Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vind je dat nou leuk, alles wat niet blank en niet extreem-rechts is de schuld geven van maatschappelijke problemen? Ga lekker ergens op een onbewoond eiland in de Stille Oceaan met al je neo-nazi vriendjes een landje stichten. Mag je lekker alle niet-blanken en alle niet-extreemrechtsen weigeren! Zijn wij ook weer van jouw soort af.
|
Verwijderd
|
1 Hoe oud ben je?
- jonger dan 12 jaar - tussen de 12 en 17 jaar - 18 jaar of ouder 2 Waar zijn jij en je ouders geboren? zowel ik als mijn ouders zijn in Nederland geboren - ik ben in Nederland geboren, maar mijn ouders in het buitenland - zowel ik als mijn ouders zijn in het buitenland geboren, nl. in:................................................................... 3 Hou jij je bezig met het asielbeleid in Nederland? - ja, ik kijk het nieuws en ik lees ook de kranten erop na. - ja, ik ben er altijd wel in geinteresseerd als het over dit onderwerp gaat, maar ik lees er niet speciaal de kranten op na of kijk het journaal - nee, daar ben ik niet zo in geinteresseerd 4 Heb jij in je directe leefomgeving te maken met het asielbeleid? - ja, bij mij in de buurt is een asielzoekerscentrum, maar ik heb er verder geen (over)last van - ja, bij mij in de buurt is een asielzoekerscentrum en ik heb daar (over)last van - nee, bij mij in de buurt is geen asielzoekerscentrum, maar ik zou dat wel/niet vervelend vinden. 5 Weet jij iets van de standpunten van de politieke partijen over dit onderwerp? - ja, daar weet ik alles van. - ja, ik heb daar wel een beetje een idee van bij elke partij - nee, daar ben ik niet zo erg in geinteresseerd 6 Denk jij dat er een verband bestaat tussen de hoogte van de criminaliteit en het aantal illegale asielzoekers hier in Nederland? - ja, ik denk dat dat alles met elkaar te maken heeft - ja, maar ik denk niet dat dat de enige oorzaak is - nee, ik denk dat dat niets met elkaar te maken heeft. 7 Vind jij dat Nederland vol is? - ja, ik vind dat de toestroom van asielzoekers volledig moet stoppen - ja, maar ik vind ook dat we asielzoekers plaats moeten blijven bieden - nee, Nederland is groot genoeg en er kan altijd nog wel wat bij 8 Vind jij dat het Nederlandse asielbeleid strenger moet worden? - ja, ik denk dat er bij de grens van Nederland meer en strengere controle moet plaatsvinden, dus dat de mensen ook direct terug gestuurd mogen worden - ja, ik denk dat we wel wat strenger mogen zijn in het asielbeleid, maar ik zou niet weten hoe en op welke punten - nee, ik denk dat we het zo goed doen, en eerder soepeler dan strenger 9 Denk jij dat veel problemen als werkeloosheid etc door de multiculturele samenleving worden veroorzaakt? - ja, ik denk dat wij onze problemen voornamelijk hieraan te danken hebben - ja, maar ik denk niet dat dat de voornaamste oorzaak is - nee, ik denk dat dat niets met elkaar te maken heeft 10 Vind jij dat Nederland over het algemeen goed omgaat met het asielbeleid? - ja, ik vind de regeling in zijn totaal goed functioneren - nee, ik vind dat er een aantal dingen moeten worden veranderd - nee, ik vind dat het hele asielbeleid helemaal anders moet |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Topique de ctrl-c et ctrl-v! hasseltboy | 500 | 31-12-2005 13:46 | |
De Kantine |
pim fortuin een jaar dood.. punkyfun | 223 | 11-05-2003 16:20 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete asielbeleid in Nederland Sansonnet | 20 | 03-04-2003 13:33 | |