Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2003, 22:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Dat je vorige zondag 's morgens bent opgestaan terwijl je vermoeider was dan andere zondagochtenden, omdat je een uur minder kon slapen?

Of dat je vorige zondag 's avonds fitter was dan op hetzelfde tijdstip op andere zondagavonden?

En zo ja, heb je daar altijd last van of soms als de klokken terug/vooruit gaan?

Ik heb het niet echt gehad, want ik was tot half 6 nieuwe tijd (half 5 oude tijd dus) uit geweest en 's middags heb ik nog geleerd voor mijn tentamens dus was ik best wel moe zondagavond.

En jullie?
Oud 01-04-2003, 22:10
Shock
Shock is offline
neh niet echt eigenlijk
'k was om half 3 (wintertijd) thuis, werd om 9 uur (zomertijd) wakker en ben daarna weer gaan slapen. 'k Was om 13.30 (zomertijd dus) weer wakker, had er weinig benul van of ik een uur korter of langer geslapen had eigenlijk
Oud 01-04-2003, 22:54
]{ing
]{ing is offline
hele maandagochtend erg slaperig geweest.. had die nacht sowieso al niet veel rust
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 09:17
Thomas
Thomas is offline
De zondagochtend maak ik meestal nooit mee, dus nee; ik heb er geen last van gehad.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 10:08
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Wawl schreef op 02-04-2003 @ 10:17:
De zondagochtend maak ik meestal nooit mee, dus nee; ik heb er geen last van gehad.
Oud 02-04-2003, 14:33
Tofke_H
Tofke_H is offline
nee.. Ik werd zondagochtend wakker gebeld.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:36
Signy
Signy is offline
Nee, alleen als ik erover na ga denken...
Oud 02-04-2003, 14:48
Maurice
Maurice is offline
mijn moeder was kwaad omdat ik tien over 5 was, terwijl het toch echt nog tien over 4 was volgens mij

Oud 02-04-2003, 14:51
Shock
Shock is offline
Citaat:
morris schreef op 02-04-2003 @ 15:48:
mijn moeder was kwaad omdat ik tien over 5 was, terwijl het toch echt nog tien over 4 was volgens mij

hehe same here
"Rob, je zou toch optijd thuis komen?" "Juh, zo laat ist toch niet?" "Normaal ben je minimaal een uur vroeger!!!"
Oud 02-04-2003, 14:55
the tourist
the tourist is offline
Ja, maandagavond heb ik echt de halve nacht wakker gelegen (misschien kwam dat niet alleen door de zomertijd :/ ), dinsdag was ik de hele dag moe. Dinsdagavond ging ik nogal laat slapen, vandaag ben ik echt doodmoe en ik heb koppijn.

Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:57
m'neer
m'neer is offline
'k Heb er niet zoveel last van gehad, behalve dat ik langer in de kou onderweg was om uit te gaan, dan dat ik daadwerkelijk aan 't bier heb gezeten

'Jongens, we gaan sluiten'
'Wat, nu al?!'
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:05
Verwijderd
k heb mn klok nogsteeds niet vooruit gezet.,.

normaal word ik altijd wakker om half 7 volgens die klok, duss slaap ik nu elke dag een uurtje langer door

en verder ga ik ook later slapen omdat ik steeds zoiets heb van het is pas 10 uur, terwijl het in het echt dan al 11 uur is
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:16
Sithan
Sithan is offline
Dat de kroegen een uur eerder dichtgingen, maar swinters niet een uur langer openblijven...gemene gemeente
Reageren

Regels voor berichten