Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.rarlab.com/ natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik dacht dat ACE het best comprimeert. www.winace.com
|
![]() |
||
Citaat:
De originele download-bestanden ben ik kwijt ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
WinRAR is best. Lekkere interface. Ondersteunt ook vele andere formaten. Rar's kun je ook op *NIX kisten doorgaans wel uitpakken.. tis alleen shareware.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of mag deze searchengine ook niet? *Modbreak: Nee, en dat lijkt me vrij vanzelfsprekend.* Laatst gewijzigd op 02-04-2003 om 09:39. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus als je 1x in de 2 dagen ofzo doet, krijg je geen bericht.. |
![]() |
||
Citaat:
Veel beter zijn kleine compacte programma's, die doen wat ze horen te doen, en verder geen rotzooi in zich hebben. Nog beter is een modulair systeem waarbij men de dingen aan- en uit kan schakelen die men nodig denkt te hebben. Zodoende zet je alleen aan wat je echt gebruikt. Schoon programmeren vind ik heel belangrijk, en vaak de commerciële shareware of free/ad ware programma's zijn erg slordig geprogrammeerd. Ik zelf ben geen fan (meer) van Download.com. Vroeger was het handig en gebruikte ik het vaak, maar is nu erg commerciëel geworden. Maar voor iemand die niet zo handig kan zoeken is download.com een mooie plaats om software te vinden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ga je Google dan ook weren? -- Je kunt op die searchengine die jij weggepoetst hebt namelijk ook op vele andere zaken zoeken. En wanneer ik 'download winrar crack' in Google inros, krijg ik bijna hetzelfde resultaat ![]() Maar mijn excuses, ik zal 't nooit meer doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|