombinatie hebben (niet zwart met roze zoals je vaak ziet) maar dan nog mij zou 't niet staan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() neej ik bedoel zo'n IT homo outfit die bij de deur staan. maja IT is toch dicht... *nutteloze repy dus weerl vcan moi* |
![]() |
|
Trouwens over negerkleding, je bedoelt zeker die hiphop-kleding ?
Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen, maar gothic-kleren strakke nichtenkleding Ouderwetse kleren, zoals idd die wortelvormige broeken Opvallende kleuren kleding, zoals gele broeken met oranje truien en paarse schoenen En verder nog wat,maar dat is moeilijk te omschrijven ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde Joostje | 500 | 23-02-2010 15:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 21:36 | |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Voor Alle Moslims!!! Mizz-Scatjuh | 49 | 10-05-2004 15:25 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |